Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Ruční brzda
Hoši, tohle forum se trochu liší od ostatních. Neřeší se tu tak ani moc rady, tech. záležitosti, jako spíš, bože so jsme to koupli? Chodí sem třeba i potencionální zájemci, a myslím, že je nefér je odrazovat. Já třeba bych odrazený byl nadobro, po tom co bych tu četl. Ale mám IX20ku a odrazený nejsem, jsem spokojený. Každý auto má mouchy, ale co se týče cena/výkon toho co vlastníme, myslím, že není konkurence. Prdel mi nikdy nějak neuskočila, že se vpředu sypu brambory? Ne, trochu to občas na příčných nerovnostech dá vědět, ale nic hroznýho to není. Je fakt, že auto na dálnici ve výšších rychlostech (byl jsem dost naložený) je trochu nejistý, vlní se do stran, ale neuletí to. Berme to jako feature, ne bug Chápu ty, kteří to třeba kupovali v plný palbě, a teď jsou nespokojený, ale Tricolora = lahoda.
IX20 1,4 CVVT Tricolor White
- Reklama
Re: Ruční brzda
Mám podobné "neproblémy" jako Shaman. Zadek mi neskáče, možná je to tím, že je trošku těžší díky LPG nádrži. Předek rachtá, když s ním hupnu do ďoury - ale to mi Pažout 307 dělal taky. Nejezdim s tím jako Fitipaldi, ix20 není F1. Ale není problém to na dálnici prohnat 160 i ve čtyřech lidech a plným kufru.
Jo, řízení je přeposilovaný, takže se s tím dobře parkuje. Mohlo by to žrát trošku míň. Mohlo by to mít čtecí lampičky. Lak by mohl být kvalitnější. Ale leze se do toho dobře, kufr to má díky nastavitelným a posuvným sedadlům nafukovací, věci se do kufru dávaj dobře (protože mám místo rezervy nádr na plyn, mám dno kufru v horí poloze a pod ním nouzovou rezervu).
Kdybych volil teď, doplatil bych si na verzi Comfort, to jo. Teď sháním zpětné zrcátko s LCD obrazovkou kvůli parkovací kameře, prostě drobné radosti. Dá se to koupit za 150 $, tuším, a je navíc zatmavovací. Co mi trochu vadí je malý dojezd na LPG (350 km), takže jezdím často k pumpě, ale to jsou běžné vlastnosti se kterými se dá žít.
Jo, řízení je přeposilovaný, takže se s tím dobře parkuje. Mohlo by to žrát trošku míň. Mohlo by to mít čtecí lampičky. Lak by mohl být kvalitnější. Ale leze se do toho dobře, kufr to má díky nastavitelným a posuvným sedadlům nafukovací, věci se do kufru dávaj dobře (protože mám místo rezervy nádr na plyn, mám dno kufru v horí poloze a pod ním nouzovou rezervu).
Kdybych volil teď, doplatil bych si na verzi Comfort, to jo. Teď sháním zpětné zrcátko s LCD obrazovkou kvůli parkovací kameře, prostě drobné radosti. Dá se to koupit za 150 $, tuším, a je navíc zatmavovací. Co mi trochu vadí je malý dojezd na LPG (350 km), takže jezdím často k pumpě, ale to jsou běžné vlastnosti se kterými se dá žít.
ix20 Trikolor 1,6, LPG, tažné zařizení
Re: Ruční brzda
Souhlasím s Shaman a Leopardo. Díky pánové konečně rozumné komentáře a né pořad stěžování...
ix20 1,4 CVVT 16V, TRIKOLOR
Re: Ruční brzda
aha, tak to tu nesmím napsat svoje zkušenosti abych náhodou někoho neodradil ??? nebylo by potom teda tohle forum přejmenovat na fanklub, kde ve stanovách bude zákaz jakéhokoliv negativního proti značce ??? zbytek vracím do vlákna kam to patří https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 15#p391615
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ruční brzda
to mmv: Negativa Ti nikdo nezakazuje, i o tom je tohle fórum, no Tvé příspěvky vyzněly
1. za cenu ix20 chci minimálně bávo (mezi námi, ani to už není, co bejvávalo)
2. dal jsem svý poslední peníze za totální krám a nejen, že s ním musím žít, no musím o tom dát vědět všem
Zapomněl jsi přitom, že je tady i spousta spokojených majitelů stejného vozu.
Ano, odskakující zadní náprava se tady již několikrát řešila a uznávám, výrobce by se k tomu zřejmě vyjádřit měl, i když někdo to pociťuje, jiný ne. V tom případě otravujte servisy, určitě natrafíte, kde to budou chtít řešit. Nebo alespoň budou ochotni.
Na druhou stranu, za podobnou cenu je třeba Roomster. Také se dá předělat na plyn. Porovnej si výbavu, rozměry. Osobně bych do něj nešel, mám z něj výhled jako z tanku. Po cestách jich jezdí spoustu, no co vyhovuje jednomu, nemusí druhému. A to platí 100%ně o všem.
1. za cenu ix20 chci minimálně bávo (mezi námi, ani to už není, co bejvávalo)
2. dal jsem svý poslední peníze za totální krám a nejen, že s ním musím žít, no musím o tom dát vědět všem
Zapomněl jsi přitom, že je tady i spousta spokojených majitelů stejného vozu.
Ano, odskakující zadní náprava se tady již několikrát řešila a uznávám, výrobce by se k tomu zřejmě vyjádřit měl, i když někdo to pociťuje, jiný ne. V tom případě otravujte servisy, určitě natrafíte, kde to budou chtít řešit. Nebo alespoň budou ochotni.
Na druhou stranu, za podobnou cenu je třeba Roomster. Také se dá předělat na plyn. Porovnej si výbavu, rozměry. Osobně bych do něj nešel, mám z něj výhled jako z tanku. Po cestách jich jezdí spoustu, no co vyhovuje jednomu, nemusí druhému. A to platí 100%ně o všem.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ruční brzda
nebudeme to tady spamovat, odpověď jsem přesunul sem https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 45#p391645
s ruční brzdou nemám naprosto žádný problém (zatím) pokaždé jízdě zatažena i na rovině (asi zvyk z náklaďáku), brzdy dělají přesně to co od nich čekám, jenom jsem si ještě řádně nezvykl na HAC, na druhou stranu ABS oproti škodovce ve výrazné výhodě, škodovka mlátí do pedálu (a tím pádem nebrzdí) podstatně dřív a při jakékoliv kravině na cestě
s ruční brzdou nemám naprosto žádný problém (zatím) pokaždé jízdě zatažena i na rovině (asi zvyk z náklaďáku), brzdy dělají přesně to co od nich čekám, jenom jsem si ještě řádně nezvykl na HAC, na druhou stranu ABS oproti škodovce ve výrazné výhodě, škodovka mlátí do pedálu (a tím pádem nebrzdí) podstatně dřív a při jakékoliv kravině na cestě
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Ruční brzda
Z Vašeho pera, pane mmv, jsem ale na žádném vláknu nenašel nic pozitivního, takže to vypadá, že jste jen pan nespokojený
Re: Zkušenosti s provozem
Zdravím,
mám jen dotaz ohledně Vašich zkušeností. Neměli jste někdo tu čest s tím, že když je auto studené, třeba po ránu, tak ten první rozjezd je občas takový divočejší? Jako by při rozjezdu ten plyn trochu vylítl a pak se hned zas přiškrtil, dělá to pak dojem jakoby hopkajícího auta.
A dále, asi také jen když je auto studené, tak při tom rozjezdu při přidávání plynu na jedničku jako by ten nárůst plynu nebyl úplně lineární, ale spíš dobně skokový - ne žádné cukání, ale je tam znát skokový nárust plynu, ale jen decentně. Díky za Vaše postřehy. Dějě se to ale jen ojediněle.
mám jen dotaz ohledně Vašich zkušeností. Neměli jste někdo tu čest s tím, že když je auto studené, třeba po ránu, tak ten první rozjezd je občas takový divočejší? Jako by při rozjezdu ten plyn trochu vylítl a pak se hned zas přiškrtil, dělá to pak dojem jakoby hopkajícího auta.
A dále, asi také jen když je auto studené, tak při tom rozjezdu při přidávání plynu na jedničku jako by ten nárůst plynu nebyl úplně lineární, ale spíš dobně skokový - ne žádné cukání, ale je tam znát skokový nárust plynu, ale jen decentně. Díky za Vaše postřehy. Dějě se to ale jen ojediněle.
IX20 1,4 CVVT Tricolor White
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Ja si myslim, ze je to uplne normalne.
Studeny motor, lambda este nieje zohriata , tak ma troska nekludny beh.
Ta cela regulacia motora je ta riesena ako ked si podla prdov mas regulovat co mas jest
Studeny motor, lambda este nieje zohriata , tak ma troska nekludny beh.
Ta cela regulacia motora je ta riesena ako ked si podla prdov mas regulovat co mas jest
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Ruční brzda
mám se radovat nad tim že mě auto odveze z místa a do místa b ??? nějak nemám důvod jásat nad zcela běžnými a předvídatelnými věcmi auta, jako například, "jéé kluci taky se vám dneska otevřelo okno po té co jste zatočily tím švihadlem ve dveřích ??"
to milda, obávám se, žes nehledal moc poctivě, po pravdě krom zadní osy tu v největší míře nadávám akorát nad politikou (např. kup si plynový auto, my ti z něj pak uděláme hybrid)
to milda, obávám se, žes nehledal moc poctivě, po pravdě krom zadní osy tu v největší míře nadávám akorát nad politikou (např. kup si plynový auto, my ti z něj pak uděláme hybrid)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
to shaman: o škubání motoru za studena se zmiňuje i návod k obsluze, asi to dělaj všechny mpíčka jak psal výše miro
Naposledy upravil(a) mmv dne 08 bře 2013, 17:45, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Studeny motor ma aj otacky volnobehu vyssie, je to asi aj riadiacou jednotkou ovladane...u mna po chvilke 1500 na volnobehu to klesne a roznehne sa uz normalne...ak bych sa rozbehol skor,tak cukne.Shaman píše:Zdravím,
mám jen dotaz ohledně Vašich zkušeností. Neměli jste někdo tu čest s tím, že když je auto studené, třeba po ránu, tak ten první rozjezd je občas takový divočejší? Jako by při rozjezdu ten plyn trochu vylítl a pak se hned zas přiškrtil, dělá to pak dojem jakoby hopkajícího auta.
