E85
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Re: E85
Já to ženě vysvětlil takhle: Když sedne do auta ráno tak startuj až doblikají airbagy. Když startuje teplé auta tak startuj když blikne airbag 2x. A je klid. Přesně to dodržuje. Ženy mají rádi přesné informace, ktarými se řídí. Dnes ráno -5 a start napotřetí. Musím přidat na obohacení. Mám to obohacení na málo. Ujel jsem ale 1,5km do školky, tam to vypl, a pak jsem nastartoval na drc bez studeného startu. Tomuto systému by nejvíce vyhovovalo kdyby to bylo jak u lpg. Dvě nádrže. Dvoje vstřikovače. Málá na benzin a velka na e85. Startovat a běžet první minutu na benzin a bylo by to úplně bez problému. To by ale byla přestavba o jiných pěnězích.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
- Reklama
Re: E85
Tak jsem to včera přenastavil na přístřik +50% studený start a provoz jsem nechál na +15%. Dnes ráno bylo -8 a chytlo to v pohodě na 1. pokus jako na benzin. Spotřeba mi vycházi téměř stejně jako na benzin. Škoda že tohle auto ještě neumí obd2 diagnostiku. To bych si mohl nastavení odladit podle live dat z řídící jednotky. Na accentu jsem to nastavil na stejné hodnoty úpravy a dle diagnostiky vše ok i live data. V podstatě se mi obě auta chovají totožně. Accent dá s ethanol 200km/hod . Samo v německu na dálnici bez limitu .
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
rbrodsky: dvoukilo s ácou 1.3, ty musíš být dobrej střelec každopádně jestli ti E85 chytá při -8 na drc tak je to krása
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: E85
Tu redukci mám, ale stejně se to nespojí. V neděli bylo ráno -17°C. Tak sem startoval a startoval a startoval a pak až asi na čtvrtý pokus se to rozběhlo. Jizda ale bez jakéhokoliv problému. No nicméně jsem se stavil na benzince a natankoval více N95. V takhle extrémním mrazech je bohužel s E85 problém. Do -8°C to startovalo bez problému. Nicméně Accent včera nastartoval na E85 i v těch -17°C na poprvé bez jakéhokoliv problému. Včera jsem cestou potkal 3 nepojizdný naftožrouty.cecilek píše:Na Aukru mají redukci z OBD I na OBD II. Je možné, že by to šlo spárovat s počítačem?
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Re: E85
Pane RBRODSKÝ, těch patnáct procent máte nastavený na E70 nebo na možnosti AUTO.
Já teď jezdím na E70, kde mám od firmy nastaveno 35% a mám ethanol ku benzínu asi tak 3:1
Starty mám horší, ale vždycky chytl na první startování, jen jsem déle čekal než chytne.
Studený start mám 60%
Zaprvé to strašně čudí, až to není normální.... a zadruhé bych super jízdu raději oželel a šel dolů se spotřebou, jakou máte vy.
O víkendu tedy dotankuji benzín na poměr 1:1 a tím tedy budu moct snížit E70 na 15% a zimní start dám 50%
Určitě by se měly zlepšit starty a kouřit by to také mělo méně...
Co na to říkáte? Nějak to nemůžu doštelovat.
Já teď jezdím na E70, kde mám od firmy nastaveno 35% a mám ethanol ku benzínu asi tak 3:1
Starty mám horší, ale vždycky chytl na první startování, jen jsem déle čekal než chytne.
Studený start mám 60%
Zaprvé to strašně čudí, až to není normální.... a zadruhé bych super jízdu raději oželel a šel dolů se spotřebou, jakou máte vy.
O víkendu tedy dotankuji benzín na poměr 1:1 a tím tedy budu moct snížit E70 na 15% a zimní start dám 50%
Určitě by se měly zlepšit starty a kouřit by to také mělo méně...
Co na to říkáte? Nějak to nemůžu doštelovat.
Hyundai Sonata 2.0 16v r.v.1997
Re: E85
Tak, já si nastavil na pozici E70 - 11%, E85 - 20%, Auto - 15%. Studený start + 50%. Na 1:1 stačí těch 11% a start +30%. Jinak pokud mám v nádrži namícháno E70 tak mám jednotku na +15% a start + 50%. Spotřeba mi vyházela zhruba + 10%. Těžko se mi to porovnává protože hodně jezdím velmi krátké trasy a skoro pořád jen do města a po městě. Čistě po městě a spostu popojížděk kolem 2km sem teď jezdil za 12,9L/100km ale dálkovou sem pak udělal za 8 a takovej střed sem měl za 9,2 až 10 takže normál. Starty s E70 opravdu déle točí. Teď na zimu mám vice benzinů 2:1 (N95:E85) takže litr směsi za 31kč a startuji úplně normálně a mám nastaveno +3% a studenej start +20%. Do mrazů větších jak -10°c to chce pro ethanol předehřívání bloku motoru a to stojí nějakech 5000Kč a to se mi nechce investovat. Takže v zimě beru více benzínu. Teď je stejně benzín levnej. A jaro, léto, podzim v pohodě na E85 když benzín bude stát 40kč a ethanol 24kč.cecilek píše:Pane RBRODSKÝ, těch patnáct procent máte nastavený na E70 nebo na možnosti AUTO.
Já teď jezdím na E70, kde mám od firmy nastaveno 35% a mám ethanol ku benzínu asi tak 3:1
Starty mám horší, ale vždycky chytl na první startování, jen jsem déle čekal než chytne.
Studený start mám 60%
Zaprvé to strašně čudí, až to není normální.... a zadruhé bych super jízdu raději oželel a šel dolů se spotřebou, jakou máte vy.
O víkendu tedy dotankuji benzín na poměr 1:1 a tím tedy budu moct snížit E70 na 15% a zimní start dám 50%
Určitě by se měly zlepšit starty a kouřit by to také mělo méně...
Co na to říkáte? Nějak to nemůžu doštelovat.
K tomu kouření je to normální. Emise z ethanolu jsou vodní páry a v zimě to pěkně kouří. To samé dělají auta na LPG. Když v zimě jezdím krátké trasy, tak se ve výfuku nashromáždí spoustu vody, která se pak odpařuje a pěkně to kouří a z hrnce. Po delší trase to ale nekouří ani na ethnol, protože se prohřeje výfuk a všechno odpaří. Kouřivost taky hodně ovlivňiúje vzdušná vlhkost.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Re: E85
Ještě bych potřeboval poradit kde zapojit oněch +12V. Pravda nejsem ve správné kategorii, ale je tu dost lidí zkušených. Na vstřikovacích konektorech není dostatečný proud a jednotka zhasne. Mám Lantru a nevím kde zapojit kabel napájení od se spínanými +12V.
Poraďte na co to napojit a kde to přibližně najdu. Hledal jsem, laboroval, ale v rychlosti mě nic nenapadlo.
Díky moc.
Poraďte na co to napojit a kde to přibližně najdu. Hledal jsem, laboroval, ale v rychlosti mě nic nenapadlo.
Díky moc.
Re: E85
Tak nejlepší by bylo připojit se do krabičky pojistek a relátek v motorovém prostoru. Takže vzít multimetr a najít kde je +12V po zapnutí na druhou polohu. Tam se připojit a samozřejmě dát pojistku. Anebo na jiném vhodném místě.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Re: E85
Ubírat není to pravé, chce to spíš kombinovat Když ubereš, tak snížíš mimo jiného i výkon a tím pádem budeš muset víc šlapat na plyn, to znamená větší spotřeba. Opravdu to chce štelovat a zkoušet a vybrat ideální střed. Není to jednoduché, chce to trpělivost a výsledek se dostaví