Samozřejmě auto je skladovka. Nebyla možnost volby. Pouze barva.
Jinak jsem bral manuální klimu jako výhodu než jsem zjistil, že je vše ovládáno motorky jak na automatice.
Ve své naivitě jsem si myslel, že by třeba stačilo vyměnit pouze ovládací panel s obložením a natáhnout čidlo k přednímu sklu. Na takový zásah co popisuješ si na autě v záruce netroufnu. Nejhorší by bylo to jiné pinové zakončení. Určitě by to nešlo dát jednoduše zpět pokud by nastal problém.
Kde jsou ta čidla umístěná?? Co znamená AMB???
ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
Hyundai i30 1.6 CRDi 85 kW 6st.
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
- Reklama
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
AMBient je cidlo teploty okolniho prostredi umistene zpravidla v motorvem prostoru. V miste praveho kolene ridice je plast zebrovany a je v nem cidlo pro teplotu interieru.
Mam rad vylepsovaky, ale sam bych do toho nesel...
Mam rad vylepsovaky, ale sam bych do toho nesel...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
Škoda, že není nějaké schéma. Díky za rady.
Hyundai i30 1.6 CRDi 85 kW 6st.
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
Tak schema by mozna bylo...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
A mohl bych Tě poprosit o zaslání na Ritero@seznam.cz
Pokud by bylo od manuální i od automatiky tak by to bylo super.
Pokud by bylo od manuální i od automatiky tak by to bylo super.
Hyundai i30 1.6 CRDi 85 kW 6st.
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
- kowalski1410
- **
- Příspěvky: 325
- Registrován: 07 lis 2008, 15:37
- Bydliště: frýdlant nad ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
Chlapi mám takový blbý dotaz;be.sport píše:Pylovy filtr je za schrankou pred spolujezdcem..vytahnout bocni kratky....a na prave strane povolit tahlo...
...jak mám sundat tu boční "tyčku" aniž bych jí nějak poškodil....podle síly jakou jsem použíl mě připadá jak by tam byla zacvaknutá ....dík
Toyota Corolla...1,6(97kw)...super white 2...Trend+...03/2019
i30...1,4...white crystal...made in cz...12/08
i30...1,4...white crystal...made in cz...12/08
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu
Takovouhle "autom. klimu" si uděláš, když vložíš termostat (nastavitelný teplotní spínač) za okno a připojíš ho paralelně s knoflíkem uvnitř ovladače teploty ventilace.
Jenže to pořád bude mít velkou nevýhodu, že budou rázové změny teploty.
Normální auta mají normální kompresory, tj. moderní, tj. s plynule regulovatelným výtlakem. Může být připojen pořád a bere z motoru jen takový výkon, jaký potřebuje, ne že na volnoběh zapne klimatizace a vyskočí spotřeba, nebo při dojíždění bez plynu auto začne brutálně zpomalovat.
(nečtu reakce, jsem tu 1x měsíčně)
Jenže to pořád bude mít velkou nevýhodu, že budou rázové změny teploty.
Normální auta mají normální kompresory, tj. moderní, tj. s plynule regulovatelným výtlakem. Může být připojen pořád a bere z motoru jen takový výkon, jaký potřebuje, ne že na volnoběh zapne klimatizace a vyskočí spotřeba, nebo při dojíždění bez plynu auto začne brutálně zpomalovat.
(nečtu reakce, jsem tu 1x měsíčně)
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor