Já mám taky novou i20, najeto 750km Olomouc - Zlaté Hory.
Podle počítače spotřeba 5,5l podle počítání mi to vyšlo 4,9l ovšem bude to nepřesné přesnější to bude až teď zase znovu natankuji.
Na sněhu jsem skusil brzdit a ABS je bez problémů aspoň z mé strany, ESC taky funguje OK.
Po 150km se mi rožla kontrolka poruchy motoru, vše jinak jelo OK ráno jsem skotroloval kabely konektory skusil dotlačit, kontrolka zhasla - návštěva servisu tam se vyskytla pouze porucha lambda sondy, asi špatný kontakt v konektoru - zatím je klid.
Palubovka moc svítí pokud je úplná tma, pořízen regulátor (reostat) za nekřesťanskou cenu, výměnu provede každý. (původně jsem tam skoušel dát odpor - šlo by to ale nebylo to pravé ořechové a kdybych tam dával reostat tak už bych tam někde musel vyvrtat díru atd....to se mi do nového vozu nechtělo)
Zapojení konektoru je při pohledu zepředu:
IL = ovládání jasu palubovky
GND = zem
TAIL = zde je napájení při zapnutí světel
pokud tam není reostat tak záslepkou jsou propojené kontakty IL + GND.
Jediné co mě vadí ta nápověda pro řazení která je podle mě blbá - kašlu na ni a držím otáčky mezi 2000-4000 tak jak je napsané že mají být při záběhu.
Při těch 4000 to jede těch 130-140km/h a je pravda že přes 100km/h začíná růst hluk ve vozidle.
Jinak zadek se špiní více jak na felicii.
Zatím jsem spokojen za 203K je to OK oproti felicii co jsem měl
Prostě člověk musí počítat že je to auto pro nenáročné a není to pro dálnice.