Spotřeba i30 2012
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Spotřeba i30 2012
Tak já v létě neměl problém jezdit pod 6 litrů. Teď v zimě se to vyhouplo na nějakých 6.2. V létě cesta do Chorvatska a zpět, přes Alpy, klima, plný kufr a tři lidi, tak byla spotřeba přesně 6.0 dle dotankování. Rychlost byla 120-140 km/h. Jinak mě PP ukazuje rozdíl 0.3 litru. Divím se,že vám to tolik žere. Nechce se mi věřit, že by to bylo jen tím, že tankuji vždy 100 oktanový benzín.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Reklama
Re: Spotřeba i30 2012
Tak ten 100 oktánový benzín vyskúšam. Zatiaľ mám na behaných len 100 km a nechávam auto ešte mesiac v garáži, jednak nemám zimné pneumatiky a jednak nechcem zabehávať pri mínusových teplotách. Budem jazdiť jeden týždeň denne okolo 120 km do práce, to bude asi to pravé orechové pre nový motor. Ale ako som písal, ak bude pri kombíku spotreba okolo 6 az 6,5 l tak budem veľmi spokojný.
Hyundai i30 kombi / 1.6 GDI / hazel brown / 01/2013
Hyundai Accent / 1.3i / dark red / 12/1997
http://www.spritmonitor.de/en/detail/558009.html
Hyundai Accent / 1.3i / dark red / 12/1997
http://www.spritmonitor.de/en/detail/558009.html
Re: Spotřeba i30 2012
Vsiml jsem si, ze zatimco u nas se uvadi kombinovana spotreba GDI 5,7l/100km, tak v Nemecku to rozlisuji podle vybavy a 5,7 pisou jen pro Trend, Style uz ma psanych 6,0.
Mate nekdo tuchu, proc? Ze by za to mohly vetsi disky ci malinko vetsi hmotnost?
Mate nekdo tuchu, proc? Ze by za to mohly vetsi disky ci malinko vetsi hmotnost?
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Spotřeba i30 2012
Uváděná spotřeba je dle použitých ráfků, resp. pneumatik. Viz můj velký TP, další záznamy, odkaz na řádek 27-spotřeba.
- Přílohy
-
- TP_2.jpg (14.08 KiB) Zobrazeno 866 x
-
- TP_1.jpg (2.58 KiB) Zobrazeno 866 x
i30 2012 Style - 1,6 GDI - Hazel Brown
Re: Spotřeba i30 2012
quinnet píše:Tak ten 100 oktánový benzín vyskúšam. Zatiaľ mám na behaných len 100 km a nechávam auto ešte mesiac v garáži, jednak nemám zimné pneumatiky a jednak nechcem zabehávať pri mínusových teplotách. Budem jazdiť jeden týždeň denne okolo 120 km do práce, to bude asi to pravé orechové pre nový motor. Ale ako som písal, ak bude pri kombíku spotreba okolo 6 az 6,5 l tak budem veľmi spokojný.
za 6-6,5 reálně podle mě jezdit nebudeš. Já i když se snažím jet na spotřebu, tak dlouhodobě na nádrž těžko zůstanu pod 7litry - to se mi povedlo 1x za ujetých 8500km. Ale hodně bude záležet na profilu trasy. Vím,že kdybych jezdil od nás do Brna, tak myslím,že bych se držel do těch 6,9l reálné. Ale jezdím do práce po silníchc 3. třídy a tady to prostě pod 7l reálné není taky jsem si zezačátku říkal,že chci jezdit za 6-6,5 jako deegr, ale bohužel
Hyundai i30cw-2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue - live
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Re: Spotřeba i30 2012
nuž ja si celkom trúfam na deegrovu spotrebu; základom je asi správne vycvičiť auto. Budem informovaťmikkian píše:quinnet píše:Tak ten 100 oktánový benzín vyskúšam. Zatiaľ mám na behaných len 100 km a nechávam auto ešte mesiac v garáži, jednak nemám zimné pneumatiky a jednak nechcem zabehávať pri mínusových teplotách. Budem jazdiť jeden týždeň denne okolo 120 km do práce, to bude asi to pravé orechové pre nový motor. Ale ako som písal, ak bude pri kombíku spotreba okolo 6 az 6,5 l tak budem veľmi spokojný.
za 6-6,5 reálně podle mě jezdit nebudeš. Já i když se snažím jet na spotřebu, tak dlouhodobě na nádrž těžko zůstanu pod 7litry - to se mi povedlo 1x za ujetých 8500km. Ale hodně bude záležet na profilu trasy. Vím,že kdybych jezdil od nás do Brna, tak myslím,že bych se držel do těch 6,9l reálné. Ale jezdím do práce po silníchc 3. třídy a tady to prostě pod 7l reálné není taky jsem si zezačátku říkal,že chci jezdit za 6-6,5 jako deegr, ale bohužel
Hyundai i30 kombi / 1.6 GDI / hazel brown / 01/2013
Hyundai Accent / 1.3i / dark red / 12/1997
http://www.spritmonitor.de/en/detail/558009.html
Hyundai Accent / 1.3i / dark red / 12/1997
http://www.spritmonitor.de/en/detail/558009.html
Re: Spotřeba i30 2012
A zkoušel jsi tak dvě, tři nádrže na stovkovej benzín? Já jezdím k přítelkyni také po silnicích 3 třídy. Je to asi 30 km a samej kopec, převýšení je o více jak 100 metrů. Při tom teď v zimě k ní jedu za 5.5 litru. V létě to šlo kolem pěti a rekord byl nějakých 4.6 litru, ale to jsem jel kolem 70-80 km/h. Prostě jako dědek. Ale ani cesta do Chorvatska, nebo Slovensko neznamenala spotřebu vyšší, než šest litrů. To jsem jedinej, kdo jezdí s i30 1.6 GDI za nějakých šest litrů? Teď v zimě jezdím kolem 6.2, v létě to bylo kolem 5.6-5.9 litru Však to mám na sprintmonitoru krásně vidět.
quinnet: Tak to jsem zvědav. Jak jsem psal, jezdím jen na stovkovej benzín, OMW, nebo Verva. Nic jinýho auto nemělo. Také možná něco způsobilo, jak jsem auto zajel. Žádné krátke trasy prvních 2000 km, tedy jízdy po městě. První trasu jsem jel 150 km do Tábora a druhý den zpět. Potom jsem jezdil Plzeň, Přeštice, což byly trasy minimálně 30 a 50 km. Motor jsem netočil přes 2500 rpm, při předjíždění max 3000. Víc ten motor neviděl po prvních 2500 km. Také jsem se snažil jezdit max na půl plynu, do kopce jsem tedy podřazoval na pětku Otáčky na vyšší stupně, jako 4,5,6 nikdy nešly pod 1800 rpm. No a asi se mi to teď vrací a během následujících pár let ušetřím pár desetitisícovek Ostatní to tady při zajíždění točí klidně i na 4000, to mi přijde už dost a asi také plnej plyn. Třeba se ale pletu a nemá to na to vliv, ale nevím, jak si jinak vysvětlit tu spotřebu.
quinnet: Tak to jsem zvědav. Jak jsem psal, jezdím jen na stovkovej benzín, OMW, nebo Verva. Nic jinýho auto nemělo. Také možná něco způsobilo, jak jsem auto zajel. Žádné krátke trasy prvních 2000 km, tedy jízdy po městě. První trasu jsem jel 150 km do Tábora a druhý den zpět. Potom jsem jezdil Plzeň, Přeštice, což byly trasy minimálně 30 a 50 km. Motor jsem netočil přes 2500 rpm, při předjíždění max 3000. Víc ten motor neviděl po prvních 2500 km. Také jsem se snažil jezdit max na půl plynu, do kopce jsem tedy podřazoval na pětku Otáčky na vyšší stupně, jako 4,5,6 nikdy nešly pod 1800 rpm. No a asi se mi to teď vrací a během následujících pár let ušetřím pár desetitisícovek Ostatní to tady při zajíždění točí klidně i na 4000, to mi přijde už dost a asi také plnej plyn. Třeba se ale pletu a nemá to na to vliv, ale nevím, jak si jinak vysvětlit tu spotřebu.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Spotřeba i30 2012
deegr: Jo, v novych i30 jsi podle spritmonitoru jediny s takovou spotrebou. Dalsi za Tebou jsou povetsinou 1.4 CVVT (cca o pul litru horsi).
Ted v zime jezdim realne tak 7,2-7,3, v lete to bylo tak o 0.5 lepsi. O pul litru jsem se dostal niz taky na predchozi nadrzi, kdyz jsme jeli par delsich tras v tahu a mimo dalnici, jinak bezne jezdivam trasy tak po 25 km, z toho tretina mesto, tretina dalnice, trvale klima v zime navic vyhrivani sedacek a ty starty. ty jsou videt nejvice
Kopce samotne nejsou problem, pokud nejsou moc strme a se zatackama. Nejhorsi je, kdyz to musis do kopce dusit na nizkou rychlost a z kopce pouzivat brzdy. Pokud se jede plynule, tak co sezere navic do kopce, to usetri z kopce, mnohokrat odzkouseno i na predchozich autech. Mnohem vetsi problem je dynamika jizdy - nejvetsi mor, kdyz musis dobrzdovat a znovu se rozjizdet, typicky dalnice s vysokym provozem, kde rychlost neustale osciluje mezi 100-140 jak koho dojedes ...
PeDr: Diky, na technicak jsem uplne zapomnel...
Ted v zime jezdim realne tak 7,2-7,3, v lete to bylo tak o 0.5 lepsi. O pul litru jsem se dostal niz taky na predchozi nadrzi, kdyz jsme jeli par delsich tras v tahu a mimo dalnici, jinak bezne jezdivam trasy tak po 25 km, z toho tretina mesto, tretina dalnice, trvale klima v zime navic vyhrivani sedacek a ty starty. ty jsou videt nejvice
Kopce samotne nejsou problem, pokud nejsou moc strme a se zatackama. Nejhorsi je, kdyz to musis do kopce dusit na nizkou rychlost a z kopce pouzivat brzdy. Pokud se jede plynule, tak co sezere navic do kopce, to usetri z kopce, mnohokrat odzkouseno i na predchozich autech. Mnohem vetsi problem je dynamika jizdy - nejvetsi mor, kdyz musis dobrzdovat a znovu se rozjizdet, typicky dalnice s vysokym provozem, kde rychlost neustale osciluje mezi 100-140 jak koho dojedes ...
PeDr: Diky, na technicak jsem uplne zapomnel...
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Spotřeba i30 2012
Pánové, v tuto chvíli dle PP 7,7 l - ale jezdím teď víceméně dálnice (kolem 140-150 km/h dle tacho) a na okreskách se s tím taky moc nemažu
Re: Spotřeba i30 2012
Aj ja som sa tešil, že mi na PP svieti po 640km spotreba 6,7. Natankoval som a vypočítal 7,36... (teraz jazdím na novej i30cw 1,6i)
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30 2012
Deegr píše:A zkoušel jsi tak dvě, tři nádrže na stovkovej benzín? Já jezdím k přítelkyni také po silnicích 3 třídy. Je to asi 30 km a samej kopec, převýšení je o více jak 100 metrů. Při tom teď v zimě k ní jedu za 5.5 litru. V létě to šlo kolem pěti a rekord byl nějakých 4.6 litru, ale to jsem jel kolem 70-80 km/h. Prostě jako dědek. Ale ani cesta do Chorvatska, nebo Slovensko neznamenala spotřebu vyšší, než šest litrů. To jsem jedinej, kdo jezdí s i30 1.6 GDI za nějakých šest litrů? Teď v zimě jezdím kolem 6.2, v létě to bylo kolem 5.6-5.9 litru Však to mám na sprintmonitoru krásně vidět.
quinnet: Tak to jsem zvědav. Jak jsem psal, jezdím jen na stovkovej benzín, OMW, nebo Verva. Nic jinýho auto nemělo. Také možná něco způsobilo, jak jsem auto zajel. Žádné krátke trasy prvních 2000 km, tedy jízdy po městě. První trasu jsem jel 150 km do Tábora a druhý den zpět. Potom jsem jezdil Plzeň, Přeštice, což byly trasy minimálně 30 a 50 km. Motor jsem netočil přes 2500 rpm, při předjíždění max 3000. Víc ten motor neviděl po prvních 2500 km. Také jsem se snažil jezdit max na půl plynu, do kopce jsem tedy podřazoval na pětku Otáčky na vyšší stupně, jako 4,5,6 nikdy nešly pod 1800 rpm. No a asi se mi to teď vrací a během následujících pár let ušetřím pár desetitisícovek Ostatní to tady při zajíždění točí klidně i na 4000, to mi přijde už dost a asi také plnej plyn. Třeba se ale pletu a nemá to na to vliv, ale nevím, jak si jinak vysvětlit tu spotřebu.
můj problém bude asi ten, že moje cesta do práce je obec, 2km mimo, obec, 3km mimo atd.. .takže sotva se rozjedu na 90-100, už zase brzdím a pořád dokola... sem tam nějaký kloboučník.. jak říkám - nemám problém zajet jinou trasu kolem 6,5l reálně = cca 6l dle palubáku... ale na těchto mích trasách to prostě nejde. A to si myslím,že je kámen úrazu a ty máš prostě Deegře dobré trasy
odkud že to jsi? Často jezdím,takže kdybych jel někdy kolem,můžeme dát scuka a schválně to zkusit jízdou spolu
Hyundai i30cw-2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue - live
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Re: Spotřeba i30 2012
Richi_i30 píše:Pánové, v tuto chvíli dle PP 7,7 l - ale jezdím teď víceméně dálnice (kolem 140-150 km/h dle tacho) a na okreskách se s tím taky moc nemažu
takže reál tak 8,2
Hyundai i30cw-2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue - live
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Re: Spotřeba i30 2012
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30 2012
Som si skoro 100% isty, ze realna spotreba bude vyssia, ako pise mikkian. Kazdopadne na ceste do francuzka a spat, som nemazal priemerku na PP, chcel som vediet priemer za celu cestu. Celkom som presiel 2300 km, na PP svietil priemer 7,7 L po prepocitani podla tankovani som zistil, ze priemerna spotreba bola 7,7 L. Na jednu nadrz sa podla PP fakt neda orientovat.
Hyundai i30 kombi 1.6GDI Style cool red 10/2012 -
Re: Spotřeba i30 2012
Je to ale blbovina. Keď idem 500km, predtým vynulujem PC mal by ukázať spotrebu podobnú reálnej. Jedine, že by sa umiernil až po prejdení 2000km...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM