Hyundai i30 CRDi 94 kw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Tak 22.5. prišiel deň D a bol som si prevziať "korejca" vo výbave style, dnes dostal ŠPZ. Zatiaľ najazdené 250 km. Pocity ? Dobré - veľmi dobré a verím že aj také zostanú. Zabehávam podľa pokynov v manuali, takže pohoda. Oproti Fábii combi 1,9 TDI PD 74 kw čo som doteraz mal, je to podstatne tichšie auto a samozrejme rádovo komfortnejšie. Zajtra sem prilepím nejaké foto.
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber
- Reklama
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Ako vám ukazuje teplomer, ak máte motor riadne zohriaty na prevádzkovú teplotu ? Mne nikdy nedosiahne 90 st. C, ale je cca 2 milimetre pod značkou.
- Přílohy
-
- Ukazateľ teploty Hi30.jpg (97.22 KiB) Zobrazeno 3406 x
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Aj moje tak ukazuje.
TUCSON 1,6 T-GDI 110kW Amazon Grey
i 30 1,4 CVVT Creamy white 6/2014-2020
i 30 1,6 GDI Phantom Black -5/2013-2018
i 30 1.4 vivid blue - 5/2009-4/2013
I 10 red - od 1/2011-5/2014
i 30 1,4 CVVT Creamy white 6/2014-2020
i 30 1,6 GDI Phantom Black -5/2013-2018
i 30 1.4 vivid blue - 5/2009-4/2013
I 10 red - od 1/2011-5/2014
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
ok, takže asi špatne namaľovali čiarky
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Alebo žeby normálna prevádzková teplota bola nižšia než 90 °C?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
Taky mi to tak ukazuje.
Hyundai i30 CRDi 94 kw
presunuto z i30 Auta členů
Hyundai i30 1.4i CVVT, Comfort (2010/05/26), Indigo Blue
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Tak konečne som spravil aj nejaké fotky. Takúto farbu má moja i30. Interiér béžový.
- Přílohy
-
- Hi30.jpg (103.87 KiB) Zobrazeno 3295 x
-
- H i30.jpg (110.42 KiB) Zobrazeno 3295 x
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyunadai i30 CRDi 94 kw
dělá to i v ix35, to není chyba ale nějakej úmysljapi píše:Ako vám ukazuje teplomer, ak máte motor riadne zohriaty na prevádzkovú teplotu ? Mne nikdy nedosiahne 90 st. C, ale je cca 2 milimetre pod značkou.
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Ahoj a velká gratulace. Prosím napiš svoje dojmy a zkus ukázat nějaké foto špinavého auta Zajímalo by mě jak moc dobře nebo špatně fungují lapače nečistot. Mám auto bez nich a není to špatný, ani mi žádné kamínky neběhají po kapotě. Nicméně s lapaci by to mohlo být lepší... Nechce se mi jen za pokus dávat takové hříšné prachy Díky.japi píše:Tak konečne som spravil aj nejaké fotky. Takúto farbu má moja i30. Interiér béžový.
i30 kombi Trikolor STYLE 1.6 GDi - Ice Blue
- doktorbartollo
- **
- Příspěvky: 219
- Registrován: 20 črc 2012, 16:04
- Bydliště: Bratislava
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
oni Ti zabudli odlepiť fóliu z chromovej listy na prednych aj zadnych dverach pod oknom. Alebo to je umysel ?
2018-????? Toyota C-HR Hybrid
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
Tak ešte som sa nemal kde zablatiť, nepršalo a aj by mi to bolo ľúto s novým sa čvachtať po blate , však príde čas keď si aj blato užije. Ja som si dával zásterky montovať vždy keď som kupoval nové, od Š 120 = tam to myslím že bolo povinné r.1980, potom Fiat Punto 1996 a nakoniec Fábia combi 1,9 TDI PD 2002. S tými páskami, to mi vraveli, ale zámerne som to tam nechal, pokiaľ sa nebudú samé pýtať dolu, tak ich tam nechám.
Dojmy ? No samé dobré - zatiaľ veľmi dobré. Moc som si nevedel predstaviť jazdenie napr. v meste, ale na 3-ke to ide tichúčko, otáčky 1900 -2000 a okamžitá spotreba podľa "vejárika" pod 5 litrov. Ak by tam bola 4-ka, tak by sa motor podtáčal a už to aj cítiť na chode auta. Treba motor počúvať. Aj ten ukazovať preraďovania rýchlostí ukazuje moc skoro na preradenie na vyšší prev. stupeň a potom sa motor podtáča. Už to tu bolo písané. Ak som tak išiel s 1,9 TDI PD, tak ten motor podstatne viac "vrčal" na 3-ke a rýchlejšie spomaľoval. H i30 ide plynulejšie. Ešte mi zostáva poštudovať manuál, ešte nemám všetko nastavené. Ja nie som typ motoristu, ktorý sa vo všetkom vŕta, rozoberá a ani to nebudem preháňať 170 km/h, ja si to užívam a teším sa z pohodovej jazdy. Zatiaľ sa nemám na čo sťažovať. Obával som sa DPF filtra, ale ak sa bude jazdiť s otáčkami nad 1600 a to som už písal v meste je to na 3-ke úplná pohoda, tak nevidím najmenší problém. Samozrejme chodím aj dlhšie trasy, do mesta by som dýzel nekupoval .
Výborná vec je inteligentný kľúč, prakticky sa ani nemusí vyťahovať z vrecka alebo tašky, tí čo to majú určite zdieľajú tiež tento názor. Takže toľko, zatiaľ neviem napísať nič negatívne
PS: keby som predtým jazdil v audine alebo mercedese určite by to bolo iné hodnotenie
Dojmy ? No samé dobré - zatiaľ veľmi dobré. Moc som si nevedel predstaviť jazdenie napr. v meste, ale na 3-ke to ide tichúčko, otáčky 1900 -2000 a okamžitá spotreba podľa "vejárika" pod 5 litrov. Ak by tam bola 4-ka, tak by sa motor podtáčal a už to aj cítiť na chode auta. Treba motor počúvať. Aj ten ukazovať preraďovania rýchlostí ukazuje moc skoro na preradenie na vyšší prev. stupeň a potom sa motor podtáča. Už to tu bolo písané. Ak som tak išiel s 1,9 TDI PD, tak ten motor podstatne viac "vrčal" na 3-ke a rýchlejšie spomaľoval. H i30 ide plynulejšie. Ešte mi zostáva poštudovať manuál, ešte nemám všetko nastavené. Ja nie som typ motoristu, ktorý sa vo všetkom vŕta, rozoberá a ani to nebudem preháňať 170 km/h, ja si to užívam a teším sa z pohodovej jazdy. Zatiaľ sa nemám na čo sťažovať. Obával som sa DPF filtra, ale ak sa bude jazdiť s otáčkami nad 1600 a to som už písal v meste je to na 3-ke úplná pohoda, tak nevidím najmenší problém. Samozrejme chodím aj dlhšie trasy, do mesta by som dýzel nekupoval .
Výborná vec je inteligentný kľúč, prakticky sa ani nemusí vyťahovať z vrecka alebo tašky, tí čo to majú určite zdieľajú tiež tento názor. Takže toľko, zatiaľ neviem napísať nič negatívne
PS: keby som predtým jazdil v audine alebo mercedese určite by to bolo iné hodnotenie
Naposledy upravil(a) japi dne 29 kvě 2013, 12:42, celkem upraveno 2 x.
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
A ešte jeden pre mňa veľmi podstatný poznatok. Ak bolo ráno napr. 10 st.C, tak fábia 1,9 TDI PD sa zohriala na cca 50 st. po cca 7-8 prejdených km a i30 pri rovnakých teplotných podmienkach sa mi zohreje už na pracovnú teplotu po prejdení 5 km. Samozrejme pri mojom štýle jazdy.
Naposledy upravil(a) japi dne 29 kvě 2013, 13:23, celkem upraveno 1 x.
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
To si tam ty folie necháš aby se ti jako náhodou nepoškrábaly či co? Tak to je ale úlet, ke všemu to vypadá mizerně...
i30 PDe 1,4 T-GDi 103 kW BoC Club Polar White
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
Re: Hyundai i30 CRDi 94 kw
však príde čas a pôjdu dolu...
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber