A ty zase asi neumíš číst, nebo nejsi příliš bystrý. Nepíšu, že nevím odkud si to okopčil, ale že je mi to jedno. Moje zkušenosti mi prostě říkají něco jiného, než zjistil ten tvůj slavný zdroj.Kde si bol vencca keď rozdávali rozum ? Asi hodne vzadu, že ? Som to okopčil kto vie kde. Hneď v prvej vete máš jasne napísaný zdroj. Mimochodom, caruser potvrdil výšku servisných nákladov. Asi ti je ľúto utratiť 3,3 eur, tak ak chceš, dám tu scan článku.
Hyundai se srovnání nebojí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Hyundai se srovnání nebojí
i30 PDe 1,4 T-GDi 103 kW BoC Club Polar White
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
i30 II 1.4 TRIKOLOR + Paket Komfort Cool Red prodáno
i20 1.4 Comfort Electric red prodáno
- Reklama
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
To nie je Juke, ale Joke.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Kampan prinasi vysledky, o vikendu a dneska rano jsem jel do Prahy (v 8 rano kdy je provoz fakt dost hustej) a nepotkal jsem jedinyho Hyundaie
to jste je schovali do garazi a jezdite sockou bo jak?
to jste je schovali do garazi a jezdite sockou bo jak?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Tak jestli můžu taky za sebe něco, i když jsem s autem "víceméně" spokojený, auto jezdí, slouží a nějaké zásadní technické potíže nemám, tak příští rok autu budou 4 roky a tak nějak začínám uvažovat, co dál. Nechat si ho a ještě nějakou dobu jezdit a nebo se pomalu dívat na různé nabídky a případně uvažovat o změně. Ale v každém případě, ať dříve či později dojde k obměně vozu, tak za současné situace a kampaně, z mé strany už NÉ . Uvidíme, co se do té doby změní, ale současná reklamní kampaň mi vadí stále víc a víc. Vadí mi označení "nejlepší značka a miliónové auto". Nic z toho není pravda a nic není podloženo nějakým dlouhodobějším hodnocením značky. Před cca. 14 dny jsem poslal e-mail přímo na zastoupení do Prahy, adresovaný panu Vošickému, kde jsem se vyjádřil k současným praktikám , tak jak je vnímám já a dle reakcí zde na fóru, i zřejmě většina uživatelů této "průměrné a tuctové" značky. Nepředpokládám, že bych dostal přímo od Vládi odpověď, ale snad ho to trošku vrátí nohama pevně na zem. Ale v každém případě z mé strany je VV na pořádnou facku za to, jakým způsobem vnucuje lidem produkt company.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
styl komunikace V nemusím, nicméně stávající reklamní kampaň se mi líbí. Konečně někdo plácnul do stojatých vod českého trhu Nebo si fakt myslíte, že když se tady prodává hodně Škoda, že se jedná o nejlepší volbu za dané peníze / kvalita?
Na druhou stranu, 32%+ KSČSSD mi napovídá, že je tady něco hodně špatně, takže vlastně proč si neužít škrabku ve víčku nádrže co? Dokud na to máme ...
Na druhou stranu, 32%+ KSČSSD mi napovídá, že je tady něco hodně špatně, takže vlastně proč si neužít škrabku ve víčku nádrže co? Dokud na to máme ...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai se srovnání nebojí
no já uažuju asi takhle: Nubiru asi nechám synovi (má tam LPG a jezdí to za hubičku) Koupím nějakou ojetinu, nejspíš focuse kombi nebo c-max tak do 5 let stáří, nebo ještě uvažuju o Fiat Croma, Mazdě 6 hatchbak, nebo o Mazdě 3...... Tu si nechám tak 4-5 let a doufám že v té době už bude nějaký použitelný elektromobil který ujede i v zimě tak 200 km na jedno nabití a do kterýho přejdu.......
Kluci sorry, ale to asi nebude, leda že by nějaký pěkný elektromobil nabízel
Kluci sorry, ale to asi nebude, leda že by nějaký pěkný elektromobil nabízel
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Elektro co?? Kámo, naše generace se dočká něčeho použitelného až k důchodu. Baterie jsou špatně, správná cesta je třeba toto http://www.youtube.com/watch?v=yMCjaGHINgI čímž sem ti odpověděl o Elektromobilech vs
Jinak já chci příští auto na CNG (teda pokud se nezmění daňové zatížení CNG)...
Jinak já chci příští auto na CNG (teda pokud se nezmění daňové zatížení CNG)...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai se srovnání nebojí
FISHkaa
Elektromobily sú na naše pomery drahé, ale palivové články sú extrémne drahé, nehovoriac o tom, že zatiaľ v Európe neexistuje žiaden sériovo predávaný model, čo sa o elektromobiloch nedá povedať. Začiatky sú ťažké, ale ak pokrok pôjde dopredu a budeme tu mať modely ako Tesla S, BMW i3 nemusí byť elektromobilita až tak vzdialená, čím skôr tým lepšie
Elektromobily sú na naše pomery drahé, ale palivové články sú extrémne drahé, nehovoriac o tom, že zatiaľ v Európe neexistuje žiaden sériovo predávaný model, čo sa o elektromobiloch nedá povedať. Začiatky sú ťažké, ale ak pokrok pôjde dopredu a budeme tu mať modely ako Tesla S, BMW i3 nemusí byť elektromobilita až tak vzdialená, čím skôr tým lepšie
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
současné elektromobily či hybridy mají jednu a to zásadní nevýhodu: Těžké a drahé baterie, které vydrží pár let a pak jdou do kytiček... Určitou analogii hledej v bateriích mobilních telefonů (řízení zejména Li-ion aku je v automotive samozřejmě řešeno daleko efektivněji - Li-ion baterie nejvíc zabíjí 100% a 0% kapacita).
