ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
Dobrý den,
Stále mám problém s brzdami - zavzdušněna. Ovšem, při odvzdušňování je vše v pořádku, po odvzdušnění je pedál perfektní. Tvrdý, zabírá nahoře, ale jakmile nastartuji a jedu to projet, tak pedál jakoby spadne a zase se zavzdušní a zabírá tak na pětině celkového rozpětí. Už nevím, brzdová kapalina měněna před dvěma týdny, kapalina se neztrácí, drží.
Takže spíš hl. brzdový válec, posilovač a nebo něco dalšího?
Stále mám problém s brzdami - zavzdušněna. Ovšem, při odvzdušňování je vše v pořádku, po odvzdušnění je pedál perfektní. Tvrdý, zabírá nahoře, ale jakmile nastartuji a jedu to projet, tak pedál jakoby spadne a zase se zavzdušní a zabírá tak na pětině celkového rozpětí. Už nevím, brzdová kapalina měněna před dvěma týdny, kapalina se neztrácí, drží.
Takže spíš hl. brzdový válec, posilovač a nebo něco dalšího?
- Reklama
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
viděl bych to na ten brzdový válec.... posilovač řízení s tím nebude mít nic společného
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
To jsem slyšet nechtěl ( Viděl jsem ho od 4 OOO,- do 8 OOO,- což je docela mazec
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
v každém lepším servise by ti měli udělat tlakovou zkoušku brzdového systému a přesně tak určit kde je chyba a až potom bych řešil náhradní díly můžeš pak napsat tady na fóru uživateli Hardcam, on dělá do náhradních dílů a má velmi dobré ceny
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
pises ze se to porad zavzdusnuje, kdyz to ovzdusnis a pote to delas znovu tak hned jde vzduch??problem muze byt ve valecku ci pistku trmenu.
predpokladam ze tve auto ma funkcni ABS,jakym postupem to ovzdusnujes??
vzadu mas kotouce nebo bubny,pokud bubny a je na stejnych celistich rucni brzda jaky zdvih ma rucka,pokud je vysoky tak seridit na 3 zub aby zacala brzdit, a co zadni samostely v jakem jsou stavu,jsou funkcni?neni velka vule mezi celisti a bubnem,kdyz naslapes tak minimalizujes vuli mezi bubnem a celisti a pokud samostel nedrzi tak az se ztrati tlak celist se oddali a pote pedal zacne zabirat nizko,at zbytecne nekupujes novy valec a bude to delat to same
predpokladam ze tve auto ma funkcni ABS,jakym postupem to ovzdusnujes??
vzadu mas kotouce nebo bubny,pokud bubny a je na stejnych celistich rucni brzda jaky zdvih ma rucka,pokud je vysoky tak seridit na 3 zub aby zacala brzdit, a co zadni samostely v jakem jsou stavu,jsou funkcni?neni velka vule mezi celisti a bubnem,kdyz naslapes tak minimalizujes vuli mezi bubnem a celisti a pokud samostel nedrzi tak az se ztrati tlak celist se oddali a pote pedal zacne zabirat nizko,at zbytecne nekupujes novy valec a bude to delat to same
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
No jak píšeš- funkční ABS , odvzdušňoval to kámoš na dílně(asi 4x) , a ve předu i vzadu kotouče, cca tři týdny zpět jsem měnil desky a nechával soustružit kotouče(dělalo i před tím) a při té příležitosti jsme všechno čistili a mazali, včetně těch samo-stavů. A ručka zabírá až skoro nahoře, takže tm to taky asi nebude
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
jestli rucka zabira az nahore tak ji seridit na treti zub aby zacala brzdit,kdyz ji zcela povolis tak kola se musi volne otacet bez znamky treni celisti v bubnu(vnitrek kotouce)
jak to tvuj kamos ovzdusnoval- jakym postupem- klasicky(od zadu do predu) nebo postupem pro ABS,pokud klasicky tak v systemu muze byt porad vzduch,je treba pouzit postup pro ABS
nevis jestli jak to ovzdusnis - projedes - spadne pedal,a jde se znova ovzdusnovat, jestli je jde z pistku hned vzduch??
