Hyundai se srovnání nebojí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Ty seš fakt komik.
i30 PDe 1,4 T-GDi 103 kW BoC Club Polar White
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
- Reklama
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Měl jsem dneska 20 minut času, teda čekání a to hned vedle škoda salonu. Tak když je toto téma se srovnání nebojí tak pár slov pěkně jak mě zobák narostl co jsem viděl:
Borci od škodovky furt machrujou a plivou po ostatních, ale sami jsou v prdeli:
- Současné motory katastrofa, v benzínu pouze žravé turbo a nafta 1,6 ubohost, 2,0 pro většinu už moc drahý.
- Výbava v porovnání s konkurencí taky v prdeli.
- Inovace a technické novinky opět nic. .......už jsme v něm jeli a snad se dočkáme i led denního svícení píšou říťolezci ze SM o rapidu spacebágl, to není for to je bohužel fakt!
- Jediný v čem opravdu můžou figurovat je cena – ta je vždycky vysoká
Jo zapomněl jsem na škrabku a deštník – to ostatní fakt nemají, ale nevím pro kolik idiotů je tohle rozhodující.
Borci od škodovky furt machrujou a plivou po ostatních, ale sami jsou v prdeli:
- Současné motory katastrofa, v benzínu pouze žravé turbo a nafta 1,6 ubohost, 2,0 pro většinu už moc drahý.
- Výbava v porovnání s konkurencí taky v prdeli.
- Inovace a technické novinky opět nic. .......už jsme v něm jeli a snad se dočkáme i led denního svícení píšou říťolezci ze SM o rapidu spacebágl, to není for to je bohužel fakt!
- Jediný v čem opravdu můžou figurovat je cena – ta je vždycky vysoká
Jo zapomněl jsem na škrabku a deštník – to ostatní fakt nemají, ale nevím pro kolik idiotů je tohle rozhodující.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Tak s tím nelze než souhlasit. Podepisuju. Měl jsem podobné dojmy a návštěvu škodováckého svatostánku dávám ještě dnes k dobru jako vrchol večera
i30 PDe 1,4 T-GDi 103 kW BoC Club Polar White
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Škoda, robia ramená a pritom je to taká Dacia Volkswagenu.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Hyundai se srovnání nebojí
airwaves
Máš aj osobné skúsenosti so spotrebou motorov TSI, alebo je to len jedna pani povedala, takto to má malú výpovednú hodnotu. Nezdá sa mi, že by boli tieto žravé, OIII 1,2 TSI má spotrebu nižšiu ako moja i20ka 1,2
V práci máme veľa modelov TSI od VW, Škody a Seat + rovnaký počet nových modelov od Toyoty, ale nedá sa to zrovnávať, koncernové autá sú spracovaním niekde inde majú chyby, ale je ich menej z celkového hľadiska
Máš aj osobné skúsenosti so spotrebou motorov TSI, alebo je to len jedna pani povedala, takto to má malú výpovednú hodnotu. Nezdá sa mi, že by boli tieto žravé, OIII 1,2 TSI má spotrebu nižšiu ako moja i20ka 1,2
V práci máme veľa modelov TSI od VW, Škody a Seat + rovnaký počet nových modelov od Toyoty, ale nedá sa to zrovnávať, koncernové autá sú spracovaním niekde inde majú chyby, ale je ich menej z celkového hľadiska
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Hyundai se srovnání nebojí
frawd píše:Škoda, robia ramená a pritom je to taká Dacia Volkswagenu.
Dacia VW? Už si jazdil v dacii? Alebo si v nej aspoň sedel? Dacia je "clio z r. 98". Zajazdi si v plne vybavenom renaulte a potom v plne vybavenej dacii.
Octavia III = Golf VII, tzn. rovnocenné autá s rovnakou technikou.
Na koho robí ramená? Na hyundai? Podla najnovších reklám a názvu tohto vlákna mi to príde, že je to presne naopak.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Škoda je low cost VW, aj keď technika je spoločná, vo VW nájdeš to, čo v Škode nie.mnkk píše:Dacia VW? Už si jazdil v dacii? Alebo si v nej aspoň sedel? Dacia je "clio z r. 98". Zajazdi si v plne vybavenom renaulte a potom v plne vybavenej dacii.frawd píše:Škoda, robia ramená a pritom je to taká Dacia Volkswagenu.
Octavia III = Golf VII, tzn. rovnocenné autá s rovnakou technikou.
Na koho robí ramená? Na hyundai? Podla najnovších reklám a názvu tohto vlákna mi to príde, že je to presne naopak.
Škoda robí ramená tým, že sa chce porovnávať s kvalitnými nemeckými autami. Ale tam sa môže zrovnať akurát tak s VW to je všetko.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Hyundai se srovnání nebojí
caruser může mít pravdu... je kapitalismus, cenu výrobku určují zákazníci.
Když byli korejci minivozy popř. exotika bez zázemí, prodávalo se to za pusu.
Přitom to jezdilo, dlouho a levně, nekradlo se to.
Dnes už je H celkem drahá značka, další bych si nekoupil - myslím že ještě 8 let auto mít budu, poté už budou úplně jiné technologie a je otázka, zda H bude držet krok (nebo zda vůbec bude mít servisní síť, kterou tak brutálně ořezává).
I cenu prohlídek určují zákazníci - dokud dají 600 Kč za litr oleje, tak to H bude účtovat.
Moje náklady na 64500 km:
3x olej po 600 Kč + origo filtr za 169 Kč
1x svíčky za litra (koupené ze Žiliny, když ještě nebyly v ČR v prodejní síti)
3x kabinový filtr + 3x sprej (aplikovaný doma stejně jako kdysi na feldě), cena pokaždé jiná a rozhodně nejdražší položka servisu
2x stěrače, jednou výměna gumiček, podruhé fungláče
1 x filtr do LPG + revize (200 Kč za obojí dohromady)
Podtrženo sečteno zatím cca 5000 Kč, čtvrtina toho, co v servisu.
1 x svorka aku, kterou H neumí udělat pořádně - koupena na Ukrajině za třetinu ceny v ČR
1x nošodrát v servisu po 2 urgencích a 3 týdnech čekání, naštěstí s jezdícím autem - svolávačku neudělali
Takže... ušetřil jsem týdny času s objednáváním na servis, mám jistotu výměny celého objemu náplně.
Už 3/4 super pětileté záruky je za mnou, ušetřeto skoro 30000 na značkovém servisu, ušetřeno cca. 55 000 Kč na palivu (LPG 1,20 Kč, benzín 2,50 Kč na km, kompletní systém na fakturu a se zárukou 23 000 Kč, nikdy nutnost nastavování a ladění)
Příští rok bude dražší - před STK nechám vyměnit brzdovou kapalinu, protože ABS se mi odvzdušňovat nechce - pro jistotu v autorizáku, kdyby pak byly problémy na válcích... jsem zvědav, zda mi zkusí naúčtovat nějaké vícepráce typu že nešlo povolit červík odvzdušňovák apod.
Po 5 letech si vyměním chladicí kapalinu, dělám to pravidelně na všech mašinách.
Když byli korejci minivozy popř. exotika bez zázemí, prodávalo se to za pusu.
Přitom to jezdilo, dlouho a levně, nekradlo se to.
Dnes už je H celkem drahá značka, další bych si nekoupil - myslím že ještě 8 let auto mít budu, poté už budou úplně jiné technologie a je otázka, zda H bude držet krok (nebo zda vůbec bude mít servisní síť, kterou tak brutálně ořezává).
I cenu prohlídek určují zákazníci - dokud dají 600 Kč za litr oleje, tak to H bude účtovat.
Moje náklady na 64500 km:
3x olej po 600 Kč + origo filtr za 169 Kč
1x svíčky za litra (koupené ze Žiliny, když ještě nebyly v ČR v prodejní síti)
3x kabinový filtr + 3x sprej (aplikovaný doma stejně jako kdysi na feldě), cena pokaždé jiná a rozhodně nejdražší položka servisu
2x stěrače, jednou výměna gumiček, podruhé fungláče
1 x filtr do LPG + revize (200 Kč za obojí dohromady)
Podtrženo sečteno zatím cca 5000 Kč, čtvrtina toho, co v servisu.
1 x svorka aku, kterou H neumí udělat pořádně - koupena na Ukrajině za třetinu ceny v ČR
1x nošodrát v servisu po 2 urgencích a 3 týdnech čekání, naštěstí s jezdícím autem - svolávačku neudělali
Takže... ušetřil jsem týdny času s objednáváním na servis, mám jistotu výměny celého objemu náplně.
Už 3/4 super pětileté záruky je za mnou, ušetřeto skoro 30000 na značkovém servisu, ušetřeno cca. 55 000 Kč na palivu (LPG 1,20 Kč, benzín 2,50 Kč na km, kompletní systém na fakturu a se zárukou 23 000 Kč, nikdy nutnost nastavování a ladění)
Příští rok bude dražší - před STK nechám vyměnit brzdovou kapalinu, protože ABS se mi odvzdušňovat nechce - pro jistotu v autorizáku, kdyby pak byly problémy na válcích... jsem zvědav, zda mi zkusí naúčtovat nějaké vícepráce typu že nešlo povolit červík odvzdušňovák apod.
Po 5 letech si vyměním chladicí kapalinu, dělám to pravidelně na všech mašinách.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Gratuluji a závidím. Bohužel u nás nejvíc auto využívá paní domu a ta si přeje absolvovat předepsané prohlídky a mít záruku a případnou asistenci i v zahraničí. Takže už jsem platil 4x něco přes 4000 Kč za servis. Litr oleje byl naposled za 330,- Jinak bych to dělal přesně jak píšeš. Aspoň LPG si servisuji a nastavuji sám.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hyundai se srovnání nebojí
S kym sa nemoze skoda porovnat? Podla mna nema problem s hocicim vo svojej triede. Alebo nie je moc dobra na to aby porazila bmw/mercedes? Caka ale toto od nej niekto?frawd píše:sa chce porovnávať s kvalitnými nemeckými autami. Ale tam sa môže zrovnať akurát tak s VW to je všetko.
Severtom: suhlasim
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Hyundai se srovnání nebojí
airwaves: taky jsem to tak dělal, první auto, pečlivý značkový servis. Poté, co jsem zjistil, jaký shit olej (Castrol GTX) dávají a že nemění celou náplň (olej byl napůl černý a to zrovna nový minerál GTX nevynikal tím, že by super hyper čistil motor), zpozorněl jsem. Pak jsem si začal měnit olej doma.
Jo, zapomněl jsem započítat vložku vzduchového filtru motoru. Bylo trošku komplikované ji korektně dostat do tělesa filtru - přeci jen, zvolil jsem druhovýrobu - ale zvítětil jsem.
Jo, zapomněl jsem započítat vložku vzduchového filtru motoru. Bylo trošku komplikované ji korektně dostat do tělesa filtru - přeci jen, zvolil jsem druhovýrobu - ale zvítětil jsem.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Nechápu proč každý zdůrazňuje autorizovaný servis, nikdo nemá povinnost, dělat garančky přímo u Hyundai. Dle platných zákonů si může každý dělat garančku kde chce, jen musí být dodržen plán. Potom nemůže přijít o záruku. Je to popsáno dokonce i v servisní knížce.
A jinak dnes nový článek http://ekonomika.idnes.cz/dopis-sefa-hy ... nomika_spi
A jinak dnes nový článek http://ekonomika.idnes.cz/dopis-sefa-hy ... nomika_spi
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Nie je to tak, že neprídeš o zákonnú záruku (2 roky), ale prídeš o predĺženú záruku (ďalšie 3 roky)?
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Pardon, ale toto mě fakt dostalo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.auto.cz/skoda-fabia-rs-skonc ... rady-76625
A rapid je prý tak úzký v interiéru, že nemá ve své třídě konkurenci! Tuhá zadní náprava, vzádu místo pro dva a pod kapotou tříhrnek 55kW. Cenovej konkurent i30 a ceeda. Již od 270.000,-
http://www.auto.cz/skoda-fabia-rs-skonc ... rady-76625
A rapid je prý tak úzký v interiéru, že nemá ve své třídě konkurenci! Tuhá zadní náprava, vzádu místo pro dva a pod kapotou tříhrnek 55kW. Cenovej konkurent i30 a ceeda. Již od 270.000,-
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
cetli jste uz psani Vosickyho dealerum? Pokud to neni vtip, tak tomu tvorovi uz totalne hrablo.... on musel vystudovat VUML s vyznamenanim....
Rikam to nerad, ale poprve v zivote se stydim za to, ze jezdim v Hyundai. Jestli takhle bude pokracovat, dalsi auto uz s H urcite nebude.....
Rikam to nerad, ale poprve v zivote se stydim za to, ze jezdim v Hyundai. Jestli takhle bude pokracovat, dalsi auto uz s H urcite nebude.....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010