Nicméně výroba baterií je velmi neekologická, spotřeba těchto aut (hybridy) relativně vysoká + vysoká cena = naprosto neekonomická varianta ke koupi (nemluvě o zůstakové ceně při prodeji). Jsem rád, že v Cz ještě nenapadlo ekoteroristy dávat daňové úlevy či dokonce dotace na tyto nesmysly...
Neříkám, že čas elektrovozů přijde, ale v současné době je to spíš ve fázi "pro nadšence" a "PR pro eko firmy".
Kombinace palivových článků a superkapacitorů je ten správný směr...
Nicméně výroba baterií je velmi neekologická, spotřeba těchto aut (hybridy) relativně vysoká + vysoká cena = naprosto neekonomická varianta ke koupi (nemluvě o zůstakové ceně při prodeji). Jsem rád, že v Cz ještě nenapadlo ekoteroristy dávat daňové úlevy či dokonce dotace na tyto nesmysly...
Neříkám, že čas elektrovozů přijde, ale v současné době je to spíš ve fázi "pro nadšence" a "PR pro eko firmy".
Kombinace palivových článků a superkapacitorů je ten správný směr...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai se srovnání nebojí
FISHkaa
No neviem akú máš skúsenosť s hybridmi, ale za seba môžem povedať, že je to jedna z najlepších možností. V kombinovanej prevádzke dosahujú rovnakú spotrebu ako nafta, dokonca rozdiely v spotrebe na diaľnici nie sú až tak rozdielne. K životnosti batérií, vydržia toľko, čo celý automobil (cca. 300.000 km). A ak by už malo prísť k výmene batérií, ich cena je porovnateľná s výmenou vstrekovačov, prípadne turba.
Ale súhlasím, vodík je správna cesta, momentálne však najvzdialenejšia
No neviem akú máš skúsenosť s hybridmi, ale za seba môžem povedať, že je to jedna z najlepších možností. V kombinovanej prevádzke dosahujú rovnakú spotrebu ako nafta, dokonca rozdiely v spotrebe na diaľnici nie sú až tak rozdielne. K životnosti batérií, vydržia toľko, čo celý automobil (cca. 300.000 km). A ak by už malo prísť k výmene batérií, ich cena je porovnateľná s výmenou vstrekovačov, prípadne turba.
Ale súhlasím, vodík je správna cesta, momentálne však najvzdialenejšia
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Spotřeba sedí při městském provozu. Nicméně v porovnání s LPG či CNG palivy hraje Hybrid druhé housle co se týká nákladů na km (při započítání pořizovací ceny)...
Baterie se neměří na najeté km, ale na nabíjecí cykly. Což nelze dost dobře poměřovat s nájezdem - záleží na použití auta (město, mimoměsto apod).
Baterie se neměří na najeté km, ale na nabíjecí cykly. Což nelze dost dobře poměřovat s nájezdem - záleží na použití auta (město, mimoměsto apod).
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Baterie uz se daji na Priuse koupit napr. na ebay, vcera jsem to zrovna hledal bo me to zajimalo. Jenze on i tak ma kombinovanou spotrebu 4-6 litru, coz je dost.
Pokud by ale pristi kandidat vyhral Auris, pak bud benzin + LPG nebo hybrid.
Pokud by ale pristi kandidat vyhral Auris, pak bud benzin + LPG nebo hybrid.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Já myslím, že problém hybridů je v tom, že obsahuje 2 nezávislé druhy pohonů, ostatní výhody i nevýhody jsou sekundární problém. Je to drahé a neekologické, do ekologie přece patří nejen kolik škodlivých látek to auto vypouští, ale jak zatěžuje ovzduší vody i půdu při výrobě. Myslím, že to je slepá cesta vývoje. Zatím jsem názoru, že pohon energie z vodíkových článků je nejperspektivnější a že výroba nakonec bude směřovat tímto směrem. Hlavní potíž rozvoje bude plošná infrastruktura pro plnění nádrží, jestliže ta auta budou prodávána celosvětově.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Hyundai se srovnání nebojí
To uz tady ale nebudeme.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Vymyšlené to je, jen začít s infrastrukturou, jde o kšeft, neboli napřed dodrancovat zásoby ropy i při maximálně rostoucí ceně a využití stávající infrastruktury. Teprve pak, až vyrejžují z ropy veškerý ekonomický vývar přejdou monopoly na nové pohonné systémy. Myslím, že rozvoj v Číně a Indii tu problematiku hodně urychlí. Ty tady ještě budeš, jak myslím, já už spíše ne.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza