ajrton píše:u mna vzadu ziaden problem ...
- ked niekto sadne a nepriputa sa = pípa
- ked sa pocas jazdy odopne = pípa, ked sa opat priputa = nepípa
- ked niekto sedí pripútany, potom sa odopne a vystúpi = nepípa
U mne to samé,občas po vyložení dítěte pípá dětská sedačka uchycená isofix,nebo když se položí na sedák taška
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
ajrton píše:u mna vzadu ziaden problem ...
- ked niekto sadne a nepriputa sa = pípa
- ked sa pocas jazdy odopne = pípa, ked sa opat priputa = nepípa
- ked niekto sedí pripútany, potom sa odopne a vystúpi = nepípa
ten prvy bod zajtra este overim lebo ste ma zmiatli a nie som si uz isty, ale zvysne dva platia na 1000%
tek je to tak ako pise bony, prvy bod neplati, ked sa vzadu osoba nepriputa - nepipa to ...
Signalizace pásů je u nové i30 krásné popsaná v manuálu včetně událostí, které musejí nastat aby přestal pípat. Nemám ho teď u sebe, ale co si pamatuji tak se tam hovoří o limitu 20km/h + pokud je spuštěn alarm pak bude trvat cca 1 minutu. Případně musí dojít k zastavení a znovu rozjetí vozu nad 20km/h. Vypnutí motoru je vlastně restart tohoto systému takže taky možnost.
Vyzkoušeno následující:
1) Auto stojí a dozadu se posadí osoba + nepřipoutá se.
- rozjedu se a po cca 20-30sec začne pípání (tou dobou už jsem jel cca 70km/h). Pokud se osoba připoutá a já pokračuji pořád v jízdě bez přerušení bude pípání ukončeno po 1minutě. Pokud zastavím a pak se rozjedu nad 20km/h tak pípání přestane ihned po překročení této rychlosti.
2) Auto jede více než 20km/h a osoba, která byla doteď připoutaná se odpoutá
- začne ihned pípání a přestane pokud auto zastaví a znovu se rozjede nad 20km/h, nebo se znovu připoutá v takovém případě platí zpoždění asi tak 1minutu
Nezkoušel jsem jestli, když za jízdy dojde k odpoutání, nebo se dotyčný ani nepřipoutá a já budu pořád pokračovat s tím minutovým alarmem, tak jestli už se znovu nespustí/nebo to bude opakovat. Každopádně zároveň s alarmem svítí červeně ikonka nepřipoutané osoby na středové konzoli.
Auto je vyrobeno 04/2013 a v popisu je výbava.
i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
Ten bod 1) je velice zvláštní, mohu požádat o foto odklopeného zadního podsedáku? Pokud tam nevede žádný kabel, tak tam není ani zátěžové čidlo, tudíž nemůže nic pípat pokut tam někdo sedne a nepřipoutá se...
Mám pocit že mne to funguje stejně - zátěžáky. Měli jsme větší batoh na zadním sedadle a začalo to pípat...
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
Ako technik musím pripomenúť, že tam nemusí isť drôt, bolo by to nepraktické.
Ja by som to riešil tak, že vpredu je pánt na odklápanie a spinač ,ak tam je , by som umiestnil na druhú stranu a bol by "v zemi."
Predstavte si to tak, že položím váhu na zem, dám na ňu dosku a stupím na dosku a váha ukazuje. Síce cca polovice hmotnosti,ale to je nepodstatné, ak sa jedná o spinač. Ak to teda niekomu pípa aj s kabelou, doporučujem odklopiť sedák a pozrieť sa , či nemá niekde pri operadle na podlahe nejaký výstupok, alebo dierku a na sedáku je potom výstupok ktorý zapadne do dierky a podobne....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Dráty jsem žádné nenašel/neviděl. Nic to ovšem nemění na faktu, že když se tam posadil člověk a nepřipoutal se tak to spustilo alarm po cca 30sec jízdy. Ten koberec je v některých oblastech něčím vypodložen - je to cítit při mačkání dlaní, možná jsou čidla až pod ním.
i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
Signalizace zadních pásů funguje pouze na rozepnutí, to znamená, že auto nepozná, když se pasažér v zadu nepřipoutá, pozná pouze pokud se za jízdy odepne. Je to popsáno v manuálu a bylo mi to tak vysvětleno i při přebírání vozu.
Richi_i30 píše:Signalizace zadních pásů funguje pouze na rozepnutí, to znamená, že auto nepozná, když se pasažér v zadu nepřipoutá, pozná pouze pokud se za jízdy odepne. Je to popsáno v manuálu a bylo mi to tak vysvětleno i při přebírání vozu.
Auta 2013 mají zátěžovou signalizaci.....
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Ahoj, mam i30 1.6gdi r.v. 2012 a začala mi zlobit signalizace zapnutí pásu u spolujezdce u řidiče. Když se spolujezdec před jízdou nepřipoutá nebo se odpoutá během jízdy, tak to má pípat a svítit kontrolka na panelu, ale nic se neděje. Ostatní sedadla fungujou. Řekl jsem manželce, aby se během jízdy odpoutala a trochu nadzvedla, aby si auto myslelo, že tam nikdo není a zase dosedla a pak to na chvíli probliklo. Takže to pak nevypadá na spínač v pásu, ale na nějaký čidlo v sedačce, čehož se dost děsím.. Dá se tam nějak dostat? (Už je slyším, jak by mi v autorizáku řekli, že se musí jedině vyměnit cela sedačka za co já vím 40 litrů).
Dneska to vezu k mechanikovi ještě s něčím jiným, tak mi na to koukne, ale abysme věděli, kde hledat.