I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Musim sa aj ja pochvalit dnes som objednal i30 kombi 1,4MPI-comfort+inteligentny kluc+16" elektrony,farba aqua blue:D Tesim sa
- Reklama
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Já se ani moc na auto netěšil,ale byljsem příjemně překvapen.Není lepší vzít raději 1,6 do kombi a oželet třeba int.klíč?
Hyundai i30 kombi, 1,6 cvvt, Satin Amber, 2013
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Ja mam 1.4 jazdim bud sam, alebo s manzelkou a synom. Mne 1.4 celkom vyhovuje, uprednostnujem skor plynulu kludnejsiu jazdu. Vyzsi vykon mi chyba, len ak potrebujem rychle predbiehat, na uzkej 2 prudovke, tam hold musim do otacok a aj tak to nie je to prave orechove, ak je napr. stupanie. Tam by sa hodila 1.6-ka. Predtym som mal diesel Passat Variant 1.9 TDI, zrejme som ostal rozmaznany.
Na dialnici dlhsie zrychluje, ale potom prekvapivo dobre drzi rychlost, nehuci, da sa ist pernamentne 140, vacsi hluk ide od stieracov ako z motora
Na dialnici dlhsie zrychluje, ale potom prekvapivo dobre drzi rychlost, nehuci, da sa ist pernamentne 140, vacsi hluk ide od stieracov ako z motora
Hyundai i40 CW 1.7 (136 k)
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
- ThomasTirith
- *
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 úno 2014, 20:14
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
mě úplně fascinuje jak v tomto vláknu diskutuje 50% lidí co mají buď úplně jiný auto a nebo starou i30.
za sebe mohu říct, že do kopce to fakt není úplně sláva.. ale dá se podřadit a holt vytáhnout trochu otáčky. Pro dva malý lidi a jednoho prcka vzadu na zadním to booohatě stačí.
Osobně jsem chtěl taky 1.6 cvvt, ale projel jsem si obě auta a popravdě nebyl tam takový rozdíl, že bych šel do dražší a na 1.4 jsme dostali pěknou slevu.. takže... větší výkon tak za pár let až budeme chtít nový.
za sebe mohu říct, že do kopce to fakt není úplně sláva.. ale dá se podřadit a holt vytáhnout trochu otáčky. Pro dva malý lidi a jednoho prcka vzadu na zadním to booohatě stačí.
Osobně jsem chtěl taky 1.6 cvvt, ale projel jsem si obě auta a popravdě nebyl tam takový rozdíl, že bych šel do dražší a na 1.4 jsme dostali pěknou slevu.. takže... větší výkon tak za pár let až budeme chtít nový.
nyni: Hyundai I30 CVVT 1.4, 74kw, creamy white, trikolor. 2013
předchozí: Fabia I RS, 1.9 TDI, 96kw, 2004
předchozí: Fabia I RS, 1.9 TDI, 96kw, 2004
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
[quote="ThomasTirith"]mě úplně fascinuje jak v tomto vláknu diskutuje 50% lidí co mají buď úplně jiný auto a nebo starou i30.
A proč by nemohlo ??? Forum je otevřené snad všem uživatelům ,ne???
A proč by nemohlo ??? Forum je otevřené snad všem uživatelům ,ne???
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Pro jízdu povolenými rychlostmi 1,4 stačí,ale je příjemné mít výkonostní rezervu,a třeba na dálnici s plně naloženým autem jet pořád 150 Nejvíc mne těší,když po výjezdu z města,podržím 3ku kvalt a auto jede do kopce 140 km/hod a Octávie se ve zpětném zrcátku zmenšují
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013