zimní pneu
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Reklama
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Hmm.. já mám rezervu plechovou No a samozřejmě, když sme nejvíc pospíchali minulej rok do Německa, tak mi na jižní spojce bouchla zadní guma, takže sem to musel rychle přeházet a museli sme frčet.. na celnici koukali docela divně.. hlavně teda Němci, ale pustili nás.. odvedla svoji práci dobře, ale vypadalo to.. no.. asi tak
Teď sem za ni teda rád, páč díky muzice už se mi tam větší nevejde a byla docela sranda když sem píchnul narvat do kufru tu sedmnáctku.. to je holt taková malá daň za trochu muziky
Teď sem za ni teda rád, páč díky muzice už se mi tam větší nevejde a byla docela sranda když sem píchnul narvat do kufru tu sedmnáctku.. to je holt taková malá daň za trochu muziky
pneu
Tak jsem si sehnal pneu Kleber 195/50 R15, 82H i s elektron. diskem , 1000kč ks. Je to od borca co to měl na coupečku, které prodal. Viděl jsem fotky, hloubka dezénu je kvalitní, jezdil na tom 2 měsíce.
Jen jestli nebude problém s indexem nosnosti, v techničáku mám 86 , bude to problém ?
Jen jestli nebude problém s indexem nosnosti, v techničáku mám 86 , bude to problém ?
Hyundai Lantra Coupe 2,0 Fx
MartasZi, něco podobného jsem zažil, když jsme s kámošem byli na dovče v Chorvatsku Tatrou 700. Při návratu jsem v Rakousku v noci na dálnici ve 170 na něco najel a probil zadní gumu a nádrž. Sedmistovka má malou rezervu, kufr byl plný, takže origo kolo skončilo na zadním sedadle mezi holkama. Ještě, že Tatra dávala do výbavy na defekt. kolo koženkový potah. A ta nádrž: RADA PRO VŠECHNY BENZIŇÁKY!Pokud se vám podaří udělat menší dírku do nádrže, jde to řešit na dojetí dobře rozžvýkanou žvýkačkou!
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
To o tý žvýkačce sem slyšel, takže na tom něco bude.. a jinak můžem bejt oba rádi, že nebouchla přední.. páč jak sem říkal.. dost sme pospíchali a i když se to nemá, zrovna v tu chvíli sem po tý jižní spojce letěl 180.. najednou rána a naštěstí byla asi po 100metrech možná víc.. fakt nevim benzínka, tak sem tam zajel a nestačil se divit.. páč hliníku nebylo vůbec nic.. guma byla pryč a zůstaly jen ty tuhý bočnice, na kterých to "normálně" jelo.. to sem konečně ocenil nízkoprofilový gumy s vyztuženýma bočnicema, fakt bomba... jo ale pak to sundat, to byla taky dobrá práce.. musel sem je odřezat flexou, jsou až moc tuhý
Jo ta žvýkačka tam vydržela nejen cestu domů, ale ještě se na ni jezdilo asi týden, než se vyměnila nádrž. Měl jsem strach, že ji benzín rozpustí, ale právě naopak ztvrdla jako kámen a nepustila ani kapku. Dokonce ani benzín nebylo cítit.
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
to není vejfuk ale výfuk hoši spíše mi poraďte jak to mám s těmi kolyLukino píše:Určitě šlo, jenom by se Ti na vejfuku dělaly bubliny a pěkně práskaly ...MartasZ píše:To by se mělo dát do technický sekce
Ale ne.. je to dobrej a funkční nápad.. zajímalo by mě, jestli by to šlo i s Hubba Bubba
Hyundai Lantra Coupe 2,0 Fx
Promiň. Nejsem odborník na gumy, jen vím, že IN 86 je 530kg a 82 je 475 , což je docela rozdíl. Je to 220 kilo na celé auto. Myslím si,že těch 1900 kg , které vycházejí u 4 gum je na tvoje auto dost málo, nehledě už na ten průser, který by mohl nastat, kdyby se nedej Bože něco stalo
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál