řeknu to ještě jinak... jsem mladý, jezdím svižně.. svižně neznamená, že pojedu 90 a 50, ale svižně zanmená, že když někdo jede 100, tak mě většinou brzdí. Spousta lidí tady píše, jak jezdí svižně a nejsou brzdou v provozu, ale já potkám za týden na silnicích míň lidí jako je prstů na jedné ruce, kteří by mě předjížděli... a v této situaci jsou pro mě 17" jasnou volbou. Někdo, komu je 50, dodržuje rychlsotní limity, má kolem domu nějakou ďouru, tak nebudu lhát - rozdíl mezi 16" a 17" poznáš. Já ale jezdil na 205/40/17, tzn. ještě nižší profil a bez problému. Silnice v našem kraji jsou hrozné, ale nikdy jsem gumu neprorazil, mám proježděnou celou ČR, k tomu snížený podvozek - jsem zvyklý vyhýbat dírám a vím, že díky lepším jízdím vlastnostem je auto tužší. Ale jezdil jsem i s hodně sportovníma autama a tam byl ten podvozek tvrdý. Proto se směju, když tu někdo řeší, že to bude tvrdý, když to dá na 17". Ano - pokud je někomu 50. jezdí v rychlostích limitech 50/90/120, pak pro něj zřejěm budou 17" tvrdé. Takžep okud jsi tento typ řidiče, jdi do 16". Pokud ti nevadí, že budeš muset pevněji držet volant, auto bude
trošku tvrdší a naopláktku dostaneš daleko lepší jízdí vlastnosti, jdi do 17"
víc k tomu asi není co psát
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)