Vrzající spojkový pedál
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- miskinsr50
- **
- Příspěvky: 151
- Registrován: 11 bře 2010, 18:42
- Bydliště: Sväty Jur
Re: Vrzající spojkový pedál
mne to prestalo z nicoho nic... nechapem tomu. Spojka ide normalne. takze pockam....
Hyundai i40CW 1.7 CRDi VGT 100kw STYLE
- Reklama
Re: Vrzající spojkový pedál
Přesně jak píše Markusus. Vyměněny tyto díly Fulcrum-Clutch Release Lever + Clutch Release Fork a pedál již nevrže, ale pro změnu v rychlosti nad 50 km/h na pětku se ozývá něco jako meluzína, jako když mám na střeše nosič, akorát to jde zepředu. Skoro bych tipnul ložisko kola, ale před opravou se to neozývalo a při změně směru pořád stejný zvuk, takže se při opravě spíš něco nepovedlo.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
Re: Vrzající spojkový pedál
2x skripalo, jednou to prostrikali v serisu, letos uz jsem si tu pakarnu obstaral sam, nebudu jezdit 30km na "caak-caak, nashledanou" - jak tu s oblibou nekteri jezdi menit zarovky
Pristup k manzete je ale mizernej, chce to dlouhy a hubeny ruce a orientovat se poslepu, pac nevidite kam sahate natoz cakate.
Pristup k manzete je ale mizernej, chce to dlouhy a hubeny ruce a orientovat se poslepu, pac nevidite kam sahate natoz cakate.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Vrzající spojkový pedál
My co dlouhý a hubený ruce nemáme, holt musíme do servisu.
Navíc nám slova děkuji a nashledanou nedělají problém.
Navíc nám slova děkuji a nashledanou nedělají problém.
Re: Vrzající spojkový pedál
ja nerad otravuju, tak co muzu, vyresim vzdycky sam
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzající spojkový pedál
Tiež nechodím rád do servisu s každou hovadinou, ale treba chápať ľudí čo si kúpia za celoživotné úspory po 15 rokov nové auto, dúfajúc že im vydrží aspoň ďalších 15 rokov a má to záruku 5 rokov, tak prečo nie ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Vrzající spojkový pedál
Klidne bych chodil s kazdou prkotinou, kdyby nechteli tolik za praci Nemam s tim problem
i30 1.4 + kn, 12/2007
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzající spojkový pedál
Tiež som bol na výmenu žiarovky v servise. 500 slovenských korún prosím pekne za 10 minút práce.
P.S. Vždy chodím do autorizovaného servisu. Aj teraz do BMW. Servis pri 120 tisíc km ma stál 670 eur. Samozrejme bez vlastného oleja
Mám "opicu", tak musím mať zákonite na "banány". Chválabohu mám
P.S. Vždy chodím do autorizovaného servisu. Aj teraz do BMW. Servis pri 120 tisíc km ma stál 670 eur. Samozrejme bez vlastného oleja
Mám "opicu", tak musím mať zákonite na "banány". Chválabohu mám
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Vrzající spojkový pedál
Laufas: nikdy jsem nepochopil, ze nekdo jde reklamovat (a jeste z toho ma pozitek) prasklou zarovku (krasny pripad vylozene spotrebniho zbozi), bylo by mi trapne, zasekat servis na pul hodiny prace kvuli veci za 40,-. Zjistuju, ze u majiteli korejcu se z toho stal konicek, tolik stranek pozitku z reklamovany zarovky jinde neuvidis. Dokonce jsou taci majitele H, co zarovky reklamuji i pro sve pratele, nainstaluji prasklou a hura do servis u a jeste se tim chlubi. Vyjadril jsem svuj nazor a je mi jedno, zda se libi nebo ne.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzající spojkový pedál
Žiarovku, hoci bola v záruke som nereklamoval nikdy. Vymenili a zaplatil som. Ani ma nenapadlo reklamovať. Do servisu som išiel iba preto, že pri výmene je tam katastrofálny prístup a tiež nechápem chudákov, ktorí toto idú reklamovať. To budú asi "socky", čo za korunu si nechajú vŕtať do kolena. Schválne nechem napísať, že typickí kupci , pretože IQ nula sa nájdu všade ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Vrzající spojkový pedál
Hardcam:Hardcam píše:Laufas: nikdy jsem nepochopil, ze nekdo jde reklamovat (a jeste z toho ma pozitek) prasklou zarovku (krasny pripad vylozene spotrebniho zbozi), bylo by mi trapne, zasekat servis na pul hodiny prace kvuli veci za 40,-. Zjistuju, ze u majiteli korejcu se z toho stal konicek, tolik stranek pozitku z reklamovany zarovky jinde neuvidis. Dokonce jsou taci majitele H, co zarovky reklamuji i pro sve pratele, nainstaluji prasklou a hura do servis u a jeste se tim chlubi. Vyjadril jsem svuj nazor a je mi jedno, zda se libi nebo ne.
Co věta to klenot:
Jestli je první věta otázka tak na ni platí: Pro někoho perfektní, pro druhého perverzní
Ale máš pravdu, lidi co mají požitek z reklamované žárovky jsou stejně ujetí jako tvůj názor tím, že sesypáváš všechny co nechávají vyměňovat žárovku v servise do jednoho pytle.
Tak jsi dosud nepochopil ani to , proč zrovna majitelé korejců reklamují žárovky víc než ostatní ?
Taky platí: Je mi něco trapné = mít z něčeho obavu,......
Re: Vrzající spojkový pedál
Harde a to se da? Oni to vyreklamuji? Jako nam praskla dalsi, to bylo nadavek v cele rodine, jak jsou Korejci stupidni, ze tam co mesic praska zarovka, ale xenony nechtej, tak si pak vyber...
Verim, ze lidi reklamaci zkousi, kdyz jim to praska jak na bezicim pasu, ale ze to v servise uznaji? Ja bych sel do servisu na vymenu, ale normalne za svoje, kdyby za to nechteli milion.
Verim, ze lidi reklamaci zkousi, kdyz jim to praska jak na bezicim pasu, ale ze to v servise uznaji? Ja bych sel do servisu na vymenu, ale normalne za svoje, kdyby za to nechteli milion.
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vrzající spojkový pedál
K žárovkám - když jsem se ptal v servisu na praskající žárovky, byla mi nabídnuta instalace odporových drátků zdarma, vrámci záruky.
Pardon za off-topic.
Pardon za off-topic.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Vrzající spojkový pedál
Zdar jak svina panove taky mi vrzal a byl namazan, zatim 10 dni nevrze pokud zas zacne, budu vyzadovat vymenu vrzajicich soucasti, jsem este 7-8 mesicu v zaruce.
Co se tyka zarovek H7, odpor. draty jsou nahovno, coz mam vyzkouseno, vyresil jsem dennim svicenim
Co se tyka zarovek H7, odpor. draty jsou nahovno, coz mam vyzkouseno, vyresil jsem dennim svicenim
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vrzající spojkový pedál
maco: přihoď foto denního svícení, celkem mě zajímá, jak jsi to vyřešil
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek