Ďalšia a podstatná vec je: podmienky v akých sa auto používa a tiež štýl jazdy.
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Ja dokážem jazdiť od 6 (okresky) do 11l (dialnica) LPG.
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
No přesně, jsem už myslel, že to žere jenom mě. Mě to teď přez zimu žere přesně mezi 6,5-6,7 a přez léto 6,2, ale dá se i pod 6.TonyOL píše:Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Chlapi taky se k vám připojuji. Mám motor výkonnostně mezi Vámi, ale žere mi to plus minus stejně a i postřehy jsou stejné. Se spotřebou tiše vzpomínám na svého bývalého služebního golfa 1,9TDI PD, kdy jsem po dálnici mohl jezdit do 150ti jak jsem chtěl, ale spotřeba se dlouhodobě držela na 5,5l od začátku (0 km) do konce (220 tis. km), co jsem ho měl.standas píše:No přesně, jsem už myslel, že to žere jenom mě. Mě to teď přez zimu žere přesně mezi 6,5-6,7 a přez léto 6,2, ale dá se i pod 6.TonyOL píše:Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Info k dálnici... Zjistil jsem, že úsporně to jezdí jen tak max do 110, pak už mi přijde, že to žere stejně pokud jedu mezi 120-140.
Tých 6 L LPG dosiahneš pri akom štýle jazdy?[/quote][/quote]caruser píše:[quote="severtom]
Vím to z vlastní zkušenosti, také na plyn (a brzdu, to je důležité) moc nešlapu. Výsledkem je na dálkách spotřeba klesající k 6 litrům LPG.
Nevím jestli došlo ke změnám motoru nebo je to 6-ti stupňovou převodovkou ale já mám spotřebu když jedu pilu o litr nižší a když jedu pianko, tak se vejdu do 5l. Zkus komunikaci se servisem, protože tak vysoká spotřeba u i30CRDi není normální. A také záleží kolik máš najeto u Accenta mi spotřeba po 80tis.km klesla o 0,8l/100.TonyOL píše:Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Á chytrák se chytil na malou zmínku o VW a je to jako vytažený červený hadr.severtom píše:Jo, PD PD PD mantra, víš ty co? Ten motor hlučí a vibruje jak traktor a hlavně už dávno neprojde emisema, tj. srovnávej prosím srovnatelné, dnešní VW motory žerou úplně stejně jak H, což všichni dobře víme.
a stále míň a míň a ve 180 jedu zadarmoVladak píše: Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere.
Nejsem ojebávač a sny o jízdě z kopce taky nemámChasnik píše:a stále míň a míň a ve 180 jedu zadarmoVladak píše: Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere.![]()
Prosím přesunout do sekce "Něco pro zasmání", fyzika je jenom jedna a aerodynamický odpor neojebeš. Můžeš mít v měřeném úseku vítr v zádech, můžeš jet lehce z kopce a potom se může zdát, že to žere míň. Ale realita je (bohužel) jiná.
Většina německých aut má poslední rychlost dělanou na dálnice, proto točí méně otáček než konkurence a je tudíž ve většině případů ve vyšších rychlostech i tišší. Co se týká spotřeby, nejsem si jist nižší spotřebou Golfu oproti i30, spíš by jsem tam viděl remízu. Mám možnost jezdit jak 1,6TDi, tak 1,6CRDi a s lehkou nohou je lepší TDi(dá se dostat pod 4l), CRDi není tak citlivé na styl jízdy. CRDi i když jedu na krev nedostanu přes 7l 1,6TDi dostanu i na 9l. Samozřejmě se bavím o extrémech např 180 dálnice, brzda plyn okreska.Vladak píše:Nejsem ojebávač a sny o jízdě z kopce taky nemámChasnik píše:a stále míň a míň a ve 180 jedu zadarmoVladak píše: Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere.![]()
Prosím přesunout do sekce "Něco pro zasmání", fyzika je jenom jedna a aerodynamický odpor neojebeš. Můžeš mít v měřeném úseku vítr v zádech, můžeš jet lehce z kopce a potom se může zdát, že to žere míň. Ale realita je (bohužel) jiná.. Vytratilo se mi pokračování té věty - Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere než i30, přestože má jen pětikvalt.
Sorry no, prostě jsem tu větu nedopsal, ruce byly pomalejší než hlava
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |