Hyundai se srovnání nebojí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Je otázne kam kráča .
V auto motor a šport 9/2013 je článok o servisných nákladoch na 100 tisíc km. Najhorší je hyundai. Záruka 5 rokov je lákavá, ale zaplatiť za výmenu oleja u i20 1,2 za servis po 40 tisíc km skoro 400 eur ? Nie veľmi dobre dopadli prehliadky u i30 1,6 GDI, i40 1,7 CRDI ani u ix20 1,4 CRDI. Vlastne, hyundai je na konci rebríčka, resp. má najvyššie servisné náklady.
Kia Rio, 1,4 ako líder má servis za 557,65 eur. i20, 1,2 ? 1553,67 eur.
Jediná možná voľba ? Arogantný pán V. iste s radosťou vysvetlí, prečo je servis i20 drahší ako na BMW 5.
V auto motor a šport 9/2013 je článok o servisných nákladoch na 100 tisíc km. Najhorší je hyundai. Záruka 5 rokov je lákavá, ale zaplatiť za výmenu oleja u i20 1,2 za servis po 40 tisíc km skoro 400 eur ? Nie veľmi dobre dopadli prehliadky u i30 1,6 GDI, i40 1,7 CRDI ani u ix20 1,4 CRDI. Vlastne, hyundai je na konci rebríčka, resp. má najvyššie servisné náklady.
Kia Rio, 1,4 ako líder má servis za 557,65 eur. i20, 1,2 ? 1553,67 eur.
Jediná možná voľba ? Arogantný pán V. iste s radosťou vysvetlí, prečo je servis i20 drahší ako na BMW 5.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: Hyundai se srovnání nebojí
@ vlado1979:
kracaju za ziskom na ukor svojich zakaznikov ...
Ja som kupil svoj prvy a posledny hyundai (ix35 premium + doplnky za cca 2.000 Eur 135kW 2.0 crdi awd) pred cca 2-mi mesiacmi.
Od nova piska ako pistalka (podozrenie na spojkove lozisko alebo 2-hmotovy zotrvacnik) a uz v 4-tom servise ma poslali do P-cka, ze sak auto ide tak nie je co riesit. V jednom mi dokonca povedali, ze je to STANDARDNY prejav tohto motora .
Co uz, kazdy rok do firmy kupujem nove auto (do vozoveho parku). Vzdy v rozmedzi 25 - 35 tis. Euro plus doplny + pneu sety + prehliadky, atd. ...
Ked pre nich nie som zaujimavy zakaznik - ok, s tymto autom 3-roky vydrzim (do splatenia firemneho autoveru) a za rok sa ale uz nebudem pozerat v stajni Hyundai ale inde. Je to maximalne svinstvo.
Hlavne, ze vo vsetkych servisoch mi hovoril. Ved sa nebojte, mate 5 rokov zaruku. Klidek, pohoda. Ale nebudu s tym nic robit. Az ked niekde ostanem visiet tak sa to bude riesit.
PRITOM ma Hyundai na taketo veci zaruku maximalne 2 roky !!!
kracaju za ziskom na ukor svojich zakaznikov ...
Ja som kupil svoj prvy a posledny hyundai (ix35 premium + doplnky za cca 2.000 Eur 135kW 2.0 crdi awd) pred cca 2-mi mesiacmi.
Od nova piska ako pistalka (podozrenie na spojkove lozisko alebo 2-hmotovy zotrvacnik) a uz v 4-tom servise ma poslali do P-cka, ze sak auto ide tak nie je co riesit. V jednom mi dokonca povedali, ze je to STANDARDNY prejav tohto motora .
Co uz, kazdy rok do firmy kupujem nove auto (do vozoveho parku). Vzdy v rozmedzi 25 - 35 tis. Euro plus doplny + pneu sety + prehliadky, atd. ...
Ked pre nich nie som zaujimavy zakaznik - ok, s tymto autom 3-roky vydrzim (do splatenia firemneho autoveru) a za rok sa ale uz nebudem pozerat v stajni Hyundai ale inde. Je to maximalne svinstvo.