A dále, asi také jen když je auto studené, tak při tom rozjezdu při přidávání plynu na jedničku jako by ten nárůst plynu nebyl úplně lineární, ale spíš dobně skokový - ne žádné cukání, ale je tam znát skokový nárust plynu, ale jen decentně. Díky za Vaše postřehy. Dějě se to ale jen ojediněle.
1,6 AT
40500km
40500km
Re: Zkušenosti s provozem
Ahojte, tak som si povedal, že zhodnotím moju ix 20, kedže už mám 102 500 km. Za tých 20 mesiacov čo ju mám ma ani raz nenechala v"štychu". Je pravda, že v záruke mi 2x menili tlmiče zadné, lebo vytiekli(ale tieto posledné sú tvrdšie a dobré), vymenili zadné brzdiče, teraz mi menili predné ložiská(v záruke) a odstránili drnčanie prístrojovky. Inak ide auto v pohodičke. Tá zadná náprava je aká je, keď si na ňu zvyknete, ustrelí len sem tam(nejazdím práve najpomalšie). Teraz, po 100 000 km som menil predné platničky( to mi na žiadnom toľko nevydržalo), podvozok nemá žiadne vôle a ani iné neduhy.
Spotrebu drží do 5,5l/100km podľa PP, ale je to +-0,3l/100km podľa merania pri tankovaní.
Zimu aj leto jazdím na 15" gumách, čo zlepšilo komfort a aj jazdné vlastnosti.
Ale inak hodnotím auto ako veľmi dobré a spoľahlivé, komfortné s nadpriemerným kufrom,výborným ovládaním. V podstate mu nemám čo vytýkať. Jedine to, že výmena oleja v servise je raz tak drahá ako pri Peugeot 308.
Taktiež moje dievčatá v domácnosti si ho veľmi pochvaľujú(veď ho neplatia )
Takže na záver by som si povedal, toto isté auto?ˇ´ANO a s motorom 1,6 CRDi 90kw. a výbava len STYLE, ako mám.
P.S. Franta, ďakujem za Tvoje príspevky, aj vďaka nim som sa naučil rozumiť mojej ix20. A myslím si, že ten, kto vie čítať Tvoje príspevky, tak pochopí, že pomáhaš a radíš a ešte k tomu zadarmo
Spotrebu drží do 5,5l/100km podľa PP, ale je to +-0,3l/100km podľa merania pri tankovaní.
Zimu aj leto jazdím na 15" gumách, čo zlepšilo komfort a aj jazdné vlastnosti.
Ale inak hodnotím auto ako veľmi dobré a spoľahlivé, komfortné s nadpriemerným kufrom,výborným ovládaním. V podstate mu nemám čo vytýkať. Jedine to, že výmena oleja v servise je raz tak drahá ako pri Peugeot 308.
Taktiež moje dievčatá v domácnosti si ho veľmi pochvaľujú(veď ho neplatia )
Takže na záver by som si povedal, toto isté auto?ˇ´ANO a s motorom 1,6 CRDi 90kw. a výbava len STYLE, ako mám.
P.S. Franta, ďakujem za Tvoje príspevky, aj vďaka nim som sa naučil rozumiť mojej ix20. A myslím si, že ten, kto vie čítať Tvoje príspevky, tak pochopí, že pomáhaš a radíš a ešte k tomu zadarmo
Hyundai iX 20 1,4 CRDi Style, RED
Re: Zkušenosti s provozem
Je jasný, že k tomu máš důvod, ale asi by mě jeblo, strávit deset procent života v autě
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Zkušenosti s provozem
U mně se to vyřešilo upem ŘJShaman píše:Zdravím,
mám jen dotaz ohledně Vašich zkušeností. Neměli jste někdo tu čest s tím, že když je auto studené, třeba po ránu, tak ten první rozjezd je občas takový divočejší? Jako by při rozjezdu ten plyn trochu vylítl a pak se hned zas přiškrtil, dělá to pak dojem jakoby hopkajícího auta.
A dále, asi také jen když je auto studené, tak při tom rozjezdu při přidávání plynu na jedničku jako by ten nárůst plynu nebyl úplně lineární, ale spíš dobně skokový - ne žádné cukání, ale je tam znát skokový nárust plynu, ale jen decentně. Díky za Vaše postřehy. Dějě se to ale jen ojediněle.
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992