Startování

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

CKY_DC
*
Příspěvky: 72
Registrován: 13 bře 2012, 12:50

Re: Startování

Příspěvek od CKY_DC »

po roce jenom dobrý. žádný problémy ani v zimě
i30 2012 GDI
Reklama
 

Maťozv
*
Příspěvky: 19
Registrován: 22 led 2013, 21:58

Re: Startování

Příspěvek od Maťozv »

Tak sa nemusím obávať dobre som zvolil.Auto mám objednané,čakám kedy príde neviem sa dočkať :D
CKY_DC
*
Příspěvky: 72
Registrován: 13 bře 2012, 12:50

Re: Startování

Příspěvek od CKY_DC »

jo, toho se určitš není potřeba bát.. zmáčkneš a než se to nastartuje, můžeš se třeba připoutat protože nemusíš držet klíček :)
i30 2012 GDI
Quixote.sk
*
Příspěvky: 21
Registrován: 18 úno 2013, 09:57

Re: Startování

Příspěvek od Quixote.sk »

Ja som len chcel povedat - nekritizujte ostatnych uzivatelov za to, ze sa pytaju ostatnych uzivatelov na specifika svojho auta. Beriem to tak, ze presne na to tu to forum je. Jasne, ze naskocenie po 3 otackach nikoho boliet nebude. Ale zda sa mi uplne v poriadku, ze ked bol niekto zvyknuty na nieco ine a zrazu sa jeho nove auto sprava inac,t ak sa sem pride spytat ci je to v poriadku, alebo to bude lepsie riesit. Viac mu pomozete, ked proste napisete "ano aj moja 1.4ka sa sprava rovnako". A vlastne aj mne. Lebo sem potom pridem, precitam si, ze moje auta sa sprava rovnako ako ostatne a mozem mat spokojny pocit. Alebo inak a potom rovna ciara na zarucny servis.
Hyundai i30cw 1.6 GDI 2013
Priemerna potreba: velka 1-2x, mala 3-4x
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Startování

Příspěvek od Tudy »

Stará 1.4 CVVT startovala okamžitě, reagovala na plyn okamžitě, díry na silnici byly také cítit okamžitě. U 1.6 GDi je všechno takové rozvláčné, ale dá se na to zvyknout. :wink:
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
janulo
*
Příspěvky: 36
Registrován: 23 led 2013, 16:01
Bydliště: Žilina, SK

Startování

Příspěvek od janulo »

Mám tiež tlačítko, 100% spokojnosť. Sadnem do auta, stlačím spojku, ťuknem po štart tlačítku (nedržím ho stlačené), a kým mi auto samo natočí, zavriem si dvere a pripútam sa. Som rád, že som si túto funkciu priplatil.
Hyundai i30 Style 1,6 CRDI 2012
Uživatelský avatar
robil
**
Příspěvky: 451
Registrován: 14 zář 2013, 10:59

Re: Startování

Příspěvek od robil »

Kdo z vás ví že nemusí při zdechnutí motoru (třeba na křižovatce) dávat klíček do nulové polohy ale muže rovnou otočit do polohy start?
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Startování

Příspěvek od soban »

Třeba Já :-) Proč bych ho měl dávat znovu do 0 ? K čemu by to bylo?

To je přežitek starých spínaček kdy bylo po startu mechanicky zablokován start aby se neničil startér a pod...

U moderních aut to zastává elektronika.

Tak stejně při startu otočím klíček a držím dokud se motor nerozběhne.
Uživatelský avatar
zdenek17
**
Příspěvky: 174
Registrován: 14 bře 2008, 19:04
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování

Příspěvek od zdenek17 »

Ahoj,
měl bych dotaz, je běžné když nastartuju, že motor má táčky cca 1500 a pak po nějaké chvílí cca za 2 minut se otáčky drží kolem 500-700?

děkuju
Hyundai i30 1.6GDI style paket, satin amber
HYUNDAI COUPE 2.0 1. Generace RV. 97, Červená barva - prodáno
Uživatelský avatar
Meggie007
**
Příspěvky: 280
Registrován: 05 říj 2009, 19:23
Bydliště: Rousínov

Re: Startování

Příspěvek od Meggie007 »

Nu bezne to je, jen tech 500ot vidim spis na spatny odhad otacek :-) .
Na neutral ( pri zahratem motoru to ma tak 750ot cca. ), pri studenem startu to vzdycky naskoci na vice. To je normalni. Mam sice naftu, ale myslim, ze ten neutral bude podobny ne-li stejny, cca 750ot, kdyz je teplota kolem 0 a vice dolu tak mi nafta toci pri studenem startu 1100ot, pak to postupne klesa ( u benalu to je trochu vic ). Takze neni co resit, to je normalni :lol:
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"


Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“