LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Honzza: To máš nastavené bez přívstřiku benzínu? Mně to baští míň plynu, ale hodně benzínu.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
- Reklama
Re: LPG
Pěkný popis toho, jak LPG krásně funguje.
Podepisuji v celém rozsahu, funguje ti to bez přímazu, bez přívstřiku, bez cukání, bez znatelné změny výkonu, bez potíží.
Mám totéž, akorát že Magic za 23 tisíc komplet vč. DPH na účtence, k tomu revize za 200 Kč (s výměnou filtru letos poprvé, loni nebylo nutno).
Spotřeba přesně jak píšete je ovlivněna délkou tras a teplotou auta při startování. Garážuji, takže i v zimě ujedu na benzín 2 km a pak už jedu na plyn. V létě 1 km a jedu na plyn. V zimě jezdím i po městě, tj. v průměru mám kratší trasy = spotřeba LPG logicky KLESÁ, protože benzínu se spotřebuje relativně víc. Šířka ručičky palivoměru, o které píšete, je u mě asi 10 startování = 15-20 km najetých se studeným motorem, který bere i při 40 km/h nějakých 15 litrů benzínu na sto km - naštěstí jen chvíličku.
Palubní počítač ukazuje dlouhodobou spotřebu 6,9 l/100 km a se spotřebou LPG to sedí, protože jsem při poslední revizi LPG nechal zkalibrovat jednotku, tj. při přepnutí na plyn už se mi údaj PP prakticky nemění - lze totiž nastavit "převod" mezi délkou vstřikovacího pulsu z benzínové ŘJ a plynové
Svíčky 48 t. km. původní a nepoškozené, motor tichoučký.
Podepisuji v celém rozsahu, funguje ti to bez přímazu, bez přívstřiku, bez cukání, bez znatelné změny výkonu, bez potíží.
Mám totéž, akorát že Magic za 23 tisíc komplet vč. DPH na účtence, k tomu revize za 200 Kč (s výměnou filtru letos poprvé, loni nebylo nutno).
Spotřeba přesně jak píšete je ovlivněna délkou tras a teplotou auta při startování. Garážuji, takže i v zimě ujedu na benzín 2 km a pak už jedu na plyn. V létě 1 km a jedu na plyn. V zimě jezdím i po městě, tj. v průměru mám kratší trasy = spotřeba LPG logicky KLESÁ, protože benzínu se spotřebuje relativně víc. Šířka ručičky palivoměru, o které píšete, je u mě asi 10 startování = 15-20 km najetých se studeným motorem, který bere i při 40 km/h nějakých 15 litrů benzínu na sto km - naštěstí jen chvíličku.
Palubní počítač ukazuje dlouhodobou spotřebu 6,9 l/100 km a se spotřebou LPG to sedí, protože jsem při poslední revizi LPG nechal zkalibrovat jednotku, tj. při přepnutí na plyn už se mi údaj PP prakticky nemění - lze totiž nastavit "převod" mezi délkou vstřikovacího pulsu z benzínové ŘJ a plynové
Svíčky 48 t. km. původní a nepoškozené, motor tichoučký.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
no ja měla problém s tím že bych měla vozit v kufru rezervu která mi tam překážela a lítala navíc tam vozím občas psa a ten by asi přišel k ujmě tak jsem se o to začla zajímat až přes prahu a nemusím ji tedy vozit vydobyla jsem si při koupi sadu na lepení pneumatik kterou mi nechtěli dát a měli mi ji dát automaticky ale na stk se rezerva musí vzít jinak hyundai povoluje jezdit bez rezervy je to na každém jestli ji chce vozit já teda ne.Jakub píše:A jak to vubec je s tou rezervou vím že se dáva ta nadrž místo ní ale taky vím že povinná výbava auta je rezerva
Re: LPG
K výpočtu:
Natankuj plnú LPG, vynuluj počítadlo km a jazdi. Po 400km dotankuj a počítaj. Napr. takto: prejdeš 432km a natankuješ 29,5l spotreba je potom 29,5 / 4,32 = 6,8l/100km LPG k tomu pripočítaj prívstrek 20% - to je 1,7l N95/100km + k tomu pripočítaj aspoň 0,5l N95/100km na štart. A máš spotrebu 6,8 LPG + 2,2 N95 na 100km
K rezerve:
Nemáš kompresor s opravnou sadou?
Natankuj plnú LPG, vynuluj počítadlo km a jazdi. Po 400km dotankuj a počítaj. Napr. takto: prejdeš 432km a natankuješ 29,5l spotreba je potom 29,5 / 4,32 = 6,8l/100km LPG k tomu pripočítaj prívstrek 20% - to je 1,7l N95/100km + k tomu pripočítaj aspoň 0,5l N95/100km na štart. A máš spotrebu 6,8 LPG + 2,2 N95 na 100km
K rezerve:
Nemáš kompresor s opravnou sadou?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Když Hyu povoluje jezdit bez rezervy, proč se musí tahat na STK?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: LPG
Možno LPG verzie nepotrebujú rezervu, keď dávajú opravnú sadu. Presne to môžem povedať až za 3 roky, keď pôjdem na prvú STK.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Tabulka s prepočtom 20% prívstreku...
- Přílohy
-
- Privstrek benzinu 20 %.jpg (208.52 KiB) Zobrazeno 1232 x
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Keď už rátať spotrebu LPG tak poriadne, pri výpočte je dobré od celkovej vzdialenosti odrátať počet km, počas ktorých motor spaľoval benzín. Sú to síce len stoniky, max.desatinky ale ak už rátať tak poriadne. No a aby sme boli absolútne presný vzdialenosť kontrolovať s GPS
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
Tabulka je vypočítaná tak ako píšeš. Je presná. Každý si musí sam odpočítať podla svojich podmienok spotrebu benzínu.
Keď pri -17st. idem 7km trasu, tak 6km idem na N95 a 1km na LPG + prívstrek. To je pomer ako hrom... Tam žiadna tabulka nepomôže.
Moja tabulka platí iba pre zohriatý motor...
Keď pri -17st. idem 7km trasu, tak 6km idem na N95 a 1km na LPG + prívstrek. To je pomer ako hrom... Tam žiadna tabulka nepomôže.
Moja tabulka platí iba pre zohriatý motor...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Na nádrži nikdy nic přesného nespočítáš, to bys musel vylít zbytek do odměrného válce
Ale když najezdíš třeba 5000 km a spočítáš si nakoupené palivo, tak už je výpočet spotřeby dost přesný. Při takovém nájezdu už chyba odhadu zbytku v nádrži má minimální vliv na celkovou spotřebu...
Ale když najezdíš třeba 5000 km a spočítáš si nakoupené palivo, tak už je výpočet spotřeby dost přesný. Při takovém nájezdu už chyba odhadu zbytku v nádrži má minimální vliv na celkovou spotřebu...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: LPG
ja se v ty tabulce nejak nemuzu najit
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
esli to nejni tím, že máš ten přívstřik drobátko přiškrcenej...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: LPG
ne, chybi mi v tabulce vyssi spotreba plynu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT