myšákovic Hyundai Sonata NF
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
myšákovic Hyundai Sonata NF
Naším posledním přírustkem do rodiny, je Hyundai Sonata NF elegance, 2,4 16V r.v.2005.
Jak jistě mnozí z vás víte, zakoupena před cca dvěma měsíci od hardcama, respektive jeho strýce. Pavel věděl, že letos chci koupit něco pro mě, jelikož jak už jsem psal v tématu o chudobce, dceři bude v srpnu 18 a chudobku má slíbenou k užívání. Když tedy byla k dispozici strýcova sonata dal mi vědět (za což mu velice děkuji), jelikož jsem chvilku váhal, domluvili jsme se, že se udělá inzerát, ale já ji budu mít zarezarvovanou. Každopádně rozhodování nebylo moc těžké, slovo dalo slovo a do týdne byla v Plzni.
Zakoupena tedy 4/2013, najeto 174500km. Musím říct, že auto je v solidním stavu, jediné co jsem na něm řešil, je kosmetická vada na loketní opěrce (nedržela zavřená) a s dovolením jsem si vyměnil rádio. Jendak kvůli HF (hodně volám) a pak taky originálně dodávaný clarion jevil již známky používání. Vlastně jsem si ještě vzpomněl, že nemakala klimatizace - důvodem byla špatná spojka - samozřejmě dávno opravíno
Začátkem května instalovaný systém LPG- Landi Renzo EVO, nádrž toroid 70l + jsem nechal nastavit přívstřik benzínu. Ze začátku permanentní, teď při kontrole po 3000 jsem nechal přenastavit nad 2000ot. Proč? Protoč. Prostě to žralo víc benzínu (cca 2,5l) než bych chtěl. Uvidíme, čas ukáže. Protože jsem v etapě laborování, nemůžu sem zkušenosti se spotřebou LPG relevantně udat, jak už jsem psal systém jsem nechal přenastavit, další věc je, že pořád ještě zkouším limity tohodle auta, každopádně před přenastavením to bylo cca 8l LPG + 2,5l benzínu. Ty čísla jsou opravdu orientační, nebral bych to jako měrnou minci ! Přestavbu stejně jako na předchozí sonatě dělala firma wapos, kdo má vymoženost dnešní doby, může zde se pokochat https://www.facebook.com/media/set/?set ... 338&type=1
V současné době najeto necelých 181 tis.
Co se servisu týče nebylo jak už jsem psal zatím třeba moc co řešit, jen ta klimatizace + olej a filtry (o5 nebylo třeba, ale...)
Možná by někoho z vás zajímalo srovnání dvou po sobě jdoucích generací sonát. Nevím jestli to zvládnu objektivně, protože EeFko je prostě srdcovka, ale zkusím to zhrnout.
venek: no co si budeme vypravovat, je to individuální. Někomu se líbí to, jinýmu tohle EeFko je tak divný, až je hezký, říkám o něm, že je to napůl vůl, napůl včela a zbytek klasiký auto Dejchá z něho korejština a pro mě celkově má koule. eNeFko je už dost poevropštěný, jezdí jich víc a je prostě víc okoukaný. Osobně poevropšťování křivýho H nevítám, ale asi je to cesta k tomu prosazovat se v evropě čím dál víc. Tenhle boj bych viděl na 1:1
vnitřek: vždycky se mi líbil světlý interiér, v tom má tedy body NF, na druhou stranu EF je takový decentnější a důstojnější na svojí třídu. Čili taky 1:1
Ovládání je veskrze totožné, výbava víceméně taky super věc samoztmívací zrcátko (NF) ale nechápu proč nejde nastavit sklon sedáku u řidiče, to bych vraždil (u EF jde) Ale v čem NF vyhrává na plné čáře je místo. Nevím jak je to možný, ale místa je tam mnohem víc. Celkově se asi lépe ubikuje v NF
motor: Zde jen pár slov, nejde srovnávat nesrovnatelné- 2,0/2,4 - 96kw/118kw víc psát asi netřeba
spolehlivost: o té psát zatím nemohu, každopádně jestli bude taková jako u EF, tak budu skákat radostí do stropu
Sem se zase rozkecal
Jak jistě mnozí z vás víte, zakoupena před cca dvěma měsíci od hardcama, respektive jeho strýce. Pavel věděl, že letos chci koupit něco pro mě, jelikož jak už jsem psal v tématu o chudobce, dceři bude v srpnu 18 a chudobku má slíbenou k užívání. Když tedy byla k dispozici strýcova sonata dal mi vědět (za což mu velice děkuji), jelikož jsem chvilku váhal, domluvili jsme se, že se udělá inzerát, ale já ji budu mít zarezarvovanou. Každopádně rozhodování nebylo moc těžké, slovo dalo slovo a do týdne byla v Plzni.
Zakoupena tedy 4/2013, najeto 174500km. Musím říct, že auto je v solidním stavu, jediné co jsem na něm řešil, je kosmetická vada na loketní opěrce (nedržela zavřená) a s dovolením jsem si vyměnil rádio. Jendak kvůli HF (hodně volám) a pak taky originálně dodávaný clarion jevil již známky používání. Vlastně jsem si ještě vzpomněl, že nemakala klimatizace - důvodem byla špatná spojka - samozřejmě dávno opravíno
Začátkem května instalovaný systém LPG- Landi Renzo EVO, nádrž toroid 70l + jsem nechal nastavit přívstřik benzínu. Ze začátku permanentní, teď při kontrole po 3000 jsem nechal přenastavit nad 2000ot. Proč? Protoč. Prostě to žralo víc benzínu (cca 2,5l) než bych chtěl. Uvidíme, čas ukáže. Protože jsem v etapě laborování, nemůžu sem zkušenosti se spotřebou LPG relevantně udat, jak už jsem psal systém jsem nechal přenastavit, další věc je, že pořád ještě zkouším limity tohodle auta, každopádně před přenastavením to bylo cca 8l LPG + 2,5l benzínu. Ty čísla jsou opravdu orientační, nebral bych to jako měrnou minci ! Přestavbu stejně jako na předchozí sonatě dělala firma wapos, kdo má vymoženost dnešní doby, může zde se pokochat https://www.facebook.com/media/set/?set ... 338&type=1
V současné době najeto necelých 181 tis.
Co se servisu týče nebylo jak už jsem psal zatím třeba moc co řešit, jen ta klimatizace + olej a filtry (o5 nebylo třeba, ale...)
Možná by někoho z vás zajímalo srovnání dvou po sobě jdoucích generací sonát. Nevím jestli to zvládnu objektivně, protože EeFko je prostě srdcovka, ale zkusím to zhrnout.
venek: no co si budeme vypravovat, je to individuální. Někomu se líbí to, jinýmu tohle EeFko je tak divný, až je hezký, říkám o něm, že je to napůl vůl, napůl včela a zbytek klasiký auto Dejchá z něho korejština a pro mě celkově má koule. eNeFko je už dost poevropštěný, jezdí jich víc a je prostě víc okoukaný. Osobně poevropšťování křivýho H nevítám, ale asi je to cesta k tomu prosazovat se v evropě čím dál víc. Tenhle boj bych viděl na 1:1
vnitřek: vždycky se mi líbil světlý interiér, v tom má tedy body NF, na druhou stranu EF je takový decentnější a důstojnější na svojí třídu. Čili taky 1:1
Ovládání je veskrze totožné, výbava víceméně taky super věc samoztmívací zrcátko (NF) ale nechápu proč nejde nastavit sklon sedáku u řidiče, to bych vraždil (u EF jde) Ale v čem NF vyhrává na plné čáře je místo. Nevím jak je to možný, ale místa je tam mnohem víc. Celkově se asi lépe ubikuje v NF
motor: Zde jen pár slov, nejde srovnávat nesrovnatelné- 2,0/2,4 - 96kw/118kw víc psát asi netřeba
spolehlivost: o té psát zatím nemohu, každopádně jestli bude taková jako u EF, tak budu skákat radostí do stropu
Sem se zase rozkecal
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
- Reklama
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Stejne zapraseny sedacky jako nase bejvalka svetla pekna, blba na udrzbu pro toho, kdo s ni nchce stravit cas. A myslim, ze spolehlivost po 175tkm uz urcite hodnotit jde, v tomhle pripade dle toho minima co se pokazilo, na vybornou
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Foceno ještě před čištěním interiéru, jeden nejmenovaný člen odtud mě honil s fotkama, tak jsem to nestih. Teď je to o fous lepší, ale pásy jsou furt ee. Plánuju zkusit páru, na plánování já jsem kadet to jo, ale někoho kdo to udělá by to ještě chtělo............
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Sonata byla zatim jedinny auto, kde jsem paru zkousel, na tech tesnisich svetlejch gumach v zarubni dveri to byla velka paradam pasy jsem nezkousel a plastu to vubec neublizilo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
UPGRADE
předtím
předtím
- Přílohy
-
- DSCF3214.JPG (230.02 KiB) Zobrazeno 2993 x
Naposledy upravil(a) myšák 80 dne 17 zář 2013, 22:18, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
mezitím
- Přílohy
-
- DSCF3224.JPG (255.7 KiB) Zobrazeno 2993 x
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
potom
- Přílohy
-
- DSCF3230.JPG (210.12 KiB) Zobrazeno 2993 x
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Ahoj Myšák, po prezretí tvojho treadu som sa rozhodol ti napísať. V mojom santa fé 2,4i mám namontované LPG zariadenie Landi Renzo Omegas a vychádza mi vysoká spotreba benzínu, cca 2,5lit/100km + 12litLPG/100km. Spotreba LPG je v pohode, no zhruba na 7 nádrží LPG je plná nádrž benzínu.
Daná spotreba benzínu mi prišla viacmenej normálna vzhľadom na profil jázd ktorý auto absolvuje, teda len mestská prevádzka s jazdami do 5km, až kým som v júni 2013 prestaval na LPG aj Citroen C4 1,4i zariadením od rovnakého výrobcu Landi Renzo omegas montovaným v rovnakej dielni a tam je spotreba benzínu v rovnakom profile jázd úplne iná, v rozmedzí 0,5-0,8dcl/100km. LPG je v rozmedzí 8-10lit/100km. LPG servis som následne navštívil a žiadal vysvetlenie rozdielu, ale zatial neúspešne.
Ako si pochodil ty? nejaká zmena?
Po akom čase si prepne na LPG? (moje santafé cca po 2-3km, citroen do 10sekúnd po naštartovaní)
Daná spotreba benzínu mi prišla viacmenej normálna vzhľadom na profil jázd ktorý auto absolvuje, teda len mestská prevádzka s jazdami do 5km, až kým som v júni 2013 prestaval na LPG aj Citroen C4 1,4i zariadením od rovnakého výrobcu Landi Renzo omegas montovaným v rovnakej dielni a tam je spotreba benzínu v rovnakom profile jázd úplne iná, v rozmedzí 0,5-0,8dcl/100km. LPG je v rozmedzí 8-10lit/100km. LPG servis som následne navštívil a žiadal vysvetlenie rozdielu, ale zatial neúspešne.
Ako si pochodil ty? nejaká zmena?
Po akom čase si prepne na LPG? (moje santafé cca po 2-3km, citroen do 10sekúnd po naštartovaní)
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
10 sekund po nastartovani? To je IMHO sakra brzo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Ahoj co se týče spotřeby, tak si úplně přesný tabulky nevedu, mám důležitější věci na práci, každopádně plynu si vezme do 10l/100 + benzín fakt jakože střeleno od boku pravýho mýho 1,5-2,5l/100 (samozřejmě včetně startů + studený jízdy)
Ale jak jsem psal, moc to neřeším a nepočítám, prostě když mám málo benzínu dotankuju a jedu dál. Přívstřik jsem nechal nastavit od 2000 ot, procenta si nepamatuju.. Přepíná poměrně brzo, v létě "studený" motor víceméně skoro hned, možná i těch 10 sekund co píšeš, teď když přituhuje, trvá to dýl cca do 0,5km...
Jak jsem psal, moc ti s přesnýma hodnotama nepomůžu, potřebuju auta na ježdění, starám se o ně, ale kolik mi stojí z rozpočtu neřeším úplně do koruny. Priorita pro mě je, že každej den dojedu do práce a z práce, což je cca 90km + nějaký popojížďky a výlety, semtam sraz..... a zatím jsem vždycky dojel
Zastávám ale nemoderní názor, že když ti člověk který tomu rozumí (rozuměj firma, která se ti o systém stará) řekne, že to maká v pohodě, tak to prostě maká v pohodě
A teď mi vlastně asi tak napadá, že z logiky věci vyplývá, že když ti santa přepíná dýl, musí jet dýl na benzín = musí bejt zákonitě větší spotřeba benzínu. A jestli Ti třeba na nastavili přívstřik, což se doporučuje, a na francouzkej glanc ne, tak prostě toho benzínu potřebuješ bezpochyby víc..
Ale jak jsem psal, moc to neřeším a nepočítám, prostě když mám málo benzínu dotankuju a jedu dál. Přívstřik jsem nechal nastavit od 2000 ot, procenta si nepamatuju.. Přepíná poměrně brzo, v létě "studený" motor víceméně skoro hned, možná i těch 10 sekund co píšeš, teď když přituhuje, trvá to dýl cca do 0,5km...
Jak jsem psal, moc ti s přesnýma hodnotama nepomůžu, potřebuju auta na ježdění, starám se o ně, ale kolik mi stojí z rozpočtu neřeším úplně do koruny. Priorita pro mě je, že každej den dojedu do práce a z práce, což je cca 90km + nějaký popojížďky a výlety, semtam sraz..... a zatím jsem vždycky dojel
Zastávám ale nemoderní názor, že když ti člověk který tomu rozumí (rozuměj firma, která se ti o systém stará) řekne, že to maká v pohodě, tak to prostě maká v pohodě
A teď mi vlastně asi tak napadá, že z logiky věci vyplývá, že když ti santa přepíná dýl, musí jet dýl na benzín = musí bejt zákonitě větší spotřeba benzínu. A jestli Ti třeba na nastavili přívstřik, což se doporučuje, a na francouzkej glanc ne, tak prostě toho benzínu potřebuješ bezpochyby víc..
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Dakujem za odpoved, Viacmenej zdielam nazor, no rozdiel jednej plnej nadrze naturalu sa mi zda byt dost vyrazny vzhladom na dva identicke systemy a rovnake profily jazd v mojom pripade. Nech NF poslucha, ja som NF tiež chcel, no miesto soňi som skočil do santa-fň.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Díky, díky, taky doufám, že vydrží... u mě mají auta těžkou vojnu, každý den jsou v provozu a musí makat. Nemám je na leštění v garáži
Ještě když se vrátím k tvému "problému" tak jednak si myslím, že ladni renzo má víc systémů (alespoň mě se ptali, kolik najezdím a doporučovali nějaký lepší systém evo + vstřikovače, ale už si fakt detaily nepamatuju) a taky srovnáváš různý objemy a tam bude podle mě zakopanej pes, protože to bude mít minimálně jinej soft
Ještě když se vrátím k tvému "problému" tak jednak si myslím, že ladni renzo má víc systémů (alespoň mě se ptali, kolik najezdím a doporučovali nějaký lepší systém evo + vstřikovače, ale už si fakt detaily nepamatuju) a taky srovnáváš různý objemy a tam bude podle mě zakopanej pes, protože to bude mít minimálně jinej soft
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
2Hard: přepíná tak brzo, protože používá jinej reduktor, než to co má v Santa Fe. Teplotu bere z jiný komponenty, než je motor. (obvykle lambda) a pak půjde o reduktor, kterej je schopnej pracovat už s kapalnym plynem. Nemusí se tedy zahřát.
Moje to má taky tak. Pokud není zima a je normální teplo, tak přepne do 10s taky. A mohla předtím stát klidně čtrnáct dní.
Moje to má taky tak. Pokud není zima a je normální teplo, tak přepne do 10s taky. A mohla předtím stát klidně čtrnáct dní.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
Dneska cestou do práce jsem zaznamenal jubileum...
Co nás se sonátou za víc jak 25 000km potkalo? Jak už jsem psal na začátku, musel jsem pořešit klimatizaci, na zimu jsem koupil nokiany a jináč jezdí víceméně jako z partesu. Před vánoci začala zlobit spojka, původní záměr vyměnit to komplet mi zkazila cenovka (cca 35000,- včetně setrváku), naštěstí stačilo vyměnit jenom ložisko, lamela a setrvačník jsou ještě ok, tak uvidíme....
A co nás čeká?
Tak doufám že spousta kilometrů na jaře začnu řešit tlumiče, už si o to říkají a teplá sem tam blbě startuje, asi čidlo..?!
Co nás se sonátou za víc jak 25 000km potkalo? Jak už jsem psal na začátku, musel jsem pořešit klimatizaci, na zimu jsem koupil nokiany a jináč jezdí víceméně jako z partesu. Před vánoci začala zlobit spojka, původní záměr vyměnit to komplet mi zkazila cenovka (cca 35000,- včetně setrváku), naštěstí stačilo vyměnit jenom ložisko, lamela a setrvačník jsou ještě ok, tak uvidíme....
A co nás čeká?
Tak doufám že spousta kilometrů na jaře začnu řešit tlumiče, už si o to říkají a teplá sem tam blbě startuje, asi čidlo..?!
- Přílohy
-
- DSC_0807.jpg (156.23 KiB) Zobrazeno 2913 x
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Re: myšákovic Hyundai Sonata NF
2 kila, jooo??
tak gratulace a at dal slouzi
tak gratulace a at dal slouzi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT