santa fe 2,4
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: santa fe 2,4
podarilo sa....
- Přílohy
-
- TP.jpg (60.6 KiB) Zobrazeno 3863 x
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
- Reklama
Re: santa fe 2,4
Nie je to az take strasne ako som myslel. Sice birokracia ako svina (ked na DI pre zapisanie LPG potrebuju zakonnu poistku...) Keby sa clovek venoval iba tomu tak by to trvalo 2-3 mesiace.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
to quako2: kde ti to robili a čo to stálo?
HYUNDAI SANTA FE 2,4I 4X4 107 kW
FIAT MAREA WEEKEND 1,8 HLX AZZURRO GHIACCIO MET
FIAT MAREA WEEKEND 1,8 HLX AZZURRO GHIACCIO MET
Re: santa fe 2,4
Trosku to tu ozivim:-)
V sobotu som robil mensi servis. Menil som predne spodne capy + klinove remene. Pri tom som si vsimol ze ma cakaju aj tycky stabilizatora. Je mozne ze sa porucali po 15.ooo km? Podla mna je to prilis skoro (znacka tusim FEBI). Na jednej strane je v haji gumena manzeta , cize uz pekne vidiet cap. Clovek by cakal od auta ktore ma "rodokmeni" ze je stavane aj na narocnejsie cesty ze naprava vydrzi viac.
V sobotu som robil mensi servis. Menil som predne spodne capy + klinove remene. Pri tom som si vsimol ze ma cakaju aj tycky stabilizatora. Je mozne ze sa porucali po 15.ooo km? Podla mna je to prilis skoro (znacka tusim FEBI). Na jednej strane je v haji gumena manzeta , cize uz pekne vidiet cap. Clovek by cakal od auta ktore ma "rodokmeni" ze je stavane aj na narocnejsie cesty ze naprava vydrzi viac.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Ahoj quako, kde ti robili tie spodne capy? To rychlejsie opotrebenie je podla mojho nazoru sposobene nadstandartnym rozmerom pneu a diskov. Mam rovnaky problem. U nas na cestach je to niekedy fakt offroad.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: santa fe 2,4
Andy4 - robil som si to sam. Nie je to narocne. jedna strana tak na 40-50min. ked nie su komplikacie.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
...máš lis, či ako si vkladal guľáky do ramena?
Dával si tie guľáky s vyššou čiapočkou, alebo nižšou?
Dával si tie guľáky s vyššou čiapočkou, alebo nižšou?
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: santa fe 2,4
Naklepol som ich cez dreveny klatik. Myslel som ze to pojde tazsie, ale cca 15 klepnuti a bol tam. Daval som tie s nizsou ciapockou. Az po vymene som sa tu docital, ze existuju aj s nejakou pruzinkou...
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Dnes som menil tycky stabilizatora. Nakoniec bol problem v tom, ze ked som ich pred rokom a pol menil, tak som zamenil lavu za pravu stranu (nevsimol som si ze nie su rovnake). Tym padom viac trpeli capy, manzety... Dufam ze tieto vydrzia dlhsie. Bal som sa, ze to budu opat tie gumy na stab. tyci, ale po odpojeni tyciek, stab tyc krasne drzala (nemala volu).
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: santa fe 2,4
Hih to ze tycka drzela a nemela vuli, kdyz si s tim zalomcoval rukou, neznamena ze nejsou gumky v haji. Ja ji mam taky pekne pevnou samotnou tyc po odpojeni kosti, ale porad po vymene to klepe. mam ty gumky uz 1/2 roku doma a nemam odhodlani to vymenit. Jinak montaz stab. tycek je preci hracka, ja prave na me 2003 benzin 2.4 kupil stejne obe, ty byly zamenitelne, ale nesmis pri montazi tu chranicku gumku porusit, pak staci jen mala trhlinka a jde to do kytek cca po 5tis km. Ale jak sem se dival na levou stranu, pristup k gumce je lepsi. podle me staci trosku povolit sruby, kapku promazat a vyklepnout ze skoby ven. novou namazat myslem, ne olejem aby nezpuchrela, a naklepnout a prikroutit skobu, neni ji treba celou zdemontovavat.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Re: santa fe 2,4
Doteraz som sa tesil ake mam super auto. Az ma dlane svrbeli ze na nom nic neopravujem (to ma celkom bavi), a zrazu j.b, tesnenie pod hlavou. A som rad ze iba tesnenie. Strasili ma ze to bude hlava. Este je fesak v servise (na to som si nejak netrufal),ale predbezna cena okolo 550eur. Demontaz, montaz, sada tesneni, zabrusenie ventilov, vymena simeringov na ventiloch. Vraj boli tvrde a ako dovod mi vraveli ze za to moze LPG. Nemyslim si to. Olej mi to totiz zralo (1-2L na 10000km) aj pred prestavbou na LPG. Takze tak. Inac 40.oookm/3roky co ho mam je toto prva vazna oprava inac iba bezne veci. Spociatku som myslel ze po oprave ide na predaj,ale teraz sa nanho uz tesim
Inac je to super auto. Zacal som stavat domcek, takze som ho preklasifikoval na pracovno/rodinne auto. Ci uz vacsi vozik,alebo nieco dlhsie na strechu-ziadny problem.
Inac je to super auto. Zacal som stavat domcek, takze som ho preklasifikoval na pracovno/rodinne auto. Ci uz vacsi vozik,alebo nieco dlhsie na strechu-ziadny problem.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Este nejake aktualne foto
- Přílohy
-
- 2.jpg (193.3 KiB) Zobrazeno 3050 x
-
- 4.jpg (181.03 KiB) Zobrazeno 3050 x
-
- 1.jpg (159.07 KiB) Zobrazeno 3050 x
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Nepociťoval si nejaké príznaky možnej závady pred ??
Prajem, nech je čím skôr tiptop. Porosím o informácie ohľadom stavu hlavy keď bude auto hotové.
mx5/swiftsport/santafe/accent