Záběh motoru+jízda na dálnici
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Záběh motoru+jízda na dálnici
Mám najeto 1000 km a ptám se jestli můžu udělat trasu Olomouc-Benešov na dálnici?Jel bych maximálně tak 110km/h.Po cestě plánuji zastávku v Prostějově,někde za Jihlavou.Jak na trasu bude reagovat nový motor?Dík
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
- Reklama
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
A proč ne? To auto je k ježdění a těch 110 je v normě i co se týká přenosu hluku do kabiny.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Láďa515
Motor je zabehnutý už z výroby, netreba sa obávať diaľnice
Motor je zabehnutý už z výroby, netreba sa obávať diaľnice
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Jen směle na dálnici, ať si zvyká
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
A proč si nepřečteš návod?
Prvních 2000km udržovat otáčky 2000 až 4000 a nedržet pořád stejné.
Takže pokud nepojedeš na dálnici 5 hodin a nebudeš držet pořád stejné otáčky je to OK.
Prvních 2000km udržovat otáčky 2000 až 4000 a nedržet pořád stejné.
Takže pokud nepojedeš na dálnici 5 hodin a nebudeš držet pořád stejné otáčky je to OK.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
A pokud to nedodrzis, tak se motor v cili rozdrti na milion malych soucastek, ze jo...
Od zacatku auto prohanim, po vic jak 100tkm nezere olej, ma porad stejnej zvuk a porad tahne jak za mlada, zadnou vedu bych v zajizdeni nehledal.
Od zacatku auto prohanim, po vic jak 100tkm nezere olej, ma porad stejnej zvuk a porad tahne jak za mlada, zadnou vedu bych v zajizdeni nehledal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Díky za váš názor-a hlavně Sobanovi,návod jsem četl jen jsem chtěl vědět váš názor díky Láďa
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Jop kdyz nepojedes celou dobu stalou rychlosti a proste obcas uberes a obcas pridas tak to je v pohode. Nic se nebo, at si auto zvyka. Nevim jak otacky u tveho motoru my mame 4000 toceno ve 140km/h takze klidne dalnicni rychlosti jezdi.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
V poslední době mě to tady dost irituje Jak bude reagovat nový motor na tuto trasu? Proboha, co je to za dotaz. Bude žrát benzín Tohle je takový přežitek z dob socialismu. Pobavil mě prodejce vozů Dacia (hrozně důležitej), který mému otci zcela vážně tvrdil, že nový motor nesmí vytočit na víc jak tři tisíce otáček. Jenže to by to auto nevyjelo hned první kopec.... (1,2).
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
A proč tě to irituje? Proč by se nemohl zeptat? Koupil si nové auto a je rád, že ho má a nechce ho hned zničit.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Presne tak. Nevidim nic zle na takej otazke. Praveze je super vidiet, ze este existuju ludia, ktori sa v ramci moznosti snazia udrzat motor v dobrej kondicii. Aj napriek tomu, ze je to benzinova atmosfera, ktora s velkou pravdepodobnostou prezije vsetko ostatne v aute..
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Tak díky jirikstbk-a suah-proč bych se nezeptal"rybáři" nejde mi o benzín,ale o to aby mi motor dlouho šlapal jak má!!!!
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Dacia nemá šaltpáku?Rybář píše:nový motor nesmí vytočit na víc jak tři tisíce otáček. Jenže to by to auto nevyjelo hned první kopec.... (1,2).
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Velmi vtipné, nadsázka Ti asi nic neříká...
Přijde mi poněkud hysterické se bát vyjet s novým autem na dálnici, to je celé. Co by se tomu motoru jako mělo stát? Dotaz mi prostě přišel hloupý. Nic ve zlém.
Přijde mi poněkud hysterické se bát vyjet s novým autem na dálnici, to je celé. Co by se tomu motoru jako mělo stát? Dotaz mi prostě přišel hloupý. Nic ve zlém.
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Záběh motoru+jízda na dálnici
Prostě já jsem s novým hned jel 100km tam a 100 zpátky, první 100 km jsem ho trochu šetřil, moc nešlapal po plynu, zpátky jsem ho trochu prohnal ale pořád v doporučených otáčkách.
Po 150km se mi rožla kontrolka motoru tak jsem byl z toho trochu nesvůj, pak jsem ráno za světla dotlačil konektory a bylo to OK pro jistotu jsem to nechal v Olomouci skontrolovat Ok žádné vysvětlení atd....
Pak jsem byl v Opavě a zmínil jsem se tak mi maník řekl že nějaká série to dělá, nějaký dělník nedocvakl-nedotlačil pořádně konektory na nějaké směně, takže pokud se ti to stane skus projít všechny konektory a dotlačit je u mě to pomohlo a zatím je klid.
Takže ze záčátku dodržovat otáčky do 4000 a nedržet pořád stejný plyn, po 2000km už nic neřeš a normální jízda, co mu škodí nejvíc je když je studený a běží na volnoběh takže nastartovat a jet.
Po 150km se mi rožla kontrolka motoru tak jsem byl z toho trochu nesvůj, pak jsem ráno za světla dotlačil konektory a bylo to OK pro jistotu jsem to nechal v Olomouci skontrolovat Ok žádné vysvětlení atd....
Pak jsem byl v Opavě a zmínil jsem se tak mi maník řekl že nějaká série to dělá, nějaký dělník nedocvakl-nedotlačil pořádně konektory na nějaké směně, takže pokud se ti to stane skus projít všechny konektory a dotlačit je u mě to pomohlo a zatím je klid.
Takže ze záčátku dodržovat otáčky do 4000 a nedržet pořád stejný plyn, po 2000km už nic neřeš a normální jízda, co mu škodí nejvíc je když je studený a běží na volnoběh takže nastartovat a jet.