aldakutil píše:Já to propojoval přes tu čokoládu. Nejdřív jsem si našel to napájení. (zkoušej to se zapnutým zapalováním a taky bez klíčku...to je to trvalé) Jakmile jsem ty dva dráty propojil, zapnul jsem si rádio a hledal repro. Hlavně to chce dobře zamotat konce vodičů a dobře zastrčit (po izolaci)....A HLAVNĚ DOBŘE UTÁHNOUT !!!! v čokoládě. Dovedu si představit názor odborníka, který říká, že takto určitě ne. Já už mám takto připojený autorádio přes 7 let a žádnej problém.
Odborníci ať jdou k čertu, když všechno dělají obráceně, nechápu ten systém, nebo spíš ctějí aby člověk zajel k nim do servisu a nechal si to namontovat od nich a platil, pořád jen ten BIZNIS!!
moc Ti děkuju, že mi radíš!
Ještě mi prosím řekni, zamotat konce vodičů, to chápu a jak myslíš to - dobře zastrčit po izolaci? ty konce vodičů musím nějak izolovat?
a ještě si potřebuju ujasnit ty kabely ŽLUTÝ je - batery constant 12V +
pak je ČERVENÝ - 12v + ignition (zapalování)
a pak ČERNÝ chassis ground 12V -
MODRÝ ten je na anténu to vím
a ORANŽOVÝ je v překladu podsvícení
tyhle vodiče jsou pro napájení rádia.
takže jako první aby se mi zaplo rádio musím porpojit určitě žlutý a červený ? ten černý je ten stálý? říkám to správně?