LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Jo dostal si mě, samozřejmě za měsíc
Tak to se okruh zúžuje, pokud bych uvažoval o CNG. Jak je na tom Fiat co se týká výdrže motoru a samotných podvozkových částí? /
Tak to se okruh zúžuje, pokud bych uvažoval o CNG. Jak je na tom Fiat co se týká výdrže motoru a samotných podvozkových částí? /
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Tak Fiat Punto na CNG vyjde na 300tis. oproti stejnému motoru a výbavě co má Punto na LPG za cca. 220tis. Otázka, jestli se mi CNG vyplatí? Rozdíl je značný a nevím, zda 80tis rozdílu, se mi vrátí v nákladech na provoz, rozdíl mezi CNG a LPG není zas tak značný. Dokáže někdo spočítat? Pokud najedu těch 100tis. ročně
Re: LPG
The_DoctoR
Najlepší motor LPG z toho zoznamu bude mať Corsa, ten systém nie je žiadna dorábka typu Dacia, , Fiat. Motor je špeciálne upravený na prevádzku LPG a hlavne sa tam nepoužíva žiadne primazávanie, prívstrek. Benzín bude slúžiť len na štarty.
Najlepší motor LPG z toho zoznamu bude mať Corsa, ten systém nie je žiadna dorábka typu Dacia, , Fiat. Motor je špeciálne upravený na prevádzku LPG a hlavne sa tam nepoužíva žiadne primazávanie, prívstrek. Benzín bude slúžiť len na štarty.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
No pokud hyundai v nejbližší době nepřestaví motor na 100% LPG (což má prý v plánu podle pana Pataky, který jim vozy přestavuje), tak bude asi moje jediná volba Oper Corsa, sice o 50tis, dražší, ale nejspší se mi to vyplatí, pokud najedu tolik km? Bohužel záruka od Opelu je velmi krátká proti Hyundai, další nevýhoda. A jak jsou na tom ceny náhradních dílů a ceny servisu proti Hyundai?
Re: LPG
The_DoctoR
Akú záruku poskytuje Opel na Corsu, na koľko km je obmedzená? Servis pri Corse je každých 30.000 km, neviem, či to platí aj pre LPG.
Akú záruku poskytuje Opel na Corsu, na koľko km je obmedzená? Servis pri Corse je každých 30.000 km, neviem, či to platí aj pre LPG.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
6 let, ale zatím jsem nikde nenašel počet km.../
Re: LPG
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Takže u Opelu, pokud najedu ty km, co najedu, tak jsou tam mzdové náklady vyšší, jestli jsem si to dobře pročetl...V tom má tedy hyundai výhodu?
Re: LPG
V tvém případě si nemusíš řešit záruku, jelikož ta ti skončí po 100tkm; a taky můžeš mít dle značky a typu podmínku jen pro nepodnikatelské účely, jinak třeba jen 60tkm.
Jinak na zcela nové auto bych LPG nedával, nejprve bych najel tak 3-5tkm, které natočíš stejně tak za 2 týdny, a pak teprve to zatěžoval plynem. ( trochu osmahnout a odřít ventily a vyžíhat hlavu..)
Jinak na zcela nové auto bych LPG nedával, nejprve bych najel tak 3-5tkm, které natočíš stejně tak za 2 týdny, a pak teprve to zatěžoval plynem. ( trochu osmahnout a odřít ventily a vyžíhat hlavu..)
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Tak musí to mít nějak ošetřené, když LPG montují do úplně nových aut ne? Nebo bysi LPG nepoužíval a začal ho používat až od 3-5tkm? Třeba u hyundai je první prohlídka LPG po 3500km (zdarma), jak bych jim asi řekl, že není co seřizovat? /
btw. nikde nebude zapsáno, že auto je na podnikatelské učely...-)
btw. nikde nebude zapsáno, že auto je na podnikatelské učely...-)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Proč nejezdit hned od začátku na lpg? Ta kontrola ve 3500km je na kontrolu chyb jednotky lpg a hlavně na kontrolu těsnosti celé přestavby
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: LPG
Podle mě je prvních x set kilometrů (možná těch cca 3tkm) kritických co se týká ventilů, kdy se musí trochu "vošoustat" (dřík, sedlo), přičemž klasickej benál je jednak ochlazuje (ty sací), a vytvoří na nich a na hlavě nějakej "nános" spalin, kterej při LPG už tak nějak neroste.. proto se přidává "přimazávání" , které jednak "maže" a pak taky vytváří nějakej povlak na hlavě a ventilech (jako dříve olovo, dnes tuším draslík)
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: LPG
caruser píše:The_DoctoR
Najlepší motor LPG z toho zoznamu bude mať Corsa, ten systém nie je žiadna dorábka typu Dacia, , Fiat. Motor je špeciálne upravený na prevádzku LPG a hlavne sa tam nepoužíva žiadne primazávanie, prívstrek. Benzín bude slúžiť len na štarty.
Hmmm. víš ty co? LPG systém není žádná "dorábka" - viz můj třetí bod níže. Má atesty a hlavně, nevěř pověrám o tom, že automobilky u masově prodávaných aut instalují k LPG ve výrobě jiné ventily, sedla nebo hlavy. Není to pravda.
Doctor: CNG má hlavní nevýhodu v tom, že se skladuje při obrovském tlaku, proto postupně uniká (hodí se maximálně tak do rozvážkových aut nebo busů MHD) a na nádrž máš menší dojezd.
pilotzz to napsal přesně - také jsem najel 6000 km na benál a POTÉ (nově koupenou) i30 nechal přestavět na LPG. Montér sice říkal (a místní dealer H také, prodávají i Fiaty a ty se do ČR vozí a zde následně přestavují - takže i Fiat z autosalonu je ve skutečnosti "neautorizovaně" přestavěn) že to není potřeba, ale s elementární znalostí fungování spalovacího motoru jsem se prostě rozhodl to udělat přesně tak, jak jsem sám chtěl.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
severtom
Samozrejme, že je to dorábka, ak by nebola tak by niektoré motorizácie nemali problém so sedlami ventilov. Jednoducho stále platí, že niektoré motory znášajú LPG bez problémov, iným nepomôže ani VSR. Atesty majú, ale výrobcovia motorov pri konštrukcii s tým veľmi nepočítajú, že tam bude použité ako palivo LPG. A dovolím si tvrdiť, že OPEL motory na LPG upravuje, dovoliť si zavádzať zákazníkov v takejto oblasti je dosť riskantné.
Samozrejme, že je to dorábka, ak by nebola tak by niektoré motorizácie nemali problém so sedlami ventilov. Jednoducho stále platí, že niektoré motory znášajú LPG bez problémov, iným nepomôže ani VSR. Atesty majú, ale výrobcovia motorov pri konštrukcii s tým veľmi nepočítajú, že tam bude použité ako palivo LPG. A dovolím si tvrdiť, že OPEL motory na LPG upravuje, dovoliť si zavádzať zákazníkov v takejto oblasti je dosť riskantné.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: LPG
Takže podle Vás jedinej Opel už ve výrobě počítá s tím, že ten motor by mohl být přestavěn na LPG, zatímco u hyundai či Fiatu s tím spíše nepočítají a staví motory na primární paliva?