ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a i30
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a i30
Zoznam najporuchovejších automobilov vrámci tried.
Hyundai i20 a i30 podľa štatistiky patrí medzi najporuchovejšie...
http://www.auto.cz/adac-nejcasteji-poro ... -eos-74211
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-s ... 5X3xLE4HeZ_
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-s ... 5X3xLE4HeZ_
Hyundai i20 a i30 podľa štatistiky patrí medzi najporuchovejšie...
http://www.auto.cz/adac-nejcasteji-poro ... -eos-74211
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-s ... 5X3xLE4HeZ_
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-s ... 5X3xLE4HeZ_
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
no nééé i dachna je lepší ...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Ono kdyz se bere praskla zarovka stejne jako praskly rozvod, tak se nicemu nedivim... taky jsem mel uz sest zavad na aute. 4x praskla zarovka, 1x mou blbosti vybita baterka a 1x neco pri garancce opraveno /prachovky?/ . To jsou dve zavady rocne, hruza.
Baterka je blbost H, pac nema pojistku proti takovym volum jak ja, kdyz nechaji rozsvicene vnitrni svetlo.
Baterka je blbost H, pac nema pojistku proti takovym volum jak ja, kdyz nechaji rozsvicene vnitrni svetlo.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
asi tak, ADAC neřeší o jakou závadu se jedná, navíc podle mě majitelé jedou díky záruce do servisu s každou "prkotinou" kterou by jinak neřešili
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Kdybyste nejezdili do servisu se zarovkama, tak v ty statistice treba ani nebude
Z lidi, co jezdili na vymenu zarovky, jsem mel fobii. Vubec si nedokazou predstavit, jaky je s tim kvuli hovadine za 50 korun papirovani.
Z lidi, co jezdili na vymenu zarovky, jsem mel fobii. Vubec si nedokazou predstavit, jaky je s tim kvuli hovadine za 50 korun papirovani.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Výrobce si za to může sám:
1. lidi vidí 5 letou záruku
2. přístup ke světlům, pokud mám při každé výměně žárovky sundávat světla, tak se na to taky vyprdnu
3. kdyby ta žárovka alepsoň vydržela 3 roky, ale tady jsou lidi co mění i 2x ročně v každém světle!!!
Takže kvůli naprosté blbosti ala žárovka je tam kde je, i když jinak šlapou auta dobře. Je to zase voda ny mlýn antikojecovkým fanouškům
1. lidi vidí 5 letou záruku
2. přístup ke světlům, pokud mám při každé výměně žárovky sundávat světla, tak se na to taky vyprdnu
3. kdyby ta žárovka alepsoň vydržela 3 roky, ale tady jsou lidi co mění i 2x ročně v každém světle!!!
Takže kvůli naprosté blbosti ala žárovka je tam kde je, i když jinak šlapou auta dobře. Je to zase voda ny mlýn antikojecovkým fanouškům
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Za rok jsem neměnil ani tu žárovku a jediná závada byla, ze nešlo stahovat PO okno.
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Souhlasím s tím že vybitý akumulátor a prasklá žárovka nejsou poruchy co by se měly sledovat.
Jinak samozřejmě kdybych měl odmontovávat světlo tak bych se na to asi taky vykašlal, i když mám i20 a v zadu musím světlo odmontovat, ale tam je to udělané OK povolit pouze dva šroubky a vytáhnout....
U předního je to u nové i20 taky celkem v pohodě, H7 jdou vytáhnout OK, pouze u obrysovky na levé straně nevím zda bych ji vydoloval, je tam dost zastrčená a místa pro ruku tam není, ale H7 bych měl s trochou šikovnosti vyměnit. (Případně si musíš pořídit mladou milenku se štíhlou ručkou na výměnu žárovky )
Jinak to že žárovky nevydrží ani rok je nějaké podezřelé, asi bych změnil dodavatele žárovek, já jsem na felicii za 6 let vyměnil pouze 2 žárovky jednu v levém světle a další asi o měsíc později v pravém. (Pak jsem ještě měnil žárovky v koncových světlech kde jsou dvě a nikdo si nevšiml že jedna vždy nesvítila - u felicie a žárovky v blinkrech protože teplem slezla žlutá barva - ale pořád svítily - resty po původním majiteli.)
Jinak jezdím i s autobusem v MHD a ani tam nevidím že bych nějak často měnil žárovky.
Ano jednu dobu jsme dostaly jakousi várku H4 které vydržely pouze dvě šichty, od elektrikáře vím že byly reklamovány a podnik uznal výrobní vadu, a celá várka se pak vracela.
Jinak samozřejmě kdybych měl odmontovávat světlo tak bych se na to asi taky vykašlal, i když mám i20 a v zadu musím světlo odmontovat, ale tam je to udělané OK povolit pouze dva šroubky a vytáhnout....
U předního je to u nové i20 taky celkem v pohodě, H7 jdou vytáhnout OK, pouze u obrysovky na levé straně nevím zda bych ji vydoloval, je tam dost zastrčená a místa pro ruku tam není, ale H7 bych měl s trochou šikovnosti vyměnit. (Případně si musíš pořídit mladou milenku se štíhlou ručkou na výměnu žárovky )
Jinak to že žárovky nevydrží ani rok je nějaké podezřelé, asi bych změnil dodavatele žárovek, já jsem na felicii za 6 let vyměnil pouze 2 žárovky jednu v levém světle a další asi o měsíc později v pravém. (Pak jsem ještě měnil žárovky v koncových světlech kde jsou dvě a nikdo si nevšiml že jedna vždy nesvítila - u felicie a žárovky v blinkrech protože teplem slezla žlutá barva - ale pořád svítily - resty po původním majiteli.)
Jinak jezdím i s autobusem v MHD a ani tam nevidím že bych nějak často měnil žárovky.
Ano jednu dobu jsme dostaly jakousi várku H4 které vydržely pouze dvě šichty, od elektrikáře vím že byly reklamovány a podnik uznal výrobní vadu, a celá várka se pak vracela.
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Poradie tej štatisky mi pre i20ku sedí, 2 roky prevádzky:
- 2x volaná asistenčná služba - motor nechcel naštartovať (servis nič nezistil)
- netesnosť prevodovky (auto 1 mesiac v servise z dôvodu nedostupnosti dielu)
- a samozrejme drobnosti vŕzgajúca sedačka, vŕzgajúca zadná náprava, rezonancia od stĺpika riadenia
- 2x volaná asistenčná služba - motor nechcel naštartovať (servis nič nezistil)
- netesnosť prevodovky (auto 1 mesiac v servise z dôvodu nedostupnosti dielu)
- a samozrejme drobnosti vŕzgajúca sedačka, vŕzgajúca zadná náprava, rezonancia od stĺpika riadenia
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Mě odešlo stahování předního okna. Po roce a půl. Prý špatná těsnící guma. Čekám až zavolají ze servisu. Oprava údajně na hodinu. Takže ještě počkat do konce záruky a auto musí pryč.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
rcc
Neblázni, po 5 rokoch tie naše autá budú nmať smiešnu hodnotu
Neblázni, po 5 rokoch tie naše autá budú nmať smiešnu hodnotu
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Nase i30 ma od prosince 2007 asi padesatou zarovku v kazdym svetle. Jen at se to do statistik zapocita... Priste si na o daji pozor, pokud uz se tak nestalo Tedka zase o neco vic zacalo lupat v rizeni, tak z toho mam trosku strach... Jinak musim rict, ze nejaka zasadni zavada za nejakych 5 a pul roku a 70tkm neprisla, v tom ma i30 obdiv a uspesne zametla s nasi pocatecni neduverou vuci korejskym autum. Celkove mi prijde, ze mame nejaky lepsi kousek, nektere zavady se nam vyhybaji nebo prisly az v zaslouzenym case. Taky na to ma velky vliv malo najetych km + nase mensi peclivost a duslednost. Nedelame z komara velblouda a nehledame za kazdou cenu poruchy a chyby na aute.
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20269
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
Jestli bude sršeň jezdit jako doteď, maximální spokojenost Akorát me štvou doslova odfláklé věci: měkké sklo na čelním okně, tenký lak, chybějící pozink, hoooodně laciná koženka místo kůže na volantu (loupe se již podruhé ), praskající žárovky (zatím měněny 3 ks celkem) - i když problém praskajících H7 je všeobecně znám i u jiných aut. A co se týče přístupu k předním světlům, není to sice žádná sláva, no jsou na tom i hůř.
A ano, jsou lidi, kteří jedou do servisu s každou "prkotinou" a lidi, kteří si věci opraví nebo dodělají sami. Jestli je těch prvních víc, jdou údaje i do statistik bez ohledu na závažnost poruchy.
laufas: koukám, že moc nejezdíš, za 20 měsíců mám nalítáno víc než půlku Tvého nájezdu
A ano, jsou lidi, kteří jedou do servisu s každou "prkotinou" a lidi, kteří si věci opraví nebo dodělají sami. Jestli je těch prvních víc, jdou údaje i do statistik bez ohledu na závažnost poruchy.
laufas: koukám, že moc nejezdíš, za 20 měsíců mám nalítáno víc než půlku Tvého nájezdu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
A to si vem, ze jsme na to 3 lidi. Neni kam a tedka se treba jezdi jen druhym autem
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20269
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: ADAC pannenstatistik 2013: Nejčastěji se porouchá i20 a
laufas: když máte 2 auta v rodině, tak to chápu. Vem a protáhni ho pořádně někam k moři, ať se proběhne a vyženeš pavouky
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek