Dobrý den,
Prosím o radu, mám hyundai accent rok výroby 2003 (1,5 CRDI). Palivometr mě neukazuje aktuální hladinu paliva ukazuje neustále plnou nádrž. Rozdělal jsem vršek nádrže a dostal se k plováku i čerpadlu, ale oba jsou v pořádku. Plovák ukazuje odpor při plné nádrži cca 10 ohmu a při prázdné okolo 200. Ovšem nemá to vůbec vliv na ukazatel ať má odpor jakýkoliv stále mě to ukazuje úplně plnou nádrž a palubní počítač dojezd 899 km.
Prosím nevíte někdo co s tím?
Palivometr
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Re: Palivometr
Mal som tiež táký istý problém,pomohla až výmena prístrojovej dosky. A od tej doby je to v poriadku.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Re: Palivometr
Dobře děkuju zkusím se do ní podívat snad to pomůžejaroslav5 píše:Mal som tiež táký istý problém,pomohla až výmena prístrojovej dosky. A od tej doby je to v poriadku.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Palivometr
to vypadá na nějakou blbou kostru okolo nádrže, nebo v konektorech .... vše prostříkat rozpojit a spojit, totéž s konektory v přístrojpvé desce..... pokud tohle nepomůže tak zkusit vyměnit měřák...
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Palivometr
Tak jsem rozebral přístrojovou desku a našel jsme přepálený kabel ( měl začerněnou izolaci) Kousek jsme přepálený a už to snad funguje. Ukazuje mě to že mam pul nádrže a to tak odpovídá. Nejspíš původní majitel měl stejný problém a nechal to opravit protože ten kabel na 90% nebyl original byl připájený kousek před přípojkou. Takže těžko říct kde chyba byla chyba předtím protože celý předek auta se mě rozebírat nechce.
Kdyby náhodou nevěděl tak ten kabel od nádrže má oranžovou barvu myslím že s černým pruhem.
Jinak díky za rady
Kdyby náhodou nevěděl tak ten kabel od nádrže má oranžovou barvu myslím že s černým pruhem.
Jinak díky za rady
Re: Palivometr
Pridám sa - mám 1.5 CRDi ročník 2004 a nabehaných 325 tisíc
Pred pár dňami som zostal visieť na ceste, palivomer ukazoval cca štvrť nádrže a počítač tomu zodpovedajúci počet dojazdových km. No naftu som nemal
Keď som sa dostal domov, prepracoval som sa k plaváku, vymontoval a preskúšal. Všetko sa zdalo OK - ručička palivomeru bejhala hore-dole ako som hýbal plavákom, počítač reagoval rovnako a hladovéoko tiež žmurkalo ako treba. Po natankovaní do plna (a 10 l do kanistra som sledoval čo sa bude diať. Do cca 260 dojazdových km bolo všetko v poriadku, no potom sa dojazdové km postupne zvyšovali až na vyše 300 (a ručička stúpala tiež) a tam sa hodnoty zhruba ustálili. Po vyjazdení nádrže som vybral palivové čerpadlo i s plavákom von, preveril merákom a... všetko OK, plavák dáva hodnoty od nejakých 8 ohmov po 200 ohmov. Založil som celok do nádrže (ale nepriskrutkoval) a pripojil konektor. V nádrži som mal tak 3 l nafty ale po zapnutí kľúča sa ručička vychýlila na cca štvrtinu nádrže a dojazd na zodpovedajúcu hodnotu. Prizdvihol som celok (čerpadlo+plavák) aby bol plavák určite na nule ale ručička zostala na štvrtine. odpojil som konektor a premeral plavák - dával svoju minimálnu hodnotu (tých cca 8 ohmov). zapojil som konektor a napadlo ma skratovať plavák (teda aby nedával 8 ohmov ale skrat). Ručička klesla na minimum, dojazd asi na 40 km a hladové oko sa rozsvietilo. Po odstránení skratu sa ručka odlepila od nuly a dojazd nabehol na 75 km. Všetko som opäť zmontoval a dolial 10 l nafty. Počas jazdy mi dojazd na začiatku ukazoval 280 km, potom niečo málo cez 300 km a po prejdení 20 km ukazoval 290 km.
Záver mojich experimentov? Plavák a celý systém v nádrži je v poriadku, problém je vo vyhodnocovaní (palubná počítač?, riadiaca jednotka?).
Vzhľadom na najazdené kilometre nemienim investovať do môjho Akcentu žiadne väčšie peniaze, začínam jazdiť podľa priemernej spotreby a ubehnutých km (s 10 l kanistríkom v kufri). Ak by však niekto vedel poradiť, veľmi by som to ocenil.
Mimochodom - keď som sa bol ukázať pred časom v servise (to som mal cca 300 tisíc km), prijímací technik sa ma spýtal " Preboha, to ešte jazdí?". Jazdí, a výborne, preto sa mi ho nechce meniť
Pred pár dňami som zostal visieť na ceste, palivomer ukazoval cca štvrť nádrže a počítač tomu zodpovedajúci počet dojazdových km. No naftu som nemal
Keď som sa dostal domov, prepracoval som sa k plaváku, vymontoval a preskúšal. Všetko sa zdalo OK - ručička palivomeru bejhala hore-dole ako som hýbal plavákom, počítač reagoval rovnako a hladovéoko tiež žmurkalo ako treba. Po natankovaní do plna (a 10 l do kanistra som sledoval čo sa bude diať. Do cca 260 dojazdových km bolo všetko v poriadku, no potom sa dojazdové km postupne zvyšovali až na vyše 300 (a ručička stúpala tiež) a tam sa hodnoty zhruba ustálili. Po vyjazdení nádrže som vybral palivové čerpadlo i s plavákom von, preveril merákom a... všetko OK, plavák dáva hodnoty od nejakých 8 ohmov po 200 ohmov. Založil som celok do nádrže (ale nepriskrutkoval) a pripojil konektor. V nádrži som mal tak 3 l nafty ale po zapnutí kľúča sa ručička vychýlila na cca štvrtinu nádrže a dojazd na zodpovedajúcu hodnotu. Prizdvihol som celok (čerpadlo+plavák) aby bol plavák určite na nule ale ručička zostala na štvrtine. odpojil som konektor a premeral plavák - dával svoju minimálnu hodnotu (tých cca 8 ohmov). zapojil som konektor a napadlo ma skratovať plavák (teda aby nedával 8 ohmov ale skrat). Ručička klesla na minimum, dojazd asi na 40 km a hladové oko sa rozsvietilo. Po odstránení skratu sa ručka odlepila od nuly a dojazd nabehol na 75 km. Všetko som opäť zmontoval a dolial 10 l nafty. Počas jazdy mi dojazd na začiatku ukazoval 280 km, potom niečo málo cez 300 km a po prejdení 20 km ukazoval 290 km.
Záver mojich experimentov? Plavák a celý systém v nádrži je v poriadku, problém je vo vyhodnocovaní (palubná počítač?, riadiaca jednotka?).
Vzhľadom na najazdené kilometre nemienim investovať do môjho Akcentu žiadne väčšie peniaze, začínam jazdiť podľa priemernej spotreby a ubehnutých km (s 10 l kanistríkom v kufri). Ak by však niekto vedel poradiť, veľmi by som to ocenil.
Mimochodom - keď som sa bol ukázať pred časom v servise (to som mal cca 300 tisíc km), prijímací technik sa ma spýtal " Preboha, to ešte jazdí?". Jazdí, a výborne, preto sa mi ho nechce meniť
Re: Palivometr
No, tyhle zprávy mě nepotěšily. Loni jsem zůstal viset na cestě z Itálie, naštěstí 20km od domova. Slyšel jsem už pískat podávací čerpadlo, ale netrklo mě, že je to tím, že není mazáno naftou, neb tam žádná není. Měl jsem za to, že jde do kelu. Takže poprvé to chcíplo 200m od pumpy. Zajel jsem do odstavného a na třetí pokus to nastartoval. Kopnul jsem do vrtule, ať jsme brzy doma, byla 1h ráno.. Po 3km v kopci jsme zůstali stát. Měl jsem podezření, tak jsem volal tchánovi, ať přiveze naftu. Nakonec u nás ve 2:30 přistál 10l kanystr a jelo se dál. Zatím jsem s tím ale nic nedělal, není čas. Chtěl jsem jít k plováku, ale evidentně bych tam čučel jak husa do flašky a nic nevymyslel.
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2005