Jak často dáváte Atose na kontrolu+seřízení geometrie ? Já na ní byl minulý rok na jaře, odjezdil sezónu na letních pneu, na podzim vyměnil na heveru za zimní a teď zase nahodil letní a auto táhne doprava...přitom přes zimu snad žádný náraz o obrubník nebo extra díru nesychtal. Nevyváženými koly to nemůže být, jelikož mám zvlášť disky se zimáky i letňáky- tzn. přehodím vždy celé kolo...
Jak jste na tom vy ?
Geometrie podvozku
Moderátor: Moderátoři
Geometrie podvozku
Hyundai Atos, 46 kW, r.v. 2006, 50 000 KM
- Reklama
Re: Geometrie podvozku
Takže žádné reakce, tak si odpovím sám.
Geometrie přední nápravy se seřídila, i když nebyla nějak extra rozhozená, chyba byla v přehození předních a zadních pneumatik, stačilo přehodit zadní za přední a vibrace zmizely.
Geometrie přední nápravy se seřídila, i když nebyla nějak extra rozhozená, chyba byla v přehození předních a zadních pneumatik, stačilo přehodit zadní za přední a vibrace zmizely.
Hyundai Atos, 46 kW, r.v. 2006, 50 000 KM
Re: Geometrie podvozku
Je fajn, že se to vyřešilo, ale ideální stav to není. Na zadku to sice tolik nevadí, ovšem je evidentní, že s těmi koly není něco v pořádku. Buď budou nevyvážená nebo nějak zdeformovaná a obojí je chyba.
Re: Geometrie podvozku
Azor : Kola budou nevyvážená, přezouvám sám pomocí heveru a pouze přehazuju kola, tzn. gumy jsou stále na disku, mám zvlášť sadu zimních disků s pneu i letních. Naposledy se vyvažovaly pár let zpět v aut. servise. Měl jsem za to, že není co vyvažovat, když se guma nezouvala a je stále stejná.
Na zimu jedu přezout do servisu a nechám zimní před nazutím vyvážit, to stejný jak půjdou zpět letní. Hold lítám na motorce a auto je pro mě vedlejší záležitost.
Na zimu jedu přezout do servisu a nechám zimní před nazutím vyvážit, to stejný jak půjdou zpět letní. Hold lítám na motorce a auto je pro mě vedlejší záležitost.
Hyundai Atos, 46 kW, r.v. 2006, 50 000 KM
Re: Geometrie podvozku
To, že auto táhne po přehození kol do strany, není stoprocentně nevyvážeností kol, to by klepalo do řízení, ale rozhodně netáhlo do strany. Každopádně kola chtějí před každou sezónou vyvážit, předejde se tím tomu, aby trpělo řízení, ložiska atd. Tažení do strany je povětšinou způsobeno nepatrnou odchylkou v zálisu disku nebo jinou drobnou anomálií, která nemá na nic jiného vliv, těžko se to vysvětluje, ale většinou stačí proházet kola a je po problému.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Re: Geometrie podvozku
Mě to po každém přezutí v servisu táhne doleva.Bylo mi řečeno,že je to tak z výroby?Když jsem byl urputný,tak to najednou šlo srovnat.
Asi záleží i na "odbornících".
Asi záleží i na "odbornících".