Denné svietenie má zmysel vtedy, keď je ním auto vybavené. Nemusia to byť zrovna LED, stačí žiarovka. Doležité je aby sa nesvietilo hlavnými svetlami. Dovod? Ničia sa.
Videl som kopu ludí, ktorý nevedia svietiť ani dennými, ani stretavacími a dokonca ani dialkovými. S hmlovkami som videl tiež pár expertov... Aj takých som videl, čo nevedia šoférovať a motajú sa na ceste... Ako potom možu správne používať svetlá?
Ma denne svietenie zmysel ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Ma denne svietenie zmysel ?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: Ma denne svietenie zmysel ?
Smysl má určitě, jen musí řídit člověk, ne.... Je pravdou, že jsem potkal už spoustu v... co jedou v mlze nebo popošeru s denním světlem. Super zářitek, hlavně na dálnici, když při zapnutém denním světle nesvítí zadek, to je potom paráda.
Re: Ma denne svietenie zmysel ?
Súhlasím.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Ma denne svietenie zmysel ?
Položme si jednoduchou otázku. PROČ JE CELOROČNÍ SVÍCENÍ POUZE V 7 STÁTECH + DALŠÍCH 6 JEN PŘES ZIMU, MIMO OBEC atd. Z 28 ČLENŮ EU???
Proč takové Rakousko tuto povinnost zrušilo?
Svítit mají pouze jednostopá vozidla.
citace:
"Zavedení povinného svícení přineslo téměř automaticky pravidlo, že automobily svítí potkávacími světly (nyní stále častěji světly pro denní svícení – jsou povinná u nově schvalovaných vozidel od 7. 2. 2011) a motocykly dálkovými. Je totiž zcela přirozené, že jeden světlomet se dá snadněji přehlédnout, zaměnit s nefunkčním světlometem osobního vozu… "
Až to začnou všichni motorkáři dodržovat, tak to teprve bude mazec.
RR
Proč takové Rakousko tuto povinnost zrušilo?
Svítit mají pouze jednostopá vozidla.
citace:
"Zavedení povinného svícení přineslo téměř automaticky pravidlo, že automobily svítí potkávacími světly (nyní stále častěji světly pro denní svícení – jsou povinná u nově schvalovaných vozidel od 7. 2. 2011) a motocykly dálkovými. Je totiž zcela přirozené, že jeden světlomet se dá snadněji přehlédnout, zaměnit s nefunkčním světlometem osobního vozu… "
Až to začnou všichni motorkáři dodržovat, tak to teprve bude mazec.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Ma denne svietenie zmysel ?
Vidíš? minule som viezol jedného týpka a nadával na motorkára, že cez deň svieti dialkovými...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Ma denne svietenie zmysel ?
Ruska.ruleta: To jsem nejak nepobral...
(nasel jsem to treba zde, ze by duvodem byla posledni veta o uspore zivotu? Ke kvalite clanku se vyjadrovat nebudu, to si kazdy posoudi sam.http://www.uamk.cz/informace-pro-motori ... í-v-evropě.
- motorkar svitici dalkovym si nijak nepomuze, prave naopak. Mohem hur se urcuje jeho rychlost nebo vubec rozpoznani, co se za tim zdrojem svetla skryva.
- ty hlasky o motorkari, to je fakt perla...
+jeden světlomet se dá snadněji přehlédnout : ano, prehledne, at uz sviti potkavackou, nebo dalkovym. Je proste jeden!
+zaměnit s nefunkčním světlometem osobního vozu : asi mysleno jako "zamenit s osobnim vozem s jednim nefunkcnim svetlometem", jinak to nedava moc smysl. I presto - no a co? Pruser je to pro to auto, protoze muze byt povazovano za uzkou motorku, zatimco tam bude trcet kus auta, ale naopak?
+stejnou filozofii o motorkari, ze ma svitit dalkovym, kdyz je mensi nez auto, lze dojit k libovolnym zaverum, napr.:
*starsi ridici at sviti vsim, co maji na aute, aby budili vice pozornosti, kterou by jim ostatni ucastnici provozu meli venovat.
*naopak nakladaky nemusi svitit vubec, protoze jsou dost velke a preci je nikdo neprehledne
*kolisti by meli jezdit s rozsvicenym alespon se 100W svetlem, protoze na ceste zaujimaji jeste mensi profil nez motorkar
Nevim, proc se vytkl zrovna motorkar. Ze by proto, ze prisel o privilegium osvetleni, ktere vetsinou melo slouzit k upozorneni - bacha, jsem mnohem zranitelnejsi nez v aute, ale pritom jedu jako prase? Nic proti slusnym motorkarum. Ale jinak je mi to burt
Jednoducha odpoved: Protoze EU tuto cast predpisu neharmonizovala a tak si to kazdy clensky stat urcuje po svem.Ruska.ruleta píše:Položme si jednoduchou otázku. PROČ JE CELOROČNÍ SVÍCENÍ POUZE V 7 STÁTECH + DALŠÍCH 6 JEN PŘES ZIMU, MIMO OBEC atd. Z 28 ČLENŮ EU???
Oficialne kvuli uspore emisi a ochrane chodcu a cyklistu, kteri byli jako nesvitici snaze prehlizeni.Ruska.ruleta píše:Proč takové Rakousko tuto povinnost zrušilo?
- kdyz uz citujes, mel bys uvest zdrojRuska.ruleta píše:citace: "Zavedení povinného svícení přineslo téměř automaticky pravidlo, že automobily svítí potkávacími světly (nyní stále častěji světly pro denní svícení – jsou povinná u nově schvalovaných vozidel od 7. 2. 2011) a motocykly dálkovými. Je totiž zcela přirozené, že jeden světlomet se dá snadněji přehlédnout, zaměnit s nefunkčním světlometem osobního vozu… " Až to začnou všichni motorkáři dodržovat, tak to teprve bude mazec.
(nasel jsem to treba zde, ze by duvodem byla posledni veta o uspore zivotu? Ke kvalite clanku se vyjadrovat nebudu, to si kazdy posoudi sam.http://www.uamk.cz/informace-pro-motori ... í-v-evropě.
- motorkar svitici dalkovym si nijak nepomuze, prave naopak. Mohem hur se urcuje jeho rychlost nebo vubec rozpoznani, co se za tim zdrojem svetla skryva.
- ty hlasky o motorkari, to je fakt perla...
+jeden světlomet se dá snadněji přehlédnout : ano, prehledne, at uz sviti potkavackou, nebo dalkovym. Je proste jeden!
+zaměnit s nefunkčním světlometem osobního vozu : asi mysleno jako "zamenit s osobnim vozem s jednim nefunkcnim svetlometem", jinak to nedava moc smysl. I presto - no a co? Pruser je to pro to auto, protoze muze byt povazovano za uzkou motorku, zatimco tam bude trcet kus auta, ale naopak?
+stejnou filozofii o motorkari, ze ma svitit dalkovym, kdyz je mensi nez auto, lze dojit k libovolnym zaverum, napr.:
*starsi ridici at sviti vsim, co maji na aute, aby budili vice pozornosti, kterou by jim ostatni ucastnici provozu meli venovat.
*naopak nakladaky nemusi svitit vubec, protoze jsou dost velke a preci je nikdo neprehledne
*kolisti by meli jezdit s rozsvicenym alespon se 100W svetlem, protoze na ceste zaujimaji jeste mensi profil nez motorkar
Nevim, proc se vytkl zrovna motorkar. Ze by proto, ze prisel o privilegium osvetleni, ktere vetsinou melo slouzit k upozorneni - bacha, jsem mnohem zranitelnejsi nez v aute, ale pritom jedu jako prase? Nic proti slusnym motorkarum. Ale jinak je mi to burt
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Ma denne svietenie zmysel ?
S těmi dálkovými u motocyklů, úplně na prd, a v kombinaci s dodělávanými HIDy vražedná kombinace.
Accent LC CF1 1.3 2006