caruser píše:The_DoctoR
Najlepší motor LPG z toho zoznamu bude mať Corsa, ten systém nie je žiadna dorábka typu Dacia,
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
, Fiat. Motor je špeciálne upravený na prevádzku LPG a hlavne sa tam nepoužíva žiadne primazávanie, prívstrek. Benzín bude slúžiť len na štarty.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hmmm. víš ty co? LPG systém není žádná "dorábka" - viz můj třetí bod níže. Má atesty a hlavně, nevěř pověrám o tom, že automobilky u masově prodávaných aut instalují k LPG ve výrobě jiné ventily, sedla nebo hlavy. Není to pravda.
Doctor: CNG má hlavní nevýhodu v tom, že se skladuje při obrovském tlaku, proto postupně uniká (hodí se maximálně tak do rozvážkových aut nebo busů MHD) a na nádrž máš menší dojezd.
pilotzz to napsal přesně - také jsem najel 6000 km na benál a POTÉ (nově koupenou) i30 nechal přestavět na LPG. Montér sice říkal (a místní dealer H také, prodávají i Fiaty a ty se do ČR vozí a zde následně přestavují - takže i Fiat z autosalonu je ve skutečnosti "neautorizovaně" přestavěn) že to není potřeba, ale s elementární znalostí fungování spalovacího motoru jsem se prostě rozhodl to udělat přesně tak, jak jsem sám chtěl.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)