LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Otázka tedy je, kam šáhnout? /
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
nic úspornějšího v této třídě nejspíš nenajdu? /
Re: LPG
A co podle tebe vydrzi?mnkk píše:Alebo kúp, budeš prvý ak ti auto toto vydrží a ťa bude nosiť na rukách za takú reklamu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Neviem. 100 000km ročne je poriadna nálož. Keby i20 prežila 3 roky na LPG, to by bola reklama. Chceš povedať, že nie? Bolo by toho plné fórum...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Můžeš hodit nějakou kalkulaci, jak se po městě dá najezdit 100tkm ročně? Při normálním pracovním týdnu a dovolené mi to vychází 400km denně, tedy 8hodin denně průměrem 50km/h. To je kurýrní auto/taxík?The_DoctoR píše:100tkm ročně a to po Praze. Otázika, jestli se tento typ auta i20 na takovéto ježdění hodí...:/
Jinak při průměru 70km/h je to 8,5měsíce za volantem při 8h/den.
při takovém nájezdu se samozřejmě LPG zaplatí za chvilku a opotřebení po 200tkm nebude tak hrozné jako po 10ti letech při 20tkm ročně.
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: LPG
mnkk (a caruser): byla tu i30 1.4, ktera za 3 roky najela 455tkm, pravdepodobne jen po Bratislave. Pak jeste Getz CRDi, ktery asi 480tkm. Ty vase prognozy, co vydrzi a co ne, jsou hrozne smesny, nezlobte se na me...jestli umite takhle dopredu rict, ktery auto vydrzi a ktery ne, divim se, ze se davno nezivite poradenstvim
i20 bych si nevybral z uplne jinyho duvodu, nez ze bych se bal jestli to vydrzi...
i20 bych si nevybral z uplne jinyho duvodu, nez ze bych se bal jestli to vydrzi...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Čo sa sršíš? Nikde nie je napísané, že auto nemalo poruchy. Kludne za tých 450tis km mohlo mať druhý motor...
Ja osobne si myslím, že ak low-end auto vydrží pri 100tis./rok dobu 4 roky, tak je to reklama pre automobilku ako hrom, tj. poriadne velká...
A tiež neverím tomu, že i20 na LPG by to vydržala iba s výmenou spotrebných dielov (spojka, brzdy, žiarovky, olej, filtre...)
O tom to je. Je rozdiel najazdiť na aute 400tis km s výmenou iba oleja, filtra, brzd a najazdiť 400tis na aute, kde sa za ten čas vymení 70% dielov.
Žiadnu inú značku som nenapísal, lebo neviem ktoré auto do 200tis. Kč by to zvládlo. Poradenstvom sa neživím... Jednu radu ale mám: na 100tis. ročne aspoň auto velkosti a pohodlnosti i30 2012.
Ja osobne si myslím, že ak low-end auto vydrží pri 100tis./rok dobu 4 roky, tak je to reklama pre automobilku ako hrom, tj. poriadne velká...
A tiež neverím tomu, že i20 na LPG by to vydržala iba s výmenou spotrebných dielov (spojka, brzdy, žiarovky, olej, filtre...)
O tom to je. Je rozdiel najazdiť na aute 400tis km s výmenou iba oleja, filtra, brzd a najazdiť 400tis na aute, kde sa za ten čas vymení 70% dielov.
Žiadnu inú značku som nenapísal, lebo neviem ktoré auto do 200tis. Kč by to zvládlo. Poradenstvom sa neživím... Jednu radu ale mám: na 100tis. ročne aspoň auto velkosti a pohodlnosti i30 2012.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Pokud by byl motor po vymene, urcite by se tim pochlubil, neb by zvysil sanci na prodej
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Je to přesně jak píšeš, vozidlo bude používané na smluvní přepravu (tedy něco jako taxi). Denně najezdím cca. 300km, pracuji 25 dní v týdnu, takže ten výsledný počet km, vychází ročně okolo 100tkm. Pracuji cca. 8 hod denně. Platím teď firemní auto za 500kč, což už nechci, jelikož bych auto měl za cca. 2 roky zaplacené (pokud uvažuji o autu okolo 200tis., plus mínus)..pilotzz píše:Můžeš hodit nějakou kalkulaci, jak se po městě dá najezdit 100tkm ročně? Při normálním pracovním týdnu a dovolené mi to vychází 400km denně, tedy 8hodin denně průměrem 50km/h. To je kurýrní auto/taxík?The_DoctoR píše:100tkm ročně a to po Praze. Otázika, jestli se tento typ auta i20 na takovéto ježdění hodí...:/
Jinak při průměru 70km/h je to 8,5měsíce za volantem při 8h/den.
při takovém nájezdu se samozřejmě LPG zaplatí za chvilku a opotřebení po 200tkm nebude tak hrozné jako po 10ti letech při 20tkm ročně.
Ovšem otázka zůstává jaké auto...Můj výběr se pomalu zúžuje, místní člen Chasnik mi v tom pomáhá a tímto mu děkuju
Moje požadavky. Úsporný 5dv. vůz na LPG, základní bílá barva, výbava požadavky: el. přední okna, mlhovky, rádio. Roli samozřejmě asi bude hrát i záruka automobilky..
Na výběr je zatím toto:
Hyundai i20 1,2 63kw na LPG - výbavu Inclusive - cena cca. 229tis. (nevýhoda 20% přívstřik benzinem) - Prý ale hyundai jedná s firmou, která jim LPG montuje, aby přívstřik předělali?
Opel Corsa 1,2 63kw LPG - cena. cca. 270tis. (výbava opět, kterou já jsem požadoval, tedy mlhovky, el.přední okna, rádio) U Opelu jsem zatím nezjistit, jak funguje u nich LPG, tedy jestli také nemají přívstřik.
Dacia Logan 1,2 16V 53 kW/72 k LPG - střední výbava 194 900tis.
Dacia Sandero 1.2 16V LPG - Ambiance - 210tis..
Pak je tu nabídka Fiatu, který také přestavuje vozy na LPG: (Pandu nechci, ta je fakt hodně malá, takže jedině Punto). Fiat má technologii Tatarini, nevím, zda nepoužívají také přívstřik, to bych musel vše zjistit...
Fiat Punto 2012 - http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list
konkrétní cenovku s požadovanou výbavou, jsem ještě nedostal..
Od dalších automobilek info nemám. Tak teď babo raď
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
25 dní v týdnu? Soudruhu, to už přeháníš s tím výkonem ne! (vím že je to překlep, ale hezký)
edit: neuvažoval si o CNG? Je to ještě levnější a po Praze nemáš problém natankovat... http://www.fiat.cz/cng/nabidka+cng+vozidel/
ix20:
http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/p ... ve-pohony/
edit: neuvažoval si o CNG? Je to ještě levnější a po Praze nemáš problém natankovat... http://www.fiat.cz/cng/nabidka+cng+vozidel/
ix20:
http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/p ... ve-pohony/
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Je to tak, mám volnou jen neděli, abych uživil rodinu
Jinak s tím CNG si mě dostal. Psal jsem všem automobilkám ohledně LPG a ty si mi teď navrhl CNG, který je výhodnější? Opravdu? Jak funguje? Tam přívstřik být nemusí?
Kde bych mohl najít srovnání mezi CNG a LPG? Co je šetrnější k motoru? Který motor víc vydrží? U čeho je častější servis a tak dále. Výhody a nevýhody...
Jinak s tím CNG si mě dostal. Psal jsem všem automobilkám ohledně LPG a ty si mi teď navrhl CNG, který je výhodnější? Opravdu? Jak funguje? Tam přívstřik být nemusí?
Kde bych mohl najít srovnání mezi CNG a LPG? Co je šetrnější k motoru? Který motor víc vydrží? U čeho je častější servis a tak dále. Výhody a nevýhody...
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
CNG je provozně ještě levnější, byť cena automobilu je dražší (technologie), tak při tvém nájezdu to vyjde daleko efektivněji. A není nic lepšího než mít zákaznickou kartu Pražské plynárenské, sám si tankovat a pak platit jednou za čas fakturu Podle mě je v této technologii nejdál Fiat, pak Opel a nově s tím experimentuje Škoda (CityGo), Hyu (ix20) a koncern (Prassat).
PS: pořád si myslím, že 25 dní v jednom týdnu je nějak moc!
PS: pořád si myslím, že 25 dní v jednom týdnu je nějak moc!
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out