Startování
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Startování
Tak sa nemusím obávať dobre som zvolil.Auto mám objednané,čakám kedy príde neviem sa dočkať
Re: Startování
jo, toho se určitš není potřeba bát.. zmáčkneš a než se to nastartuje, můžeš se třeba připoutat protože nemusíš držet klíček
i30 2012 GDI
-
- *
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 úno 2013, 09:57
Re: Startování
Ja som len chcel povedat - nekritizujte ostatnych uzivatelov za to, ze sa pytaju ostatnych uzivatelov na specifika svojho auta. Beriem to tak, ze presne na to tu to forum je. Jasne, ze naskocenie po 3 otackach nikoho boliet nebude. Ale zda sa mi uplne v poriadku, ze ked bol niekto zvyknuty na nieco ine a zrazu sa jeho nove auto sprava inac,t ak sa sem pride spytat ci je to v poriadku, alebo to bude lepsie riesit. Viac mu pomozete, ked proste napisete "ano aj moja 1.4ka sa sprava rovnako". A vlastne aj mne. Lebo sem potom pridem, precitam si, ze moje auta sa sprava rovnako ako ostatne a mozem mat spokojny pocit. Alebo inak a potom rovna ciara na zarucny servis.
Hyundai i30cw 1.6 GDI 2013
Priemerna potreba: velka 1-2x, mala 3-4x
Priemerna potreba: velka 1-2x, mala 3-4x
Re: Startování
Stará 1.4 CVVT startovala okamžitě, reagovala na plyn okamžitě, díry na silnici byly také cítit okamžitě. U 1.6 GDi je všechno takové rozvláčné, ale dá se na to zvyknout.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Startování
Mám tiež tlačítko, 100% spokojnosť. Sadnem do auta, stlačím spojku, ťuknem po štart tlačítku (nedržím ho stlačené), a kým mi auto samo natočí, zavriem si dvere a pripútam sa. Som rád, že som si túto funkciu priplatil.
Hyundai i30 Style 1,6 CRDI 2012
Re: Startování
Kdo z vás ví že nemusí při zdechnutí motoru (třeba na křižovatce) dávat klíček do nulové polohy ale muže rovnou otočit do polohy start?
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Re: Startování
Třeba Já Proč bych ho měl dávat znovu do 0 ? K čemu by to bylo?
To je přežitek starých spínaček kdy bylo po startu mechanicky zablokován start aby se neničil startér a pod...
U moderních aut to zastává elektronika.
Tak stejně při startu otočím klíček a držím dokud se motor nerozběhne.
To je přežitek starých spínaček kdy bylo po startu mechanicky zablokován start aby se neničil startér a pod...
U moderních aut to zastává elektronika.
Tak stejně při startu otočím klíček a držím dokud se motor nerozběhne.
Re: Startování
Ahoj,
měl bych dotaz, je běžné když nastartuju, že motor má táčky cca 1500 a pak po nějaké chvílí cca za 2 minut se otáčky drží kolem 500-700?
děkuju
měl bych dotaz, je běžné když nastartuju, že motor má táčky cca 1500 a pak po nějaké chvílí cca za 2 minut se otáčky drží kolem 500-700?
děkuju
Hyundai i30 1.6GDI style paket, satin amber
HYUNDAI COUPE 2.0 1. Generace RV. 97, Červená barva - prodáno
HYUNDAI COUPE 2.0 1. Generace RV. 97, Červená barva - prodáno
Re: Startování
Nu bezne to je, jen tech 500ot vidim spis na spatny odhad otacek .
Na neutral ( pri zahratem motoru to ma tak 750ot cca. ), pri studenem startu to vzdycky naskoci na vice. To je normalni. Mam sice naftu, ale myslim, ze ten neutral bude podobny ne-li stejny, cca 750ot, kdyz je teplota kolem 0 a vice dolu tak mi nafta toci pri studenem startu 1100ot, pak to postupne klesa ( u benalu to je trochu vic ). Takze neni co resit, to je normalni
Na neutral ( pri zahratem motoru to ma tak 750ot cca. ), pri studenem startu to vzdycky naskoci na vice. To je normalni. Mam sice naftu, ale myslim, ze ten neutral bude podobny ne-li stejny, cca 750ot, kdyz je teplota kolem 0 a vice dolu tak mi nafta toci pri studenem startu 1100ot, pak to postupne klesa ( u benalu to je trochu vic ). Takze neni co resit, to je normalni
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S