to ano, ale je to dáno trochu zvyklostem trhu, jako v ČR ŠkodovkaGandalf píše:Buďme realisté, ať už si někdo Golfa idealizuje nebo je naopak alergický na celý koncern, faktem je, že nová i30 je mu zcela vyrovnaným partnerem, který ho zřejmě v některých ohledech i překonává. Nic lepšího si nemůže přát, protože třeba v Německu jako obřím a náročném automobilovém trhu, je Golf ve své třídě zkrátka etalonem kvality a vyváženosti užitných hodnot, byť to může být už dávno přežitek.
Redaktorské testy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 28
- Registrován: 18 říj 2009, 21:58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnávací test i30 - Golf
- Reklama
Re: Redaktorské testy
Na strane druhej, čoraz viac ľudí sa sťažuje na slabé odhlučnenie podbehov. i30 určite nieje zlé auto (ešte som sa neviezol, na to sa len chystám, bol som ho však omrknúť a vypadá solídne, sedí sa v ňom dobre, vzadu na pomery triedy až veľmi dobre), dokonca je to dobré auto, ale predsa len sa začínajú ukazovať jeho chyby. Hluk od kolies medzi ne určite patrí, a nejde o malú drobnosť. Ale, sám to skritizujem (alebo pochválim?) až sa zveziem
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ex:
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2004)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2002)
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW (1994)
Ex:
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2004)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2002)
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW (1994)
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redaktorské testy
ten hluk od kol je asi největší problém u nové i30, ale snad to brzo vychytají, jinak v korei se prodává nějaká tlumící látka pro podběhy
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Redaktorské testy
Tak já to potvrzuji hluk od kol je stejný jako u mého Focuse II ten je mizerně odhlučněn.Nakonec mě to tak mimořádně špatné nepřišlo.
Co mě zarazilo jsou stěrače auto má 8600km a nechávají na okně film o mouchách na skle nemluvím nemají šanci je setřít
Mám půjčenou naftu 94kw style.
Co mě zarazilo jsou stěrače auto má 8600km a nechávají na okně film o mouchách na skle nemluvím nemají šanci je setřít
Mám půjčenou naftu 94kw style.
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redaktorské testy
nijak extra špatné to opravdu není a po chvíli ježdění sem o tom pomalu nevěděl, ale vzhledem k celkově výbornému pocitu z auta mi to odhlučnění podběhů přišlo tak trochu "nedůstojné"
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Redaktorské testy
Přesně tak hlavně u auta za bezmála půl mega.
Jinak podvozek je dobrý k nějakému selhání dochází až na limitu, kam se normální člověk nedostává já nejsem normální asi,nicméně Focus toho zvládne více.Jenže daní za tu sportovost je tvrdost,ruku v ruce s menším komfortem což mě někdy na Focusu doslova žere.I 30 je komfortnější lépe tlumí díry,ale při přejezdu v dálničním tempu a zrychleném přejezdu z pruhu do pruhu zadek plave ne moc ,ale je to tam.Pak ještě při vyšší rychlosti nad limitem a asi foukal vítr,bylo auto děsně neposedné a byl problém držet směr v pruhu tohle z Focusu neznám.
Tento vůz má stejné gumy Hankook ventus prime jako já takže gumama to nebude.
Jinak podvozek je dobrý k nějakému selhání dochází až na limitu, kam se normální člověk nedostává já nejsem normální asi,nicméně Focus toho zvládne více.Jenže daní za tu sportovost je tvrdost,ruku v ruce s menším komfortem což mě někdy na Focusu doslova žere.I 30 je komfortnější lépe tlumí díry,ale při přejezdu v dálničním tempu a zrychleném přejezdu z pruhu do pruhu zadek plave ne moc ,ale je to tam.Pak ještě při vyšší rychlosti nad limitem a asi foukal vítr,bylo auto děsně neposedné a byl problém držet směr v pruhu tohle z Focusu neznám.
Tento vůz má stejné gumy Hankook ventus prime jako já takže gumama to nebude.
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redaktorské testy
tak podvozky Fordů jsou vyhlášené svými dobrými jízdními vlastnostmi.... já měl novou i30 půjčenou na 2 dny s 15" koly a pneu 195/65 takže při prudších průjezdech zatáčkami to trochu zaplavalo, ale pak se to chytlo a drželo směr celkem dobře, osobně bych ale volil větší kola s nižším profilem.... co se týče pneumatik, tak pár lidí tady na fóru zkusilo jiné, sice to trochu s hlukem pomohlo, ale ne moc.... na tom by kluci v Nošovicích měli ještě zapracovat
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Redaktorské testy
Ten zadek "plave", respektive je to jen pohyb karoserie, takže žádný nebezpečný problém.Rozhodně kola jsou tam kde mají bejt a to na silnici.tomason píše:Přesně tak hlavně u auta za bezmála půl mega.
Jinak podvozek je dobrý k nějakému selhání dochází až na limitu, kam se normální člověk nedostává já nejsem normální asi,nicméně Focus toho zvládne více.Jenže daní za tu sportovost je tvrdost,ruku v ruce s menším komfortem což mě někdy na Focusu doslova žere.I 30 je komfortnější lépe tlumí díry,ale při přejezdu v dálničním tempu a zrychleném přejezdu z pruhu do pruhu zadek plave ne moc ,ale je to tam.Pak ještě při vyšší rychlosti nad limitem a asi foukal vítr,bylo auto děsně neposedné a byl problém držet směr v pruhu tohle z Focusu neznám.
Tento vůz má stejné gumy Hankook ventus prime jako já takže gumama to nebude.
Re: Redaktorské testy
aktualny clanocek... http://www.automoto.sk/clanok/188332/te ... -do-europy
i30 2012 1.6 GDI, Cool Red
Re: Redaktorské testy
Teď jsem četl zajímavé srovnání, važme si toho co máme. http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -rozstrel/
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redaktorské testy
Čítal som to zrovnanie aj som ho tu dnes zavesil do sekcie i30 vs. rapid.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Redaktorské testy
Uz jsem to sem posilal vcera, no spis mam z i30 rozpacite pocitiy po precteni testu. Nelibi se mi rozdil v naladeni a komfortu (hluhokovem, ale i odskakovani) oproti dieselu, zkousel nekdo obe verze? Nezda se mi ze by ma 1.6 nejak odskakovala, ale odhlucneni od podvozku by se stale dalo vylepsit.
Re: Redaktorské testy
Ten hluk od kol je na danou třídu průměrný, asi jej více vnímáme protože vše ostatní je výborně utlumeno včetně motoru. Možná i proto je více slyšet u benzinových modelů než u naftových.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redaktorské testy
m1na:
Je jedno kto, kde a kedy to poslal, dôležité je, že auto a hlavne motor GDi je hodnotený kladne. Však motor je srdce automobilu. Možno idem proti prúdu, ale nechápem hystériu za čo najnižšou spotrebou. Diesel nemám rád, v mojom aute bude vždy benzín, najlepšie atmosférický.
Je jedno kto, kde a kedy to poslal, dôležité je, že auto a hlavne motor GDi je hodnotený kladne. Však motor je srdce automobilu. Možno idem proti prúdu, ale nechápem hystériu za čo najnižšou spotrebou. Diesel nemám rád, v mojom aute bude vždy benzín, najlepšie atmosférický.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Redaktorské testy
Taky jsem zastance benzinu. Nafta patri do kamen.