pises ze jsi nechal tocit kotouce a nove desky, jak jste to cistili mel rozebrane kopyta a pistky vymontovane ven nebo jen zatlacil pistky dovnitr aby mohl nasadit nove desky. pokud jen zatlacil tak to bude chtit znovu rozdelat a zkontrolovat pistky jestli nejsou pod prachovkama vyrezle,stava se ze jak je pistek vyjety ven(sjete oblozeni) z kopyta tak pod prachovku se muze dostat voda ,dojde ke korozi a pote jak se pistek zatlaci muze pres to misto dochazet k prosaku brzdovky ,ci naslednemu zavzdusnovani
potom jak chodi plovouci cepy na kopyte,pouzil spravnou vazelinu,pri pouziti nevhodne vazeliny to ztuhne a dela to bordel
a jeste skus se podivat na hlavnim brzdovem valci pod kryci manzetu jestli tam neni brzdovka nebo jestli tam nezacina prosakovat, pokud ano tak to bude zrejme hl.valec ale jak pisi muze to delat i jina soucast
jak to tvuj kamos ovzdusnoval- jakym postupem- klasicky(od zadu do predu) nebo postupem pro ABS,pokud klasicky tak v systemu muze byt porad vzduch,je treba pouzit postup pro ABS
nevis jestli jak to ovzdusnis - projedes - spadne pedal,a jde se znova ovzdusnovat, jestli je jde z pistku hned vzduch??
pises ze jsi nechal tocit kotouce a nove desky, jak jste to cistili mel rozebrane kopyta a pistky vymontovane ven nebo jen zatlacil pistky dovnitr aby mohl nasadit nove desky. pokud jen zatlacil tak to bude chtit znovu rozdelat a zkontrolovat pistky jestli nejsou pod prachovkama vyrezle,stava se ze jak je pistek vyjety ven(sjete oblozeni) z kopyta tak pod prachovku se muze dostat voda ,dojde ke korozi a pote jak se pistek zatlaci muze pres to misto dochazet k prosaku brzdovky ,ci naslednemu zavzdusnovani
potom jak chodi plovouci cepy na kopyte,pouzil spravnou vazelinu,pri pouziti nevhodne vazeliny to ztuhne a dela to bordel
a jeste skus se podivat na hlavnim brzdovem valci pod kryci manzetu jestli tam neni brzdovka nebo jestli tam nezacina prosakovat, pokud ano tak to bude zrejme hl.valec ale jak pisi muze to delat i jina soucast
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
Ano, vzduch jde hned, no mám pocit,že od zádi to odvzdusnoval pak předek..a i pošty byli venku, ale jakou vazelinu použil tak to nemám sajn.. Samozřejmě, zase mám podívat na tom valci?
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
nezbyde nic jineho nez to znovu poradne cele zkontrolovat jak jsem psal moznosti v predeslem prispevku,navic pokud kamos nevi jak se ovzdusnuje kdyz je na aute ABS tak hledej nekoho kdo tomu opravdu rozumi.jiste pak najde i pricinu proc se to zavzdusnuje.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
Nemělo by se to odvzdušnit křížem?...
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
Davidos píše:Nemělo by se to odvzdušnit křížem?...
Davidos k tomu lze rict jen jedno.je spoustu radobymechaniku kteri se stouraj kam nemaji a potom to tak vypada ze majitel po oprave chodi a zjistuje info co stim protoze to po oprave neni ono jakto ma byt,ano ABS se dela do krize jinak nedojde ke spravnemu ovzdusneni ale pokud nekdo fusuje do remesla tak takove zaklady snad musi ovladat,pokud to neumi tak potom bych s takovym autem nevyjel ani na polni cestu natoz do provozu,auto neni buchta kterou kdyz spalis tak upeces novou,toto je auto a v pripade ze selzou brzdy tak zpet uz to nejde vzit a je pozde bycha honit,pak se jen modlit aby byly domackane jen plechy bez prisady krve.........
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
No on má ABS a kamarád mi to odvzdušňoval od zadku a pak předek...
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Re: ZAVZDUŠŇOVÁNÍ BRZD
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... c-c90509h/
Nevím, jakou máš motorizaci, a zda se to podle toho rozlišuje, ale určitě se dá sehnat kolem 2500.....
Nevím, jakou máš motorizaci, a zda se to podle toho rozlišuje, ale určitě se dá sehnat kolem 2500.....
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977