Zdarec hleď prosím tě mohl by jsi mi je sehnat taky docela bych je potřeboval jelikož už mám kotouče tak zvlněný že když brzdím tak se klepe celý auto ....DíkesVyki píše:Na me lantre jsou na 128tisicich jeste puvodni ...Hardcam píše:Kolik mas najeto? Ja kotouce menil pri 80000km, byly uz dost zvlneny...musim Ti dat za pravdu, bylo to supr auto.
pracuju na novych, sehnal jsem bomba vrtany kotouce original na lantru
za pekny kacky 1980,-
Lantra
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13 dub 2005, 22:32
- Bydliště: Prague-Town
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- Bruce Lee
- **
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 čer 2005, 13:20
- Bydliště: Č.T.,Řeka,Třinec
- Kontaktovat uživatele:
brzdové kotouče
Zrovna 13.6.jsem dával nové přední kotouče.Ty původní vydrželi 216750km!Dal jsem zase originál Hyundai(ks=1500,-).Chtel jsem seci AT ale prý se kroutí tudiž nic moc.Je to pěkný špás ty opravy:kotouče(2ks)3000,-,ložiska+simeringy(2+2ks)2000,-,manžety(2ks)540,-,brzdové desky 1020,-,geometrie 300,- a práce 1200,-.A ještě dva vybíté kuláky za 790,-.
Zajímala by mne značka těch diskutovaných vrtaných kotoučů?Asi mnozí ani nevíte že brzdy Brembo začínají jako polotovar v Polsku!Jak znám výrobky MADE IN POLAND,asi bych si je nekoupil.Jek se taky říká není vše zlaté co se třpytí.
Zajímala by mne značka těch diskutovaných vrtaných kotoučů?Asi mnozí ani nevíte že brzdy Brembo začínají jako polotovar v Polsku!Jak znám výrobky MADE IN POLAND,asi bych si je nekoupil.Jek se taky říká není vše zlaté co se třpytí.
znacku tech vrtanych kotoucu zjistim ... jak rikam, stoji 1900 bez DPH takze jsou cenove oproti normalnim hodne zajimavy ... za tyden jdu delat brzdy ... urcite dam vedet
Korean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Re: brzdové kotouče
Hele ty ložiska za 2000 jsi sehnal kde? Já mám teď předek vymlácenej a nejlevněji jsem sehnasl origo 1750kč/ks. Jestli jsi dal 2000kč za 2kusy tak je to super cena. Jinak já mám Lantru r.v98 převrtanou na 2.2 a načipovanou na 179PS a musim říct že je to super. Jediný co nevydrželo je tachometr. Je jen do 220 a auto mi teď jezdí max. 242Km/h a tachometr bohužel tu rychlost nepřekousl, zacukal se a odešel do pr....Bruce Lee píše:Zrovna 13.6.jsem dával nové přední kotouče.Ty původní vydrželi 216750km!Dal jsem zase originál Hyundai(ks=1500,-).Chtel jsem seci AT ale prý se kroutí tudiž nic moc.Je to pěkný špás ty opravy:kotouče(2ks)3000,-,ložiska+simeringy(2+2ks)2000,-,manžety(2ks)540,-,brzdové desky 1020,-,geometrie 300,- a práce 1200,-.A ještě dva vybíté kuláky za 790,-.
Zajímala by mne značka těch diskutovaných vrtaných kotoučů?Asi mnozí ani nevíte že brzdy Brembo začínají jako polotovar v Polsku!Jak znám výrobky MADE IN POLAND,asi bych si je nekoupil.Jek se taky říká není vše zlaté co se třpytí.
Čau Rasty, tak to máš asi nejsilnější Lantru v klubu - gratuluju - 180 koní, to musí bejt paráda. Zajímalo by mě jestli si dělal nějaký další úpravy - motor/spojka/převodovka, myslim hlavně kůli životnosti. Nársůst výkonu o 40 koní, to už je podle mě docela dost. A kde ti to načipovali? Co sem tak dřív hledal na internetu, tak když už někdo chipoval Hyundaie tak to byl diesel.
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
No čipovanej o moc není. Nechal jsem převrtat motor na 2.2, ještě když byl levnější benzín teď by jsem to radši vrátil na 2.0 a sehnal jsem na netu inzerát kde někdo prodával jednotku na lantru a čirou náhodou načipovanou, ale odkud to nevim. Byl jsem v pardubicích ve firmě na ladění kde mi vyjeli kompletní křivku motoru. A výsledek je asi 178koníků. Možná mám nejvýkonější, ale v nejhorším stavu. Měl jsem blbou ruku v bazaru a jelikož je na leasing tak to ani nemůžu prodat.Aby jsem ji dal dokupy tak bych potřeboval 65000kč ale pomalu se do toho dávám. Teď si v práci pasuju na lantřici spoiler z mazdy mx-5. Docela hezkej akorát musim udělat formu toho původního aby byl celej z laminátu. Do teď jsem měl vršek plast a na tom přinýtovanej spodek z xedosu6, ale stačilo trošku někde škrtnout a v místě přechodu z plastu na lamino mi popraskal kit. Tak raději dělám formu na komplet. Ještě přemejšlim že když už budu dělat formy, tak bych udělal i laminátové blatníky a kapotu. Když to pak do mě někdo bouchne tak to jen zakituju a můžu vesele zas jezditKarlos píše:Čau Rasty, tak to máš asi nejsilnější Lantru v klubu - gratuluju - 180 koní, to musí bejt paráda. Zajímalo by mě jestli si dělal nějaký další úpravy - motor/spojka/převodovka, myslim hlavně kůli životnosti. Nársůst výkonu o 40 koní, to už je podle mě docela dost. A kde ti to načipovali? Co sem tak dřív hledal na internetu, tak když už někdo chipoval Hyundaie tak to byl diesel.