Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Koroze 5tych dveri
caruser, v tej fabii za 8 tisic bude aj nejaka vybava alebo sa bude priplacat aj za volant? Lebo ked si clovek pozriet cennik skody, nestaci sa cudovat..to sa naozaj neda takto porovnavat..
A druhy servis i20 za 380 eur? V ktorom servise tolko pytaju?
Inak, nemozes sa cudovat, ze je skoda v CR tak draha. Pri tych predajoch si to mozu dovolit, boli by hlupi, keby to nevyuzili..
A druhy servis i20 za 380 eur? V ktorom servise tolko pytaju?
Inak, nemozes sa cudovat, ze je skoda v CR tak draha. Pri tych predajoch si to mozu dovolit, boli by hlupi, keby to nevyuzili..
- Reklama
Re: Koroze 5tych dveri
Neznám slovenský trh a nedovedu si zdůvodnit cenovou politiku Hyundaie v této zemi. U nás je Škoda dražší skutečně jen z toho důvodu, že si to může dovolit. Pořád zde má stálou klientelu.
i20 1.2 Inclusive FL Red 2013
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011
Re: Koroze 5tych dveri
suah
4 airbagy, ABS, klíma, el. okná, zrkadlá, rádio, centrál, metalíza. ale uznávam, že po stránke dizajnu je FII nevyvážená, ale kvalita je trošku inde i20
tu u nás v okolí hlavného mesta sa ceny pri 2. servise takto pohybujú, samozrejme ja som toľko neplatil, ale sú to bežné ceny a rovnako tomu bude aj v iných servisoch v SR
4 airbagy, ABS, klíma, el. okná, zrkadlá, rádio, centrál, metalíza. ale uznávam, že po stránke dizajnu je FII nevyvážená, ale kvalita je trošku inde i20
tu u nás v okolí hlavného mesta sa ceny pri 2. servise takto pohybujú, samozrejme ja som toľko neplatil, ale sú to bežné ceny a rovnako tomu bude aj v iných servisoch v SR
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Koroze 5tych dveri
Já bych už tu Fábii raději nechal být. To je věčný spor.
i20 1.2 Inclusive FL Red 2013
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011
Re: Koroze 5tych dveri
Já bych také Fabii nechal byt.
Problém není ve Fabii, ta mě nezajímá. Problém je v i20, tu mám a ta mě zajímá. Tak mizerně odhlučněné auto snad ani další neexistuje. A jestliže šetří i na tom a k tomu přibývají stále častěji popisované další systémové problémy (nechce se mi je vyjmenovávat, stačí zalistovat zpátky), tak co si pak o má zákazník, který se nechal v dobré víře napálit myslet?
Snad jen to, aby si potenciální zákazník před koupí přečetl toto fórum.
Problém není ve Fabii, ta mě nezajímá. Problém je v i20, tu mám a ta mě zajímá. Tak mizerně odhlučněné auto snad ani další neexistuje. A jestliže šetří i na tom a k tomu přibývají stále častěji popisované další systémové problémy (nechce se mi je vyjmenovávat, stačí zalistovat zpátky), tak co si pak o má zákazník, který se nechal v dobré víře napálit myslet?
Snad jen to, aby si potenciální zákazník před koupí přečetl toto fórum.
Re: Koroze 5tych dveri
jirikstbk píše:Já bych také Fabii nechal byt.
Snad jen to, aby si potenciální zákazník před koupí přečetl toto fórum.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze 5tych dveri
Tak trošku tu I 20 popisujete, jako by vypadala, že jí dělal Ind.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Koroze 5tych dveri
To srovnáváš s BMW sedmičkové řady nebo s něčím srovnatelným?jirikstbk píše:Tak mizerně odhlučněné auto snad ani další neexistuje.
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Koroze 5tych dveri
Méďa Béďa
jirikstbk tu píše pravdu, tie naše verzie pred FL sú naozaj hlučné, pripomína mi to Feliciu 1,6, motor ma podobne dunivý zvuk. V rámci triedy je na tom dosť zle, spomínané TSI alebo aj HTP je tichšie
jirikstbk tu píše pravdu, tie naše verzie pred FL sú naozaj hlučné, pripomína mi to Feliciu 1,6, motor ma podobne dunivý zvuk. V rámci triedy je na tom dosť zle, spomínané TSI alebo aj HTP je tichšie
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Koroze 5tych dveri
Pravdu?? To je na filosofickou disertační práci!caruser píše: jirikstbk tu píše pravdu
Já mám ten dojem, že tu každý píše jen svůj názor.. (Tedy pokud není podložen nějakou vědeckou studií, či porovnáváním přesně měřitelných fyzikálních veličin)
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Koroze 5tych dveri
Tato zima dala zabrat asi kazdemu autu, a po umyti som zbadal okolo vsetkych kluciek odlupany lak, jedina vyhoda ze to vyreklamovali. Ale ked som im doniesol auto ze mi nejde klima, tak ma poslali domov s tim, ze kablik s autoradia, ktore mi montovali v inom servise je zaseknuty "vraj" o kladku a preto mi klima nejde.... takze nabuduce asi ked si dam potahy na sedacky, tak zapricinia netesnost motora alebo niecoho ineho...
Hyundai i20, 10.4.2010, 1.2 kappa, electrik red, 106 000+km
Re: Koroze 5tych dveri
Já už teda jezdil s lecčíms, ale i20 mně rozhodně hlučná nepřijde, dokonce ani nemusím při jízdě po dálnici vypínat rádio, jako jsem to musel dělat u Fabie (protože stejně nebylo slyšet), a sližební ix20 taky tišší není.caruser píše:jirikstbk tu píše pravdu, tie naše verzie pred FL sú naozaj hlučné,
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Koroze 5tych dveri
Vidíš, a zrovna ta Fabia 1. verze s motorem 1,4 je oproti i20 velmi tichá. Když jedu 130 ve fabce, tak mám to rádio potichu a stačí. V i20 radio na dálnici vypínám a těch 130 většinou nejedu, spíše pod 120. Důvodem je rychlý nárůst hluku při překročení 120. A u i20 i při provozu po okreskách je to vždy šok když zastavím a po novém zasunuté klíče začne rádio řvát. Proč asi? U Fabie ten problém nemám. Fabii II neznám a je mi celkem ukradená, nelíbí se mi. Srovnávám indickou i20 a Fabii první generace.
Re: Koroze 5tych dveri
Hm, tak to asi každý mluvíme o naprosto jiném autě... Já o Fabii 1,4 1. generace (pravda, najezdil jsem s ní za 3 roky a 2 měsíce pouhých 100 tisíc km, takže ji asi tak neznám ) a turecké i20, se kterou mám zatím za 10 měsíců najeto jen 16,5 tisíce. A ta auta se chovají naprosto opačně, než u tebe .
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Koroze 5tych dveri
Poka, tu to máš podložené meraním. Už rozdiel 1 dB je výrazne vnímaný, a nie 3 dB.Poka píše: Já mám ten dojem, že tu každý píše jen svůj názor.. (Tedy pokud není podložen nějakou vědeckou studií, či porovnáváním přesně měřitelných fyzikálních veličin)
http://www.autobild.de/artikel/hyundai- ... 06485.html
jirikstbk
Absolvoval som 200 km trasu po diaľnici 130 - 140 km/h a ešte hodinu po jazde mi hučalo v ušiach , aspoň že tá spotreba bola OK
Méďa Béďa
Jazdil som s mnohými autami, ale i20ka spolu so Swiftom a Feliciou boli najhlučnejšie autá
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km