LPG
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Reklama
- Al.Capone69
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 říj 2010, 16:17
Re: LPG
No právě že ne. Oni přestavbu na LPG předají smluvnímu partnerovi a to může být kdokoli. Přímo v servise to prý nedělají.airwaves píše:Pokud myslíš přestavbu se zárukou pak jedině servis . Přímo oni ti to namontují a oservisují. Čadek bez komentáře!
1,4 MPI CVVT 73 kW kombi - Trikolor + Komfort, Micron Grey
Re: LPG
to je úplně jedno kdo a kde to dělá, pro tebe a tvou záruku 60 měsíců od je jedinné řešení, odvézt to kamsi do a za 3 dny to vyzvednout s plynem , jestli to nedělají např v AP Butovice, tak nevím kde, protože auto převzato v AP Vysočany a na tachometru bylo 21 Km a že by to vozili na podválu ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Al.Capone69
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 říj 2010, 16:17
Re: LPG
No jasně. Pokud chci mít záruku jak na auto, tak na přestavbu LPG, tak to musím nechat vše udělat pod taktovkou . Mě jen zajímá, jestli náhodou někdo neví kdo jim to v Brně dělá. Chtěl bych si zjistit, jak jsou na tom s kvalitou a zda mohu nějak ovlivnit, kde mi udělají vývod z nádrže (jestli kdesi pod nárazníkem, nebo třeba hned vedle benzínu apod.).
1,4 MPI CVVT 73 kW kombi - Trikolor + Komfort, Micron Grey
Re: LPG
Auto mám rok, (koupeno s LPG), najeto přes 11000 km a plnou benzínu jsem bral dvakrát - jednou když jsem to koupil a podruhé v listopadu 2012. Jinak pouze LPG. Spotřeba 9-10l/100. Kolik by to žralo benzínu, to nevím, na benzín pouze startuju, studený motor na plyn se přepne sám do minuty-dvou, ohřátý prakticky hned.
Neměnil bych.
Neměnil bych.
ix20 Trikolor 1,6, LPG, tažné zařizení
Re: LPG
Tak jsem si nechal přestavět Hyundai Elantra 1.6 79 kW (2002), najeto 151 000 km u Ing. Jaroslav Čadek v Brně. Bylo to včera a ujel jsem na plyn zatím 50 km, ale připadá mi, že vše je zvládnuto dobře. Mám tam jednotku STAG 300 ISA2, VAP-SAVER na ochranu ventilů, protože ty mě lehce klepaly u studeného motoru (což jsem si zavinil sám, když jsem nehlídal min. hladinu oleje v motoru) před přestavbou. Po aplikaci VAP-SAVER už nepozoruji, že by u studeného motoru ventily klepaly. Nádrž 46 l s přihnutým plovákem, aby se tam vlezlo trochu víc LPG. Zabudování od pana Čadka můžete posoudit sami, udělal jsem video. http://www.youtube.com/watch?v=JbqmCoGxoFg
Re: LPG
AGIP "Loipersdorf" 106km dálnice A2,na polovině cesty mezi Vídní a Grazem. Čerpačka je zmodernizovaná. Již se netankuje venku bokem s ukrajincem a jednou hadicí. Stojany jsou dva nebo jeden oboustranný a normálně v řadě pod střechou s ostatním palivem. Tankuje si každý sám. Někteří češi tu hroznou nebezpečnou věc asi drželi poprvé v životě v ruce .Tankují dvě auta současně takže fronta max 3 auta. Čerpačka zřejmě splňuje nejnovější legislativu EU. Tak doufám že i u nás se postupně přestěhujeme při čerpání LPG z ohrad a kopřiv mezi ostatní lid. Jinak jsem viděl tankovat polský Lexus LPG . Spotřeba tam a zpět 1500 km i30 1,6 BRC, 5 lidí a plnej kufr, 7,3 LPG a asi cca 1 BA.
- Přílohy
-
- LOIP.jpg (165.31 KiB) Zobrazeno 2290 x
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
TO my tady ve Slanym mame taky, jen neni dobrej napad tam tankovat, jak se jiz i jeden clen fora presvedcil.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Přesně tak a stále mám ten mazut v nádrži...
Každé dva tisíce km měním filtr plynu a vždy je zalepen tím sajrajtem...
Naštěstí náklady na filtr nejsou tak hrozné... (vložka cca 120Kč a práce zadarmo doma v garáži )
Každé dva tisíce km měním filtr plynu a vždy je zalepen tím sajrajtem...
Naštěstí náklady na filtr nejsou tak hrozné... (vložka cca 120Kč a práce zadarmo doma v garáži )
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 31 bře 2012, 00:02
Re: LPG
ahoj,airwaves píše:AGIP "Loipersdorf" 106km dálnice A2,na polovině cesty mezi Vídní a Grazem. Čerpačka je zmodernizovaná. Již se netankuje venku bokem s ukrajincem a jednou hadicí. Stojany jsou dva nebo jeden oboustranný a normálně v řadě pod střechou s ostatním palivem. Tankuje si každý sám. Někteří češi tu hroznou nebezpečnou věc asi drželi poprvé v životě v ruce .Tankují dvě auta současně takže fronta max 3 auta. Čerpačka zřejmě splňuje nejnovější legislativu EU. Tak doufám že i u nás se postupně přestěhujeme při čerpání LPG z ohrad a kopřiv mezi ostatní lid. Jinak jsem viděl tankovat polský Lexus LPG . Spotřeba tam a zpět 1500 km i30 1,6 BRC, 5 lidí a plnej kufr, 7,3 LPG a asi cca 1 BA.
pěkné. Já viděl teď něco podobného v Puch bei Hallain - kousek pod Salzburgem na A10. Taky zde jsem si mohl natankovat sám. Cena 0,85 €. Bohužel tou spotřebou se ti u mé IX20 1,4 nemohu rovnat. Já jsem byl relativně nenaložený (2 dospělí + dvě malé děti + bagáž cca 40 kg) a přesto spotřeba na LPG rovných 10 litrů. Pravda - cca 60% z toho po dálnici ve 130 Km/h se zapnutou klimou, ale i tak mi to přijde hodně. Teď jezdím couračky bez dálnice a poloprázdný a stejně se nevejdu spotřebou do 9 litrů.
Re: LPG
Nie si sám. Ja s i30 1,4 jazdím dialnice 130km/h za 10,5l/100km
Doma okolo komína to mám iba za 7,5 - 8l/100km.
Klímu mám zapnutú celý rok.
Doma okolo komína to mám iba za 7,5 - 8l/100km.
Klímu mám zapnutú celý rok.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Koukám a valím bulvy já jsem jel v Německu po dálnici se sonatou moc jsem nechvátal 120-140 a spotřeba do 10 l LPG,při rychlosti 150-160 kolem 12 LPG což je super,už léta tankuju sám a převážně u TO LPG a filtr byl u accenta po 30000 km pořád jak nový vyměněn jen preventivně tak jsem s kvalitou LPG u TO naprosto spokojen
New Accent 1,4 Dynamic -celadon blue 11/2008-prodáno 2/2014
Hyundai Sonata NF 2,4
Hyundai Sonata NF 2,4
Re: LPG
Sonata asi netočí pri 130km/h 4300 otáčok, či? Zrovna 1,4i je dosť žravá. V ix20 bude žravá ešte viac, kôli vyššej stavbe a menšiemu výkonu o 20 koní.
Ďalšia vec, 1,4 je motor do mesta, nie na dialnicu.
Ďalšia vec, 1,4 je motor do mesta, nie na dialnicu.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM