mam rad takyto povysenecky ton konverzacie. Vzdy ma prinuti si povedat, ze ak ostanem pokojny, este sa zasmejem
maf:
to Twingo RS tej V6 v Genesisu s A/T na nejakej zakrutovitej okreske ujde ako nic. Je jasne, ak sa bude sprintovat na rovinke, tak vysledok bude opacny. Ked tu pises o GT-R (to uz sme fakt v takej absurdnej rovine) mozes napisat aj o Veyrone, ten ma tych koni 1000. A tiez sa da pozicat na letisku, sice nie v Prazeeeale, ale da sa
ci setrim kazdy liter nafty je moja osobna vec. Na naftu som dal cca 250 000kc, ak si baron a nemusis riesit prachy, divim sa preco jazdis 1,4 lowend sedanom bez klimy. Ale mozno nepoznam detaily. Ja sa vsak na rozdiel od teba na spotrebu nestazujem, resp nepotrebujem hladat vyrazy ako "rad sa zveziem a podobne". Proste ked potrebujem, tak sa v Nemecku zaradim do laveho a idem 170 nejakych 200-300km v kuse. Mozno ak by som si tam dal karbonovu nalepku, prida to nejake HP navyse. Neviem, neriesim. Ako si pisal, setrim teraz na kazdom litri, pretoze este 40 000km a pojdem si po nove auto. Pre rypalov - bude to benzin. Americky. stvorvalec 2,4 s A/T. A ano, auto bude nove
konfrontovat tu nijak nikoho nepotrebujem. Vyslovil som nazor , ze 9+ je proste absurdne cislo neospravedlnitelne nicim. Napisem to tak - je rozdiel jazdit napriklad tym spomenutym Twingom RS ako akcentom (u oboch za 9-10l). A to u oboch budeme slapat na krk, zazitok vsak bude neporovnatelny
Myslim ze Accenta za tie roky a kilometre poznam dost dobre. Od brzd, cez riadenie az po pruzenie. A hovorim, ze mat akekolvek sportove ambicie moze mat fakt len clovek, ktoreho by som oznacil vyrazom "stratil sudnost". A bude dobre, kym si to uvedomi skorej, nez skonci niekde obmotany okolo stromu. CHalani tu s 1,6 CVVT hovoria ze to auto slape. A ja im to verim, pretoze to ma jednak premenlive casovanie a tz ze sa to solidne zbiera aj z nizsich otacok a jednak to ma o 70kg menej ako moja rejza. Ta 1,4 nie je zly motor na odvezenie nakupu, starej a dvoch deciek na chalupu. Jazdit s tym vsak dialnice ( a ano, pri 130 to toci 4000 a zere aj travu okolo cesty) alebo riesit akceleraciu, ci nebodaj pruznost je trochu out - ak clovek presedlal z Felicie, chapem ze to trha asfalt. Ale tolko emocii si to zrejme nezasluzi