Hlavne, ze vo vsetkych servisoch mi hovoril. Ved sa nebojte, mate 5 rokov zaruku. Klidek, pohoda. Ale nebudu s tym nic robit. Az ked niekde ostanem visiet tak sa to bude riesit.
PRITOM ma Hyundai na taketo veci zaruku maximalne 2 roky !!!
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
milan74kb:
Čo k tomu ? Spoznal si kvalitu "najlepšej" značky na svete.
Škoda ? Simply clever. Hyundai ? Simply never ...
Mne sa z aktuálnej ponuky najviac páči santa fe. 43 tisíc eur ? Po skúsenostiach nielen mojich, radšej X3 za podobnú cenu, kde mám servis na 5 rokov zadarmo a získam okrem lepších jazdných vlastností aj prestíž.
Čo k tomu ? Spoznal si kvalitu "najlepšej" značky na svete.
Škoda ? Simply clever. Hyundai ? Simply never ...
Mne sa z aktuálnej ponuky najviac páči santa fe. 43 tisíc eur ? Po skúsenostiach nielen mojich, radšej X3 za podobnú cenu, kde mám servis na 5 rokov zadarmo a získam okrem lepších jazdných vlastností aj prestíž.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Proc tomu nepostavis adekvatne velky auto?
Srovnavej srovnatelny a ne porad ty tvoje hloupy kompromisy.
Prestyz u X3 je s prominutim dost komicky pojem a dovol, abych se tomuto terminu v soucasny dobe pousmal. Mas u vas ve meste ted levnejsi chleba, co jezdis BMW? Nemas, mas ho...
Srovnavej srovnatelny a ne porad ty tvoje hloupy kompromisy.
Prestyz u X3 je s prominutim dost komicky pojem a dovol, abych se tomuto terminu v soucasny dobe pousmal. Mas u vas ve meste ted levnejsi chleba, co jezdis BMW? Nemas, mas ho...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Nepochopil som dotaz. Santa Fe konkuruje X3, či si myslíš, že má na X5 ? Prestíž u X3 je komický pojem. Dobre, ako myslíš, ale za rovnakú cenu kúpiš hyundai alebo BMW ?
Chlieb mám rád, veď je náš každodenný ako v modlitbe, ale ten závistlivý dotaz si si mohol odpustiť. Máš na viac Harde
Chlieb mám rád, veď je náš každodenný ako v modlitbe, ale ten závistlivý dotaz si si mohol odpustiť. Máš na viac Harde
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Hyundai se srovnání nebojí
vlado1979
Čo sa stalo s BMW po stránke dizajnu? Odchodom Bangla, sa BMW akosi nevie nájsť. Predchádzajúca X5ka ešte ako tak ušla, ale tá súčasná mi začína pripomínať čínske plagiáty, pri X3ke je to ešte evidentnejšie. Neviem, ale posledné pekné BMW bola Z8ka, akosi sa vytráca športový duch značky
Hardcam, vlado1979
Čo ste mysleli pod pojmom prestíž u X3ky?
Čo sa stalo s BMW po stránke dizajnu? Odchodom Bangla, sa BMW akosi nevie nájsť. Predchádzajúca X5ka ešte ako tak ušla, ale tá súčasná mi začína pripomínať čínske plagiáty, pri X3ke je to ešte evidentnejšie. Neviem, ale posledné pekné BMW bola Z8ka, akosi sa vytráca športový duch značky
Hardcam, vlado1979
Čo ste mysleli pod pojmom prestíž u X3ky?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Hyundai se srovnání nebojí
caruser: ja pod tim vidim pouze zakladni SUV od BMW, takovej Tiguan, Kuga, ix35, uvnitr nuda, zvenku nuda, prestiz na bode mrazu. Kdyz chce ten clovek mit prestiz, proc nekoupi X5/X6/7? On na to nema? Ou, tak to neni prestiz, ale navonena bida.
vlado: pokud chces srovnavat, pohybuj se ve stejne velikosti, SF je vetsi, coz u SUV je celkem podstatne a napr. nabidne 7 mist. A uprimne, SF je proti X3 designovy skvost, Ale ty mozna znas SF z roku 2000, protoze od ty doby pro tebe existuje jen (pro tebe) snobska vrtulka ve znaku. Snsobska asi jako Prestige
vlado: pokud chces srovnavat, pohybuj se ve stejne velikosti, SF je vetsi, coz u SUV je celkem podstatne a napr. nabidne 7 mist. A uprimne, SF je proti X3 designovy skvost, Ale ty mozna znas SF z roku 2000, protoze od ty doby pro tebe existuje jen (pro tebe) snobska vrtulka ve znaku. Snsobska asi jako Prestige
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Ale no takvlado1979 píše:Je otázne kam kráča .
V auto motor a šport 9/2013 je článok o servisných nákladoch na 100 tisíc km. Najhorší je hyundai. Záruka 5 rokov je lákavá, ale zaplatiť za výmenu oleja u i20 1,2 za servis po 40 tisíc km skoro 400 eur ? Nie veľmi dobre dopadli prehliadky u i30 1,6 GDI, i40 1,7 CRDI ani u ix20 1,4 CRDI. Vlastne, hyundai je na konci rebríčka, resp. má najvyššie servisné náklady.
Kia Rio, 1,4 ako líder má servis za 557,65 eur. i20, 1,2 ? 1553,67 eur.
Jediná možná voľba ? Arogantný pán V. iste s radosťou vysvetlí, prečo je servis i20 drahší ako na BMW 5.
Za první prohlídku Megane jsem před sedmi roky zaplatil 4500Kč, co tak občas zaslechnu z okolí tak u Octavií se v našem regionu platí za první prohlídku taky okolo 4tis. nebo víc.
Za Elantru jsem teď platil za 1.prohlídku 4080Kč...
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Hardcam
Aha, takúto s vladom ste mali na mysli, ja som bol vtom, že v dnešnej dobe, kedy je automobil nekvalitný spotrebák možno uvažovať nad prestížou len pri malosériovej ručnej výrobe, ale ak sa mýlim tak ma opravte
K cene servisných prehliadok len toľko, ak človek má trochu rozumu nájde si servis, ktorý umožňuje použiť vlastný materiál, v takom prípade budú rozdiely veľmi malé, keďže normohodiny pri jednotlivých značkách nie sú až tak rozdielne. Ale samozrejme každý nemá čas, prípadne záujem riešiť a všetko nechá na samotnom servise
Aha, takúto s vladom ste mali na mysli, ja som bol vtom, že v dnešnej dobe, kedy je automobil nekvalitný spotrebák možno uvažovať nad prestížou len pri malosériovej ručnej výrobe, ale ak sa mýlim tak ma opravte
K cene servisných prehliadok len toľko, ak človek má trochu rozumu nájde si servis, ktorý umožňuje použiť vlastný materiál, v takom prípade budú rozdiely veľmi malé, keďže normohodiny pri jednotlivých značkách nie sú až tak rozdielne. Ale samozrejme každý nemá čas, prípadne záujem riešiť a všetko nechá na samotnom servise
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Vlado: ak su majitelia i20 hlupi, tak platia 400 Euro. Mozno dieslovy Accent nie je klasickym prikladom priemernosti (najma vzhladom k velkej naplni oleja) ale IMHO cena servisu je rovnaka ako i30 a servisny interval je kratsi.
Kazdych 15 000 tam siel novy olej, novy filter oleja, novy filter klimatizacie. Castejsie ako predpisuje vyrobca menim palivovy filter. Prehlad zahrna 6 rokov premavky a 180 000km a nie su tam zahrnute veci, ktore som riesil mimo originalneho servisu (nove tlmice a nove brzdy). Vsetko ostatne je len z Visty Hodonin. Maju tam aj Skodovku a pocujem kolko ludia platia a o moc menej to fakt nie je
Kazdych 15 000 tam siel novy olej, novy filter oleja, novy filter klimatizacie. Castejsie ako predpisuje vyrobca menim palivovy filter. Prehlad zahrna 6 rokov premavky a 180 000km a nie su tam zahrnute veci, ktore som riesil mimo originalneho servisu (nove tlmice a nove brzdy). Vsetko ostatne je len z Visty Hodonin. Maju tam aj Skodovku a pocujem kolko ludia platia a o moc menej to fakt nie je
- Přílohy
-
- Capture.JPG (68.29 KiB) Zobrazeno 1788 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Prosím? 1500,- euro? Plácáš nesmysly a je mi jedno odkud jsi to okopčil. Není nad vlastní zkušenost, já na i20 platil 4500,- kč a nic vlastního jsem neměl.vlado1979 píše:Je otázne kam kráča .
V auto motor a šport 9/2013 je článok o servisných nákladoch na 100 tisíc km. Najhorší je hyundai. Záruka 5 rokov je lákavá, ale zaplatiť za výmenu oleja u i20 1,2 za servis po 40 tisíc km skoro 400 eur ? Nie veľmi dobre dopadli prehliadky u i30 1,6 GDI, i40 1,7 CRDI ani u ix20 1,4 CRDI. Vlastne, hyundai je na konci rebríčka, resp. má najvyššie servisné náklady.
Kia Rio, 1,4 ako líder má servis za 557,65 eur. i20, 1,2 ? 1553,67 eur.
Jediná možná voľba ? Arogantný pán V. iste s radosťou vysvetlí, prečo je servis i20 drahší ako na BMW 5.
i30 PDe 1,4 T-GDi 103 kW BoC Club Polar White
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
Re: Hyundai se srovnání nebojí
vencca
vlado1979 nie je ďaleko od reality, ako majiteľ i20ky 1,2 môžem potvrdiť, že ceny servisných prehliadok v AS Hyundai napr. v BA zodpovedajú daný sumám, tzn. malý servis po 20.000 km - 200 EURO, veľký servis po 40.000 km 400 EURO, prevádzkové náklady po 100.000 km zodpovedajú sume cca. 1500 EURO. Samozrejme je už na zvážení budúceho majiteľa, či je ochotný danú sumu akceptovať, alebo zvolí inú značku
vlado1979 nie je ďaleko od reality, ako majiteľ i20ky 1,2 môžem potvrdiť, že ceny servisných prehliadok v AS Hyundai napr. v BA zodpovedajú daný sumám, tzn. malý servis po 20.000 km - 200 EURO, veľký servis po 40.000 km 400 EURO, prevádzkové náklady po 100.000 km zodpovedajú sume cca. 1500 EURO. Samozrejme je už na zvážení budúceho majiteľa, či je ochotný danú sumu akceptovať, alebo zvolí inú značku
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Hyundai se srovnání nebojí
vencca , toho berte s rezervou, ten tráví v garáži se svým i večery (s lahvinkou a při svíčce) a když se večer vyvede ...
zde je nějaké srovnání : http://www.mytyfakta.cz/files/press/aut ... ervisu.pdf
neni to zrovna nejaktuálnější, ale dá se z toho cosi vyčíst
zde je nějaké srovnání : http://www.mytyfakta.cz/files/press/aut ... ervisu.pdf
neni to zrovna nejaktuálnější, ale dá se z toho cosi vyčíst
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Škoda že nemám garáž, jinak totiž hezká představa Jinak tedy je to trochu jinak, jen jsem si prostě, na rozdíl od tebe, uměl vybrat no... Ale nebuď smutnej, i tobě se určitě jednou něco podaří...
K odkazu, ano, dá se z toho vyčíst, že je v nákladech na servisní prohlídky na 100 000km naprosto průměrný
K odkazu, ano, dá se z toho vyčíst, že je v nákladech na servisní prohlídky na 100 000km naprosto průměrný
i30 PDe 1,4 T-GDi 103 kW BoC Club Polar White
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
Re: Hyundai se srovnání nebojí
... to je hnus velebnosti ... pozor, meze jsou již chladné
jinak já tou tabulkou nemínim nic říct, ani jo, ani ne
imho, výběr by možná nebyl tak špatnej, takový větší TATU, s touto myšlenkou se na to dívám v růžových brýlích
jinak já tou tabulkou nemínim nic říct, ani jo, ani ne
imho, výběr by možná nebyl tak špatnej, takový větší TATU, s touto myšlenkou se na to dívám v růžových brýlích
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012