Uz som to niekde pisal. Ela po zhruba 10tkm (subjektivne) viditelne ozila, je sviznejsia, lepsie ide za plynom.
Co sa tyka spotreby, PP ukazuje 6.4, realne (podla tankovania) 7.1. Pytal som sa v servise a povedali mi, ze je to v tolerancii, ktora je +-10%. Maju to tak vraj vsetky Hyundaie. To by sedelo (6.4+10%=7.04). Ked som sa opytal, ci niekedy stretol PP, ktory by ukazoval vyssiu spotrebu, ako je realna, tak povedal, ze nie
Mam 19000 tkm, s autom podobne skusenosti, ako kmy68. Dvere mi uz nevrzgaju, v servise mi to namazali nejakym bielym sajrajtom. Zacali vsak vrzgat panty na dekli od kufra
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Zatial v kokpite nic nevrzga, na volante a sedackach mam potahy. Menena bola hlavica kvaltpaky, zacala sa lupat.
Ak potrebujem, motor tocim aj cez 6000. Od tych 4500 auto zacne masivne tahat. Ak clovek potrebuje "ujst" z krizovatky, rychle predbehnut, zaradit sa do rychleho pruhu z pripajaca a podobne, je tento vykon na nezaplatenie. Len treba trochu viac narabat s kvaltpakou a nebat sa pritlacit plyn k podlahe.
Inak je to naozaj auto na pohodovu rodinnu jazdu. Po dialnici, ale aj mimo dialnice s tempomatom, klud, pohoda, tichy motor.
Niektori sa stazuju na prilis silny posilnovac riadenia a jeho "neurcitost" pri polohe volantu v okoli "nuly". S takymto spravanim som sa stretol uz u Elantry 2. generacie. Ja som si na to zvykol, nerobi mi to ziadne problemy.
Stretol som sa aj s tym, ze Ela ma ostre brzdy. Moja skusenost je taka, ze pokial su brzdy uplne studene (auto stoji celu noc na parkovisku), tak prve zabrdenia su trochu ostre. Po nahriati brzd sa brzdenie zjemni. Ale je to len moj subjektivny pocit, mozno mam po ranu len "tazku nohu"
Tak nech sa ti s Elou dari
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)