Zvlnene brzdove kotuce
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Chasnik: Ty jo, to už je pěkná demagogie. Tak jak budeš argumentovat na takový kecy technika ty?
Jak Tebe Mexičan připravil?
Tak, že tvý tvrdě vydělaný groše nakonec přesypeš do měšce servisu, který si bude mnout ruce, jak se lidi stále nechají tak lehce odrbat.
Myslím, že Mexičan je v pohodě a takoví jako já ho nerozhodí, protože oba víme, že co jsme řekli, tak je pravda. Jen když řekne A, tak by měl i B, a já jsem ho takhle chtěl k tomu "dokopat", což se nestalo a místo toho jsi nastavil svoje kuří oko Ty.
Tímto se Ti Mexičane omlouvám. Howgh.
Jak Tebe Mexičan připravil?
Tak, že tvý tvrdě vydělaný groše nakonec přesypeš do měšce servisu, který si bude mnout ruce, jak se lidi stále nechají tak lehce odrbat.
Myslím, že Mexičan je v pohodě a takoví jako já ho nerozhodí, protože oba víme, že co jsme řekli, tak je pravda. Jen když řekne A, tak by měl i B, a já jsem ho takhle chtěl k tomu "dokopat", což se nestalo a místo toho jsi nastavil svoje kuří oko Ty.
Tímto se Ti Mexičane omlouvám. Howgh.
- Reklama
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Chlapci ... s novými kotouči, je to jako s novým motorem. U nových brzd, by se nemělo 200 - 300 kilometrů intenzivně brzdit .... kotouče by se měly, něco jako zajet - nebo lépe řečeno zakalit pozvolným brzděním. Takže se i nový kotouč, se kterým se zachází od začátku " nešetrně " ... může zvlnit. ( I když to samozřejmě vždycky nejde .... někdy člověk hold prudce zabrzdit musí i s novým kotoučem ). Taky nebudu souhlasit s tím, že by se kotouče zvlnily při každém projetím kaluže nebo při jízdě na sněhu .... po předešlém brzdění. To by jsme vůbec za deště a sněhu nemohli vyjet na silnici ....
Není to tak dlouho, co jsem jel skoro 300 kiláků v silném dešti přes Alpy a mnohokrát jsem musel pořádně brzdit ..... a kotouče mi neházejí. Taky to bude o tom, jak se k brzdám chováte po celou dobu ... Xkrát jsem viděl, jak auto přede mnou brzdilo při jízdě z kopce několik kilometrů ... pak se dotyčný - ná ovšem nesmí divit, že se kotouče vyhřejí a při brzdění hází po pár tisících ujetých kilometrů ....
Není to tak dlouho, co jsem jel skoro 300 kiláků v silném dešti přes Alpy a mnohokrát jsem musel pořádně brzdit ..... a kotouče mi neházejí. Taky to bude o tom, jak se k brzdám chováte po celou dobu ... Xkrát jsem viděl, jak auto přede mnou brzdilo při jízdě z kopce několik kilometrů ... pak se dotyčný - ná ovšem nesmí divit, že se kotouče vyhřejí a při brzdění hází po pár tisících ujetých kilometrů ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Suhlasim s Tebou co sa tyka ohladuplneho spravania sa ku kotucom... prvych 1000km som sa snazil na nich jazdit setrne, potom som si pozor uz az tak nedaval, ale hlavne jazdim na spotrebu - cize vacsinou jazdim plynulo a brzdim nizsim prevodovym stupnom. Moje problemy sa vyhrotili/vysvitli na povrch cca pri 22.000km, ked som stal v dost ostrom kopci na brzde (cuval a parkoval som) a nasledne cca pol hodinu auto v tom kopci stalo na rucnej brzde. Odvtedy som pocitoval akysi neklud pocas jazdy. Je mozne, ze som pritlacil na pedal viac nez by bolo treba, ale bol to naozaj nezvycajne ostry kopec... ale i tak si mysli mze by to kvalitny material mal ustat, brzdy predtym nemali byt z coho prehriate.Vilda píše:Chlapci ... s novými kotouči, je to jako s novým motorem. U nových brzd, by se nemělo 200 - 300 kilometrů intenzivně brzdit .... kotouče by se měly, něco jako zajet - nebo lépe řečeno zakalit pozvolným brzděním. Takže se i nový kotouč, se kterým se zachází od začátku " nešetrně " ... může zvlnit. ( I když to samozřejmě vždycky nejde .... někdy člověk hold prudce zabrzdit musí i s novým kotoučem ). Taky nebudu souhlasit s tím, že by se kotouče zvlnily při každém projetím kaluže nebo při jízdě na sněhu .... po předešlém brzdění. To by jsme vůbec za deště a sněhu nemohli vyjet na silnici ....
Není to tak dlouho, co jsem jel skoro 300 kiláků v silném dešti přes Alpy a mnohokrát jsem musel pořádně brzdit ..... a kotouče mi neházejí. Taky to bude o tom, jak se k brzdám chováte po celou dobu ... Xkrát jsem viděl, jak auto přede mnou brzdilo při jízdě z kopce několik kilometrů ... pak se dotyčný - ná ovšem nesmí divit, že se kotouče vyhřejí a při brzdění hází po pár tisících ujetých kilometrů ....
Ale to je offtopic, moj problem je nie ze AKO TO VZNIKLO, ale AKO ZISTIT CI TREBA NIECO RIESIT AJ SO ZADNYMI KOTUCMI (kedze predne mi boli reklamacne zbrusene) BEZ DALSEJ NAVSTEVY AUTOSERVISU.
Re: Zvlnene brzdove kotuce
onimko: silným tlakem na pedál jsi určitě nic nepokazil, to by ty kotouče musely být "z másla", aby si jim uškodil. Zkoušel jsi nechat převážit kola, jestli třeba nevypadlo nějaké závažíčko? Ono to taky vůbec nemusí být od zadních kol, kolikrát se zdá, že víme, odkud přichází problém a pak se ukáže, že původce je úplně někde jinde. Taky se mi kdysi zdálo, že mi něco chrastí v zadních brzdách a pak jsem objevil na předním prasátku kamínek
Vladak: demagogii a kuří oka si nech od cesty. Reagoval jsem na to, že jsi na nezúčastněného partnera v diskusi vyjel stejně jako na původce problému nebo osobu, která je schopná za jeho řešení. Mexican není ani jedno, ani druhé - auta nevyrábí ani nerozhoduje o reklamačních závadách. Tudíž moje poznámka nebyla ani tak k předmětu, jako formě.
Jinak když už jsi to nakousl, tak v případě zvlněných kotoučů, pokud bych nepochodil, tak bych prostě sklapl paty a problém vyřešil za své, buď stočením nebo koupí nových. Souhlasím totiž z alarmem, že i nové kotouče jdou velmi rychle odrovnat (bohužel) a případný spor o oprávněnou či neoprávněnou reklamaci by v tomto případě byl složitý s nejistým výsledkem. Můj kamarád zvlnil kotouče na 2 měsíce starém autě během jedné jízdy Praha - Stuttgart. Za deště několikrát dobržďoval v levém pruhu z 200 na 100-120, přitom se mu povedlo vymést pár kaluží a u Norimberka už mu volant házel jedna radost...
Vladak: demagogii a kuří oka si nech od cesty. Reagoval jsem na to, že jsi na nezúčastněného partnera v diskusi vyjel stejně jako na původce problému nebo osobu, která je schopná za jeho řešení. Mexican není ani jedno, ani druhé - auta nevyrábí ani nerozhoduje o reklamačních závadách. Tudíž moje poznámka nebyla ani tak k předmětu, jako formě.
Jinak když už jsi to nakousl, tak v případě zvlněných kotoučů, pokud bych nepochodil, tak bych prostě sklapl paty a problém vyřešil za své, buď stočením nebo koupí nových. Souhlasím totiž z alarmem, že i nové kotouče jdou velmi rychle odrovnat (bohužel) a případný spor o oprávněnou či neoprávněnou reklamaci by v tomto případě byl složitý s nejistým výsledkem. Můj kamarád zvlnil kotouče na 2 měsíce starém autě během jedné jízdy Praha - Stuttgart. Za deště několikrát dobržďoval v levém pruhu z 200 na 100-120, přitom se mu povedlo vymést pár kaluží a u Norimberka už mu volant házel jedna radost...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Len pre uplnost, ten tvoj kamarat mal aku znacku auta?:) Kolesa som vyvazoval na jesen, cize je mozne ze budu zle vyvazene - ja som len paranoidny, ked mi stahovali predne kotuce lebo boli zvlnene, chcem si byt isty ze zadne su OK a najst sposob ako si byt isty:) Inak dakujem za radu!Chasnik píše:onimko: silným tlakem na pedál jsi určitě nic nepokazil, to by ty kotouče musely být "z másla", aby si jim uškodil. Zkoušel jsi nechat převážit kola, jestli třeba nevypadlo nějaké závažíčko? Ono to taky vůbec nemusí být od zadních kol, kolikrát se zdá, že víme, odkud přichází problém a pak se ukáže, že původce je úplně někde jinde. Taky se mi kdysi zdálo, že mi něco chrastí v zadních brzdách a pak jsem objevil na předním prasátku kamínek
Vladak: demagogii a kuří oka si nech od cesty. Reagoval jsem na to, že jsi na nezúčastněného partnera v diskusi vyjel stejně jako na původce problému nebo osobu, která je schopná za jeho řešení. Mexican není ani jedno, ani druhé - auta nevyrábí ani nerozhoduje o reklamačních závadách. Tudíž moje poznámka nebyla ani tak k předmětu, jako formě.
Jinak když už jsi to nakousl, tak v případě zvlněných kotoučů, pokud bych nepochodil, tak bych prostě sklapl paty a problém vyřešil za své, buď stočením nebo koupí nových. Souhlasím totiž z alarmem, že i nové kotouče jdou velmi rychle odrovnat (bohužel) a případný spor o oprávněnou či neoprávněnou reklamaci by v tomto případě byl složitý s nejistým výsledkem. Můj kamarád zvlnil kotouče na 2 měsíce starém autě během jedné jízdy Praha - Stuttgart. Za deště několikrát dobržďoval v levém pruhu z 200 na 100-120, přitom se mu povedlo vymést pár kaluží a u Norimberka už mu volant házel jedna radost...
BTW pri tom silnom tlaku na pedal som pocul take prasknutie, dodnes neviem co to bol za zvuk. A pri cuvani ked prave zadne koleso islo silno do kopca (viac bol tlmic zmacknuty ako ostatne tlmice na aute) som pocul zvuk akoby stara lod na mori vrzgala:) (pri 24.000 km mi reklamacne boli menene zadne tlmice, mali uz len 60% ucinnost, ale neviem ci zrovna ony sposobili tieto zvuky)
Zadna naprava mi pred vymenou zadnych tlmicov uz tiez vcelku slusne buchala, po vymene je to uz lepsie. Avsak tento buchot mi isiel aj od prednej napravy, ale po stoceni brzdovych kotucov to zmizlo. Preto si myslim, ze mam na zadnej naprave stale nejaku vadu, ale nove tlmice to teraz odfiltruju, a bojim sa aby tato vada nemala vplyv poat na zrychlene opotrebenie tlmicov.
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Oj. Ťal jsem do živého. Tak už se nedurdi, udatný ochránče slabých a nemocných
Nedávno jsem řešil podobný problém, proto se o to taky zajímám. Nakonec se z toho vyklubala nevyvážená kola
Kamarád řešil zvlněné kotouče na Outlanderu po 15 tis. km u Autopalace. Bohužel nebyl dost asertivní a nechal se vlákat do stočení kotoučů a tím přišel o záruku a sníženou užitnou hodnotou kotoučů.
Naopak soused s OII reklamoval to samé po 45 tis. km a bez mrknutí oka je vyměnili na záruku vč. destiček.
U Hyu je to jen o osobní statečnosti každého z nás a o tom jak je vyzbrojen pádnými argumenty, z nichž některé už tady padly.
Nedávno jsem řešil podobný problém, proto se o to taky zajímám. Nakonec se z toho vyklubala nevyvážená kola
Kamarád řešil zvlněné kotouče na Outlanderu po 15 tis. km u Autopalace. Bohužel nebyl dost asertivní a nechal se vlákat do stočení kotoučů a tím přišel o záruku a sníženou užitnou hodnotou kotoučů.
Naopak soused s OII reklamoval to samé po 45 tis. km a bez mrknutí oka je vyměnili na záruku vč. destiček.
U Hyu je to jen o osobní statečnosti každého z nás a o tom jak je vyzbrojen pádnými argumenty, z nichž některé už tady padly.
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Ja som bol v servise v Senici. Navstivil som uz asi 4 servisy Hyundai, ale chlapici v Senici su zatial the best - super ochota, snazia sa najst koren problemu, su ustretovi a vidiet ze ich to bavi a vyznaju sa. Navyse mi dovolia byt pri aute ked mi cokolvek s nim robia. Avsak prijimaci technik vravel ohladom kotucov, ze vzdy to zvyknu riesit najskor stocenim, ked toto riesenie z dlhodobeho hladiska nepomoze, nasleduje zarucna vymena kotucov. Skusal som to hned na vymenu kotucov, ale jasne mi povedal ze to nejde, len keby nezabralo stocenie.Vladak píše:Oj. Ťal jsem do živého. Tak už se nedurdi, udatný ochránče slabých a nemocných
Nedávno jsem řešil podobný problém, proto se o to taky zajímám. Nakonec se z toho vyklubala nevyvážená kola
Kamarád řešil zvlněné kotouče na Outlanderu po 15 tis. km u Autopalace. Bohužel nebyl dost asertivní a nechal se vlákat do stočení kotoučů a tím přišel o záruku a sníženou užitnou hodnotou kotoučů.
Naopak soused s OII reklamoval to samé po 45 tis. km a bez mrknutí oka je vyměnili na záruku vč. destiček.
U Hyu je to jen o osobní statečnosti každého z nás a o tom jak je vyzbrojen pádnými argumenty, z nichž některé už tady padly.
Osobne si myslim, ze dost od toho zavisi vseobecny poruchovy faktor:) Keby im mesacne 3 ludia prijdu so zvlnenymi kotucmi, vedia ze je to zasadna chyba auta a menia to bez mihnutia oka. Ked ale za 4 roky som ich 2. takyto pripad, su opatrnejsi.
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Poslední věta by byla pravda, kdyby neimplikovala, že v servisu Škoda ho neojebali.Vladak píše:Oj. Ťal jsem do živého. Tak už se nedurdi, udatný ochránče slabých a nemocných
Nedávno jsem řešil podobný problém, proto se o to taky zajímám. Nakonec se z toho vyklubala nevyvážená kola
Kamarád řešil zvlněné kotouče na Outlanderu po 15 tis. km u Autopalace. Bohužel nebyl dost asertivní a nechal se vlákat do stočení kotoučů a tím přišel o záruku a sníženou užitnou hodnotou kotoučů.
Naopak soused s OII reklamoval to samé po 45 tis. km a bez mrknutí oka je vyměnili na záruku vč. destiček.
U Hyu je to jen o osobní statečnosti každého z nás a o tom jak je vyzbrojen pádnými argumenty, z nichž některé už tady padly.
Jenže oni ho ojebali a fakt moc, už při návrhu a výrobě auta - zvlněné kotouče jsou totiž důsledkem nestabilního vedení kol a řešení není vyměnit kotouče, ale desky, kotouče, ložiska a část zavěšení kola. Až pak problém zmizí.
Takže ho vyfakovali levnými kotouči a problém bude mít po stejné době - ten stejný.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Pomalé couvání s i30cw do kopce je porod od novoty. Přesně jak píšeš, vrže to jak stará loď a to není auto nijak našikmo nakloněno, zatíženo, nic. Prostě jen pomalinké couvání do kopce.onimko píše:A pri cuvani ked prave zadne koleso islo silno do kopca (viac bol tlmic zmacknuty ako ostatne tlmice na aute) som pocul zvuk akoby stara lod na mori vrzgala:)
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Jak to myslíš?Měnil jsi?Mám totiž taky tolik km najeto a v poslední době se mně zdá,že když ve větší rychlosti přibrzdím,tak mně to třepe volantem.
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Zvlnene brzdove kotuce
sedrik 7.Teda to je něco po tak malém nájezdu dělat kotouče.To stáváš buď velmi často na brzdě,nebo je po nich takové h...o?
Hyundai i30 made in cz
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Ja už neviem, či je chyba vo mne alebo som fakt trafil na "ten správny" kus. Vždy sa niečo objaví, prvé dva roky som nemal najmenší problém, potom to začalo spojkou. S tou som sa opletal asi 6 mesiacov, pretože mechanici mi najskôr neverili, že sa to furt posiera. Najskôr ju menili, ale vymenili asi blbo, pretože mi vibroval pedál, potom zas čosi menili, no po pár kilometroch mi zas začal vibrovať pedál, našťastie na tretí krát to už vyriešili, ibaže po pol roku som bol už s trpezlivosťou na konci. Dúfal som, že v servisoch budem len na prehliadkach, no akosi nevyšlo. Už pred rokom som si všimol nadmerne korodujúce kotúče. Možno by ma na ne ani nenapadlo pozrieť, ibaže ak máš auto v garáži v teple, ráno štartuješ, že ideš do práce pridávaš plyn, púšťaš spojku a STOJÍŠ, tak ťa to prinúti pozrieť sa. Keď pridáš do vyšších otáčok, tak to vyslovene trhne, znepokojí to každého. Neskôr príde to, že ideš po diaľnici cca 130-135 km/h, potrebuješ pribrzdiť, pretože nejaký borec ide v 110km/h rýchlosti predchádzať iné auto a tvoje auto skáče akoby si išiel po zvlnenej ceste, tiež ťa to znepokojí.
Zvažujem,že tie kotúče si nechám a budem jazdou uspávať deti, pretože je to také kolísavé brzdenie, že až Takže tak, vyše 35 000 km a kotúče v prdeli, tomu vravím kvalita. Inak, kdesi som tu čítal, že mal chalan menené kotúče po 5 a 10 000 km. Akože kam ten svet speje, keď ti základné materiály zlyhávajú dobre že nie cestou z autosalónu s novým autom ?!
Tiež si myslím, že som skôr ten typ šoféra, ktorý jazdí tak, ako má. Jazdí so mnou mnoho mnoho ľudí, či už na mojom súkromnom alebo služobnom aute ( nie ) a nikto mi nikdy nepovedal, že jazdím blbo. Žiaden mechanik, ktorých poznám tucet. Taktiež čo sa týka brzdenia, preferujem skôr plynulú jazdu, brzdenie motorom ( podraďovaním ) a nie nezmyselné šliapanie na brzdu. Doštičky mám ako nové a pritom tam mám stále prvovýrobné.
Tak kde je teda problém ?
Zvažujem,že tie kotúče si nechám a budem jazdou uspávať deti, pretože je to také kolísavé brzdenie, že až Takže tak, vyše 35 000 km a kotúče v prdeli, tomu vravím kvalita. Inak, kdesi som tu čítal, že mal chalan menené kotúče po 5 a 10 000 km. Akože kam ten svet speje, keď ti základné materiály zlyhávajú dobre že nie cestou z autosalónu s novým autom ?!
Tiež si myslím, že som skôr ten typ šoféra, ktorý jazdí tak, ako má. Jazdí so mnou mnoho mnoho ľudí, či už na mojom súkromnom alebo služobnom aute ( nie ) a nikto mi nikdy nepovedal, že jazdím blbo. Žiaden mechanik, ktorých poznám tucet. Taktiež čo sa týka brzdenia, preferujem skôr plynulú jazdu, brzdenie motorom ( podraďovaním ) a nie nezmyselné šliapanie na brzdu. Doštičky mám ako nové a pritom tam mám stále prvovýrobné.
Tak kde je teda problém ?
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
Re: Zvlnene brzdove kotuce
35tkm na brzdy je malo., nekde je chyba. Ja menil predni kotouce minuly tyden, ale pouze pro sichrm 100tkm je na brzdy tak akorat. Uvidime, co vydrzi novy
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Zvlnene brzdove kotuce
Mne je úplne jasné, že 35tkm je málo, súhlasím, tak ale niekde problém byť musí, keď to ten materiál nevydržal. Nie som ani prvý a ani posledný, kto to dáva takto skoro meniť, určite lepšie po 35tkm ako po 10tkm
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010