i30 problém s motorem 1,6 CRDI 85kw - dusí se
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
i30 problém s motorem 1,6 CRDI 85kw - dusí se
Koupil jsem i30 1,6CRDi s automatem a vyrazil na výlet. Vše bylo v pořádku, ale při nájezdu na dálnici a prošlápnutí plynu na plno auto podřadilo a začalo cukat a motor nešel nad 3000 otáček. Auto tedy jelo max 130 km/h. Zastavil jsem u první pumpy a zkusil vypnout motor a znovu najet na dálnici, auto se zase začalo dusit a nepřidávalo. Nakonec jsem jel 100km/h a dojel domů. Nemá někdo tip co s tím? Auto ani výrazně neakceleruje. Díky za rady.
Volvo S80 Executive AWD, 2,4 - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - AT
dříve
Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - AT
Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005, 63 kW
Škoda Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW
Škoda 105L, r.v. 1988 a 1976, 34 kW
dříve
Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - AT
Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005, 63 kW
Škoda Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW
Škoda 105L, r.v. 1988 a 1976, 34 kW
- Reklama
Re: i30 problém s motorem 1,6 CRDI 85kw - dusí se
skus pozriet toto
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=56&t=18686
Moc ti to ale asi nepomoze, pretoze v tom vlakne vlastne servis na nic neprisiel
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=56&t=18686
Moc ti to ale asi nepomoze, pretoze v tom vlakne vlastne servis na nic neprisiel
I40 cw 1.7 CRDI Business, 5/16 moje od 8/17
Volvo V40 T3 2.0 R-Design 10/2017
Volvo V40 T3 2.0 R-Design 10/2017
Re: i30 problém s motorem 1,6 CRDI 85kw - dusí se
nebude to nieco s trubkami pri turbe?
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Re: i30 problém s motorem 1,6 CRDI 85kw - dusí se
Zajeď na diagnostiku a uvidíš, jestli něco vyhodí. Takhle to může být plno věcí a je těžko hádat.JirkaP píše:Koupil jsem i30 1,6CRDi s automatem a vyrazil na výlet. Vše bylo v pořádku, ale při nájezdu na dálnici a prošlápnutí plynu na plno auto podřadilo a začalo cukat a motor nešel nad 3000 otáček. Auto tedy jelo max 130 km/h. Zastavil jsem u první pumpy a zkusil vypnout motor a znovu najet na dálnici, auto se zase začalo dusit a nepřidávalo. Nakonec jsem jel 100km/h a dojel domů. Nemá někdo tip co s tím? Auto ani výrazně neakceleruje. Díky za rady.
Re: i30 problém s motorem 1,6 CRDI 85kw - dusí se
Tak auto bylo v servise a problém prý byl s ovládáním turba. Zatim to chodí, tak doufám ze to vydrží. Technik to rozhybal a ještě k tomu vyměnil palivovy filtr.
Volvo S80 Executive AWD, 2,4 - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - AT
dříve
Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - AT
Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005, 63 kW
Škoda Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW
Škoda 105L, r.v. 1988 a 1976, 34 kW
dříve
Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - AT
Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005, 63 kW
Škoda Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW
Škoda 105L, r.v. 1988 a 1976, 34 kW
Re: i30 problém s motorem 1,6 CRDI 85kw - dusí se
Regulace zatuhne, když se auto dusí v nízkých otáčkách. Zkus ho občas vytočit přes 4000 ot/min. Pod zátěží.