Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
koukněte na forum : http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f ... 826#p97826
- Reklama
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Zdravím všechny,nejsem sice majitelem ix20,ale v případě odstoupení od smlouvy bych se jim rád stal.
Vlastním Peugeot 301 1.2 VTi a od samého začátku jsou s ním potíže.Momentálně jej mám již po 4.v servise se stejnou závadou,i když těch vad tam je povícero.Mám hlavně potíže se starty.Motor je 3.válec a někdy motor jede snad jen na jeden válec no hrůza.Na diagnostice nic a údajně jsem jediný.Už tam mám novou BSI jednotku,palivové čerpadlo a pořád nic.Auto mám 92.dnů a z toho 48 je v servise.Už mám 3.náhradní vůz.Jak je vidět tak asi všechny dneska auta jsou horkou jehlou udělané,hlavně posr.EU emisní limity a od toho se vše odvíjí.Je vidět,že nejsem sám.Ať Vám to kluci šikmovocí vyřeší,k Vaší spokojenosti.
přikládám odkaz na video,s mým problémem http://www.rajce.net/f663480171 a to že zatíká dveřmi a prahem,zde ani nebudu psát
Vlastním Peugeot 301 1.2 VTi a od samého začátku jsou s ním potíže.Momentálně jej mám již po 4.v servise se stejnou závadou,i když těch vad tam je povícero.Mám hlavně potíže se starty.Motor je 3.válec a někdy motor jede snad jen na jeden válec no hrůza.Na diagnostice nic a údajně jsem jediný.Už tam mám novou BSI jednotku,palivové čerpadlo a pořád nic.Auto mám 92.dnů a z toho 48 je v servise.Už mám 3.náhradní vůz.Jak je vidět tak asi všechny dneska auta jsou horkou jehlou udělané,hlavně posr.EU emisní limity a od toho se vše odvíjí.Je vidět,že nejsem sám.Ať Vám to kluci šikmovocí vyřeší,k Vaší spokojenosti.
přikládám odkaz na video,s mým problémem http://www.rajce.net/f663480171 a to že zatíká dveřmi a prahem,zde ani nebudu psát
- Přílohy
-
- P1110467as.jpg (23.57 KiB) Zobrazeno 3624 x
Původně měla bít ix20,ale nakonec je nová Fluence 1.6,Dynamique a ještě mám doma novou i30 combi
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Au, uf. Zlatý moje občasný zachrastění od 3, stupně převodovky. To je teda něco.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Zdravím všechny,
tak jsem se dostavil 6.8. jen tak ze zvědavosti na kondiční prohlídku a vše proběhlo bez jakýchkoliv problémů. Vše v pořádku. Když jsem se po skončení prohlídky zmínil o skoro nefunkční klimošce, tak si auto vzali znovu do parády a klimoška šlape jako divá. Prý jen doplnili kapalinu. Při hovoru s technikem jsem se též zmínil o našem hlavním problému a to o ztrátě výkonu motoru a dostal jsem klasickou odpověď, že o této vadě slyší poprvé a blabla. Obrátil se na kolegu, kterého mi představil jako garančního technika a ten k mému údivu i údivu technika potvrdil, že se s takovým problémem setkal a požádal mě o vinkód mého vozu s tím, že to nahlásí, ale musí to mít podložené právě tím vinkódem. Řekl, že byl kontaktován Hyundai/em/ z Německa o vývoji softwaru, který by měl mít něco s tímto problémem společného. Myslí si ale, že úplně to problém nevyřeší. Taky mě upozornil a nutnost opravy zadních brzdičů. Závada jde na vrub Hyundai/e/, takže budou muset obeslat všechny, kterých se to týká. Nevím jest-li jde přesně jen o náš typ.
Dnes jsem byl po vyzvání na té opravě brzdičů. Akce trvala asi 1,5 hod. a dobrý. Zeptal jsem se na nový software, ale nic nového. Asi prý až po dovolených. Bude mě kontaktovat. Tak snad.
tak jsem se dostavil 6.8. jen tak ze zvědavosti na kondiční prohlídku a vše proběhlo bez jakýchkoliv problémů. Vše v pořádku. Když jsem se po skončení prohlídky zmínil o skoro nefunkční klimošce, tak si auto vzali znovu do parády a klimoška šlape jako divá. Prý jen doplnili kapalinu. Při hovoru s technikem jsem se též zmínil o našem hlavním problému a to o ztrátě výkonu motoru a dostal jsem klasickou odpověď, že o této vadě slyší poprvé a blabla. Obrátil se na kolegu, kterého mi představil jako garančního technika a ten k mému údivu i údivu technika potvrdil, že se s takovým problémem setkal a požádal mě o vinkód mého vozu s tím, že to nahlásí, ale musí to mít podložené právě tím vinkódem. Řekl, že byl kontaktován Hyundai/em/ z Německa o vývoji softwaru, který by měl mít něco s tímto problémem společného. Myslí si ale, že úplně to problém nevyřeší. Taky mě upozornil a nutnost opravy zadních brzdičů. Závada jde na vrub Hyundai/e/, takže budou muset obeslat všechny, kterých se to týká. Nevím jest-li jde přesně jen o náš typ.
Dnes jsem byl po vyzvání na té opravě brzdičů. Akce trvala asi 1,5 hod. a dobrý. Zeptal jsem se na nový software, ale nic nového. Asi prý až po dovolených. Bude mě kontaktovat. Tak snad.
Hyundai ix20, Trikolor, 1,4 CRDI, Tempomat, ISG, 5,5 l/100, 9500 km (12/2011)
Seat Cordoba, 1,4 16V, 44kW, (03/2003 - 11/2011)
Škoda 120L, (4/1987 - 03/2003)
Seat Cordoba, 1,4 16V, 44kW, (03/2003 - 11/2011)
Škoda 120L, (4/1987 - 03/2003)
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Pokud máš papíry (reklamační protokoly, papíry ze servisu) podložené, že máš uvedené závady a opravy (hlavně ať není tam napsáno, že nic nenašly), tak na odstoupení nárok máš. Občanský zákoník a zákon o ochraně spotřebitele definuje (pocty zavad nekonkretizuje, je to tam uvedene obecneji ale pravni vyklad ma za konkretni hodnoty uvedene cisla), že na odstoupení od smlouvy máš nárok při jednom z uvedených:ivopav píše:Zdravím všechny,nejsem sice majitelem ix20,ale v případě odstoupení od smlouvy bych se jim rád stal.
1) při třetím výskytu stejné závady, nebo
2) při čtvrté a další závadě bránícímu řádné využití vozidla, nebo
3) při současném výskytu 3 nebo více závad najednou.
Toto plati vseobecne na jakekoliv zbozi, stejne tak na napr. trenirky od Vietnamce jako i na Ferrari za 5 mil. Za predpokladu, ze jsi to koupil jako soukroma osoba a ne jako firma nebo podnikatel!!!
Podle Tvého příspěvku splňuješ asi všechny tři body . (Tvoji situaci moc dobre znam, byl jsem na tom stejne s jinym autem a ja jsem i daval odstoupeni od smlouvy, ale nakonec jsem se domluvil s prodejcem a oni dali dokopy auto poradne a prodlouzili zaruku.)
Takze zajdi do autosalonu, kde jsi auto koupil, prines tam pri jakekoliv DALSI zavade nebo az do 30-ti dnu se neodstrani ted reklamovana zavada na aute odstoupeni od smlouvy (bude lepsi, kdyz si to nechas udelat u pravnika a pripadne svuj podpis nechas i overit) a jednu kopii si nech potvrdit od nich, ze prevzali. Jeste mozna stoji za to si zaplatit bud primo advokata nebo u DASu odpovidajici pravni pojisteni. Resp. muzes zajit i k nejblizsi pobocce Sdruzeni pro ochranu spotrebitelu. Hlavne si nenech namluvit od prodejce, ze na auta neplati tyto ustanoveni zakona, ze Ti to prodali podle obchodniho zakoniku, at. Ani jedno z toho pravda neni - a kdyz se zdrahaji, tak to podej k soudu (proto ten advokat nebo DAS), pravda bude na Tvoji strane.
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Děkuji za info,ale já vůz zakoupil na ičo.Došly jsme k dohodě,budu tratný za bordel někoho v Peugeotu 3000,ale majitel autosalonu jej odemne odkoupí a ukinčí se úvěrová smlouva
Původně měla bít ix20,ale nakonec je nová Fluence 1.6,Dynamique a ještě mám doma novou i30 combi
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Tak dnes jsem byl informován o existenci nového software a přizván servisem k přistavení vozidla k přehrání SW.
Tak doufám, že tento SW konečně vyřeší problém, který řeším rok a půl.
Tak doufám, že tento SW konečně vyřeší problém, který řeším rok a půl.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Ve kterém městě je ten servis.Děkuji za odpověď.
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Dělali mi to v Bohušovicích nad Ohří (Kreans), ale domnívám se že je úplně jedno kam zajedeš. Připíchli to na počítač v síti a dělali to nějak z technickýho oddělení z Prahy.
Jinak první dojmy? Ano motor v autě se opravdu chová jinak, ale zatím bylo jen do 17°C takže nemůžu zcela hodnotit. Zatím se mi zdálo, že je tam ještě určitá prodleva, ale auto již reagovalo na pohyb plynu (ale relativně byla již zima). Příští týden se má oteplit více, tak se uvidí.
Možná je motor více hlučnější???, ale to je zatím jen můj subjektivní pocit.
Jinak první dojmy? Ano motor v autě se opravdu chová jinak, ale zatím bylo jen do 17°C takže nemůžu zcela hodnotit. Zatím se mi zdálo, že je tam ještě určitá prodleva, ale auto již reagovalo na pohyb plynu (ale relativně byla již zima). Příští týden se má oteplit více, tak se uvidí.
Možná je motor více hlučnější???, ale to je zatím jen můj subjektivní pocit.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Tak už mám nový SW . Taky se mi zdá že motor je hlučnější , ale uvidím po více km . Ztráta výkonu se neprojevila, ale bylo taky kolem 16 st. takže uvidíme nad 20 st.
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Co se určitě změnilo novým SW je chování auta při jízdě na tempomat. Sice byla pořád zima ale tady rozdíl je. Dříve auto (za nižší teploty) po dosažení požadované rychlosti prudce ubralo plyn, až to bylo znát na jízdě (jakési škubnutí). S vyšší teplotou toto bylo pomalu neznatelné.
Nyní (za nižších teplot) je pak dosažení požadované rychlosti plynulé (bez škubnutí).
Nyní (za nižších teplot) je pak dosažení požadované rychlosti plynulé (bez škubnutí).
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Ta hlučnost byla jen pár prvních km. Nyní se mi zdá v normálu . Zdá se mi že spotřeba se zlepšila o 0,2 , jezdím hlavně město a to může zkreslovat ( počty rozjezdů ). Jinak se mi zdá s novým SW konečně rovnoměrný výkon , ikdyž někdy se mi zdá omezený, ale určitě to není "PADÁK" co brzdil předtím . Tempomat jsem zatím neměl šanci otestovat.
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Po resete ECU je vyšší hluk bežný. Niekoľkými jazdami sa to spraví.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Může to tak být, po přehrání se smažou data z jízd a po nových se auto samo dokonfiguruje a přestane být hlučné což mi zmizelo do cca 200 km.
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
KIA forum :
Re: Klepanie motora 1,4CRDi
16.10.2013 22:36
Zdravím ! dneska v poledne sem dostal nový softvér . A hned sem musel vyrazit do Ostravy a do Karviné. V tomhle počasí se vše chová normálně , ale při měsckém provozu při poskakování po červených se funkce lenocha projevuje docela často. Dnes po přehrání je všechno pryč motor jede jinak hned od prvních otáček, chce jet žádná prodleva nic jako vyměněný!!! Mám za sebou dneska necelých 500 km a zatím samé plus. Mužu jen doporučit. Co sem dnes zaslechl v servisu je docela zajímavé. Vydaný seftver není volně k dispozici ale jen pro ty co si stěžují ??? co na to říkáte ??
Kia Venga (2012)
66654 km @ 5.8 l/100km
Re: Klepanie motora 1,4CRDi
16.10.2013 22:36
Zdravím ! dneska v poledne sem dostal nový softvér . A hned sem musel vyrazit do Ostravy a do Karviné. V tomhle počasí se vše chová normálně , ale při měsckém provozu při poskakování po červených se funkce lenocha projevuje docela často. Dnes po přehrání je všechno pryč motor jede jinak hned od prvních otáček, chce jet žádná prodleva nic jako vyměněný!!! Mám za sebou dneska necelých 500 km a zatím samé plus. Mužu jen doporučit. Co sem dnes zaslechl v servisu je docela zajímavé. Vydaný seftver není volně k dispozici ale jen pro ty co si stěžují ??? co na to říkáte ??
Kia Venga (2012)
66654 km @ 5.8 l/100km
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red