Je DPF takový strašák??

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
tomyk
*
Příspěvky: 47
Registrován: 09 bře 2013, 07:13

Je DPF takový strašák??

Příspěvek od tomyk »

Uvažuji o koupi :hyu: i30 a protože najedu přez 40tis km/rok tak se rozhoduji se mezi LPG nebo naftě. Tam je ale DPF a našel jsem, že se dá za 8000 vyčistit tady http://www.dpfe.cz/

Tak a teď jsem na rozpacích co vy na to?
Reklama
 

Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: Je DPF takový strašák??

Příspěvek od pilotzz »

Tak abych tě ještě trochu vystrašil, jezdím mj i Aurisem 1.4D/66kw s tímdle vynálezem a auto s najetými 90tkm "regeneruje" každejch cca 250-350km! Výsledke je spotřeba v zimě okolo 6L, zatímco s novým (jiný kus, 0-15tkm) se spotřeba pohybovala v intervalu 5-5,3 v zimě; na 900km trati cestovní ryhlostí 90-110 jsem udělal průměr 4,1L (lehká noha).
Kdybych šel do dýzla, asi bych tendle vynález dříve či později zneškodnil.. ale v záruce, toť problém..
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
tomyk
*
Příspěvky: 47
Registrován: 09 bře 2013, 07:13

Re: Je DPF takový strašák??

Příspěvek od tomyk »

pilotzz píše:Tak abych tě ještě trochu vystrašil, jezdím mj i Aurisem 1.4D/66kw s tímdle vynálezem a auto s najetými 90tkm "regeneruje" každejch cca 250-350km! Výsledke je spotřeba v zimě okolo 6L, zatímco s novým (jiný kus, 0-15tkm) se spotřeba pohybovala v intervalu 5-5,3 v zimě; na 900km trati cestovní ryhlostí 90-110 jsem udělal průměr 4,1L (lehká noha).
Kdybych šel do dýzla, asi bych tendle vynález dříve či později zneškodnil.. ale v záruce, toť problém..

průměr 4,1 lehká noha jsi udělal s :hyu: i30 v benzínu obsah 1,4
takže přeložím-li tvou odpověď, tak říkáš DPF nikdy!! Raději jít do benzoplynožrouta??
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: Je DPF takový strašák??

Příspěvek od pilotzz »

tomyk píše: průměr 4,1 lehká noha jsi udělal s :hyu: i30 v benzínu obsah 1,4
??
píšu Auris 1.4D
Na plyn se dá jedzit s i30 za 8-8,5L, čili 4-4,2 "jakonafty" s výhodou auta, které i v mrazu bezproblémově nastartuje, rychle topí, s nevýhodou zmenšení kapacity kufru a nosnosti.
Moje dlouhodobá zkušenost s dýzlem je jen s Aurisem 1.4D a Corollou 2.0D. Auris 66kW je po 90tkm jako služební auto vyžilej, Corolla 93kW byla při 90tkm výkonově a spotřebou v pohodě, akorát 3 týdny nebyli schopni zjistit proč to v zimě nestartuje, po pár tkm odešly zadní a po chvíli i přední kotouče, a při cca60tkm nouzák a ultrazvukové čitění EGR ventilu.
Toyotu jako dýzla jedině darem..
S Hyu v dýzlu jsem nejezdil.
Rekord s i30 1.4 v kombíku je min. 6L benálu a max9,9L čistýho E85
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
tempest
**
Příspěvky: 466
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: Je DPF takový strašák??

Příspěvek od tempest »

Stará i30 myslím ale nemá DPF. Když budeš jezdit dálnice, okrsky a něco málo po městě, tak ani nebudeš vědět, že tam DPF máš. DPF byl hlavně průšvih ze začátku u prvních aplikací. Teď už je to lepší.
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“