hyundai - proč I30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
hyundai - proč I30
Máme s manželkou již vybraný model, jen nám nastává jedna otázka a tak se chci zeptat ještě napřed i ostatních. Spíše model I30 kombi, nebo IX20? Mám osobní důvody, ale zajímalo by mne zda se se mnou někdo ztotožní.. Auto bude brané jako rodinné (sic jsme zatím sami) a chceme nové. S parkováním to u nás není ideální - takže konkurenční značky nejen skrze cenu, ale i rozměry jsme zavrhly. Oba modely mají relativně velký kufr (sic jinak dělaný), ale motorově a výbavově to nejde moc dobře srovnat.. Co by tedy k tomu ještě šlo říci I30 kombi nebo IX20? KTEROU?
Hyundai I30 kombi 1,6 GDI TS nové
Fiat Brava 1.8 GT 16V 83kW staré
Fiat Brava 1.8 GT 16V 83kW staré
- Reklama
Re: hyundai - proč I30
na 100% i 30 kombi... To je jak Fabia nebo octavia kombi... tam by byla jasna volba taky.
Re: hyundai - proč I30
Na jednu stranu píšeš,že máte již vybraný model,na druhou stranu dotaz.
Taky bych volil I30CW,ale je otázkou co máte za priority.Výbava,motor,věk-IX20-možnost vyššího posezu atd.Taky cena hraje roli,termín dodání,slevy prodejce atd...Ale je to akademická debata.Je třeba si udělat čas-jít do salonu a obě auta v odpovídající výbavě a motorizaci si vyzkoušet.Nelitovat času a nenechat se odbýt.Myslím,že po vyzkoušení budete mít daleko jasněji.
Každopádně přeju ať vyberete k vlastní spokojenosti a radosti.
Taky bych volil I30CW,ale je otázkou co máte za priority.Výbava,motor,věk-IX20-možnost vyššího posezu atd.Taky cena hraje roli,termín dodání,slevy prodejce atd...Ale je to akademická debata.Je třeba si udělat čas-jít do salonu a obě auta v odpovídající výbavě a motorizaci si vyzkoušet.Nelitovat času a nenechat se odbýt.Myslím,že po vyzkoušení budete mít daleko jasněji.
Každopádně přeju ať vyberete k vlastní spokojenosti a radosti.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai - proč I30
doporucuji si nechat udelat nabidku z vice salonu uvidis sam jake slevy je mozne dosahnout.Ver tomu ze muzes dosahnout i 87.000,- slevu
-
- *
- Příspěvky: 85
- Registrován: 12 dub 2013, 22:44
Re: hyundai - proč I30
Vybíral jsem mezi i30 a ix20 (vyzkoušel jsem obojí), nakonec zvítězila i30 a to zejména protože:
- víceprvková zadní náprava a tedy komfortnější a jistější jízda (hlavně co se českých silnic týče)
- kvalita zpracování různých částí karoserie byla u i30 od pohledu lepší
- širší interiér, rozhodně aspoň tak působil
- střecha s možností snadnýho (nebo spíš inteligentního) uchycení ližin/příčníků
- výrazně lepší výbava za srovnatelnou cenu
Re: hyundai - proč I30
Myslím,že jsi nezvolil vůbec špatně i motoricky...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai - proč I30
Právěže jsme mladší, tak vyšší/nižší posez nám nijak neovlivnil rozhodování.. Co je nám limitující, tak právě možnost parkování, kdy tehdejší stavitelé nijak nepředpokládali nárůst vozového parku na sídlištích a tudíž kdo dřív zaparkuje, ten zaparkuje - ostatní ať ukáží kam se s autem vlezou.. Právě i proto jsme z počátku váhali zda jít do kombi verze (pro rodinu asi lepší varianta) nakládací hrana je téměř srovnatelná se dnem kufru.. Z motorů jsme nakonec volili verzi 1,6GDI (bez možnosti přestavby na plyn) a výbavu trikolor-style (sic bych některé části výbavy style vyměnil za jiné - kupř. xenony pro lepší viditelnost v noci), výbava Premium se mi zdá za to co nabízí již přespříliš drahá..
Máte někdo zkušenosti s potorizací 1,6MPi případně i s přestavbou na plyn?
Co třeba zkušenosti s kvalitou zpracování po nějaké době v částečné kůži, což je právě uvedená výbava STYLE?
Máte někdo zkušenosti s potorizací 1,6MPi případně i s přestavbou na plyn?
Co třeba zkušenosti s kvalitou zpracování po nějaké době v částečné kůži, což je právě uvedená výbava STYLE?
Hyundai I30 kombi 1,6 GDI TS nové
Fiat Brava 1.8 GT 16V 83kW staré
Fiat Brava 1.8 GT 16V 83kW staré
Re: hyundai - proč I30
Kolega v práci má předchozí model i30cw 1,4CVVT a nechal si ji předělat na plyn v oficiálním servisu Hyundai. Takže o záruku nepřišel a jízdní vlastnosti se mu o nic horší nezdají.
Ostatně tady byl test Ceedu přestavěného na plyn, takže se díky stejnému motoru dá předpokládat, že u i30 to bude stejné.
http://www.autoweb.cz/kia-cee-d-sw-14-cvvt-lpg/
Co se týká motorizace 1,6CVVT, tak tu mám v benzínu a bez problémů. Při běžné rychlosti (do 140km/h) je motor tichý a na plyn reaguje rychle a plynule (s občasným zaváháním mezi 2. a 3. stupňem). Jediná vada na kráse je zatím vyšší spotřeba, ale mám ujeto teprve 2000km.
Ostatně tady byl test Ceedu přestavěného na plyn, takže se díky stejnému motoru dá předpokládat, že u i30 to bude stejné.
http://www.autoweb.cz/kia-cee-d-sw-14-cvvt-lpg/
Co se týká motorizace 1,6CVVT, tak tu mám v benzínu a bez problémů. Při běžné rychlosti (do 140km/h) je motor tichý a na plyn reaguje rychle a plynule (s občasným zaváháním mezi 2. a 3. stupňem). Jediná vada na kráse je zatím vyšší spotřeba, ale mám ujeto teprve 2000km.
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Re: hyundai - proč I30
A jak je to se svižností 1,6 CVVT? Neměl jsem možnost porovnat právě MPI a GDI a srovnat tak.. V podstatě je tam rozdíl nějakých cca 10% výkonu, ale to jsou papírová data - co realita?
Hyundai I30 kombi 1,6 GDI TS nové
Fiat Brava 1.8 GT 16V 83kW staré
Fiat Brava 1.8 GT 16V 83kW staré
Re: hyundai - proč I30
To je nejlepší vyzkoušet osobně, mě 1,6CVVT stačí. Když jsem obcházel prodejce Hyundai, tak skoro všichni měli k dispozici 1,6CVVT pro testovací jízdu, 1,6 GDI byla méně obvyklá.
Takže doporučuji zajít do autosalonu a domluvit testovací jízdu.
Co se týká ix20, tak ta má díky konstrukci auta o něco horší jízdní vlastnosti a míň prostoru do šířky.
Takže doporučuji zajít do autosalonu a domluvit testovací jízdu.
Co se týká ix20, tak ta má díky konstrukci auta o něco horší jízdní vlastnosti a míň prostoru do šířky.
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Re: hyundai - proč I30
Mě se spotřeba s 1,6CVVT ustálila kolem 7 l/ 100 km. Okresky i za 6,3, jinak po městě v zimě mám průměr zhruba 7,2.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: hyundai - proč I30
Já chtěl MPV. Třicítka se mi líbí, hlavně ta nová, ale upřednostnil jsem vyšší posez. A s komfortem to není íx-so zas až tak špatně /alespoň podle mne/
V ix20 motor 1,4 CVVT /66 kW/ - bez výkonové rezervy, ale na normální jízdu dostačující
motor 1,6 CVVT /92 kW/ - dokáže s tím pohnout /nic silnějšího není/
ALE je to MPV, tak snad nikdo nečeká sporťák s dvěstěpadesátihlavým stádem splašených koní.
A co se spotřeby týče - třeba Žďár n. Sáz. - Brno jedu přes Kuřim v pohodě za 5,2 l/100km , zpět za 7 l.
V zimě krátké tratě -5-10km -vyskočil průměr 8-8,5 l.
Na normální ježdění není problém se vejít do 7 l/100km.
A obecně auta s delší zádí (kombi) jsou podle mne vždy na zadku komfortnější, a je úplně jedno, co je to za značku.
V ix20 motor 1,4 CVVT /66 kW/ - bez výkonové rezervy, ale na normální jízdu dostačující
motor 1,6 CVVT /92 kW/ - dokáže s tím pohnout /nic silnějšího není/
ALE je to MPV, tak snad nikdo nečeká sporťák s dvěstěpadesátihlavým stádem splašených koní.
A co se spotřeby týče - třeba Žďár n. Sáz. - Brno jedu přes Kuřim v pohodě za 5,2 l/100km , zpět za 7 l.
V zimě krátké tratě -5-10km -vyskočil průměr 8-8,5 l.
Na normální ježdění není problém se vejít do 7 l/100km.
A obecně auta s delší zádí (kombi) jsou podle mne vždy na zadku komfortnější, a je úplně jedno, co je to za značku.
Re: hyundai - proč I30
Predne, proc jsi dal tohle tema do sekce "auta clenu"? mam tomu rozumet tak, ze tady pak povedes rozpravu o sve i30? Navic prakticky vsechny Tve otazky se uz probiraly jinde, staci trosku pohledat a kdyz mas neco specifickeho, dat to do dane sekce.Majkl_Z píše:Co třeba zkušenosti s kvalitou zpracování po nějaké době v částečné kůži, což je právě uvedená výbava STYLE?
Jsem se hned po ranu rozcilil Nicmene k Tvym otazkam...
Ix20 patrila taky mezi uzsi vyber, kdyz jsem se rozhodoval o novem aute. Jenze pak se objevila nova i30 (tehdy jen kratka) a nebylo co resit. Pro ix20 mluvily jen mala delka a zajimavejsi kufr (vyssi, navic se da zvetsit na ukor mista druhe rady sedacek), proti i30cw to ale nema moc smysl. i30 je proti tomu mnohem modernejsi auto - jak vizazi, tak technikou a lepsi vybavitelnosti. Z meho pohledu radeji ozelet tech par desitek cm delky (tedy spise kratkosti) a bez vahani bych sel do i30.
GDI je proti CVVT (1.6) o neco zivejsi, nicmene v beznem provozu ten rozdil clovek pozna jen kdyz si na to fakt dava pozor. Se spotrebou tezko soudit, myslim, ze realny rozdil pri stejnem jezdeni bude tak kolem 0,2l/100km ve prospech GDI, vcelku zanedbatelne vuci stylu jezdeni a profilu jizdnich tras.
A konecne kombinovana kuze s latkou na sedackach ve Stylu je v pohode, zadne problemy a prijemna i pri delsim cestovani. U prvnich kousku byly potize s volantem, po vymene bez problemu. Myslim, ze novejsi kousky uz tohle vuubec neresi.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: hyundai - proč I30
100% i30, já myslím že by Vám stačil HB. Ix2O je koza, dbejte i na svou páteř