Moje druhá láska..... jedna stopa :-)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
To máš svatou pravdu .... pro mě jsou všechny zimy dlouhý, ale tahle bude extrém
Jsem druhý majitel a první byl starší pán z Německa ..... ale byl docela čilej, najel na ní něco přes 30 000 tisíc kiláků. Nicméně z doložené servisní knížky je jasné, že motorka byla pravidelně servisována i když je to ojetina a dnes už se nevyrábí ( výroba byla ukončena v 2003 ), tahle vypadala jako by právě opustila tovární linku. To svědčí o majitelově vzorném přístupu ke stroji.
Jakmile udělám papíry, okamžitě ji odvezu do Yamahy a nechám vyměnit všechny oleje, kontrolu brzd a motoru. Virago nemá řetěz, ale kardan ... takže zase odpadá jedna starost ....
Na jarní sraz nemám problém na Virážce přijet ..... a možná, že se najde pár dalších " šílenců " ..
Jsem druhý majitel a první byl starší pán z Německa ..... ale byl docela čilej, najel na ní něco přes 30 000 tisíc kiláků. Nicméně z doložené servisní knížky je jasné, že motorka byla pravidelně servisována i když je to ojetina a dnes už se nevyrábí ( výroba byla ukončena v 2003 ), tahle vypadala jako by právě opustila tovární linku. To svědčí o majitelově vzorném přístupu ke stroji.
Jakmile udělám papíry, okamžitě ji odvezu do Yamahy a nechám vyměnit všechny oleje, kontrolu brzd a motoru. Virago nemá řetěz, ale kardan ... takže zase odpadá jedna starost ....
Na jarní sraz nemám problém na Virážce přijet ..... a možná, že se najde pár dalších " šílenců " ..
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Reklama
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Vildo, ještě doplním malou poznámku. Mezi kamarády skútristy je hromada lidí, co jezdili na velkých mašinách i chopperech a jednoho krásného dne si řekli: Už mě nebaví pořád řadit a už nechci, aby mi fučelo na kolena ani do ksichtu... a tak si pořídili něco jako tohle:
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Člověče já nevím ...... že bych vyměnil manuál za automat, to určitě ne s emelkem v automatu jezdím pátý rok a na chuť jsem mu nepřišel jediná jeho výhoda spočívá při jízdě v kolonách. Sundáš nohu z brzdy a na volnoběh se pomalu rozjede, ale to je tak asi všechno.
Pak si večer sednu do Áci a vesele kvedlám šalt pákou to samý bych viděl na motorce. I ten goliáš v motoškole říkal, že nerad učí řidiče skutrů podle něho jsou motošoférsky zdegenerovaní a jízda na cvičce je s nimi údajně mnohem horší
A na fučení jarního vzduchu do ksichtu, se už teď vyloženě těšim !!!!!! a jak ....
Pak si večer sednu do Áci a vesele kvedlám šalt pákou to samý bych viděl na motorce. I ten goliáš v motoškole říkal, že nerad učí řidiče skutrů podle něho jsou motošoférsky zdegenerovaní a jízda na cvičce je s nimi údajně mnohem horší
A na fučení jarního vzduchu do ksichtu, se už teď vyloženě těšim !!!!!! a jak ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Safra, je tu nějak ticho po pěšině....
Vildo, jak jsi daleko v autoškole, stihneš zkoušky ještě letos? Jezdí se v motoškole do zámrazu nebo až do sněhu? Rozdělit kurz do jara by byl pěkný opruz Tak snad Ti to vyjde
Sice to není moje vlákno, ale pro jednu stopu tu zatím speciální není - tak sem napíšu, že můj milovaný skútřík šel včera do světa a na jaře bude nový, trošku silnější, rychlejší a hezčejší...
To abych Vildovi na vyjížďce stačil
Vildo, jak jsi daleko v autoškole, stihneš zkoušky ještě letos? Jezdí se v motoškole do zámrazu nebo až do sněhu? Rozdělit kurz do jara by byl pěkný opruz Tak snad Ti to vyjde
Sice to není moje vlákno, ale pro jednu stopu tu zatím speciální není - tak sem napíšu, že můj milovaný skútřík šel včera do světa a na jaře bude nový, trošku silnější, rychlejší a hezčejší...
To abych Vildovi na vyjížďce stačil
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Gandalfe, se zkouškama v moto škole jsem na tom tak, že po neděli v úterý jdu na věc .... nejdřív testy a pak jízdy
Pak rychle na inspektorát zaplatit urychlení vystavení řidičáku ( za 500 kč ) a 20. 11 máme první klubovou vyjížďku samozřejmě když na to bude počasí. Jsem členem klubu Crewloners bikers a k poznání budeme podle výšivky vlka, na pozadí kanadské přírody ( bude na zádech ) ... Jinak Virážku jsem včera poslal do servisu na seřízení motoru, kontrolu brzd a dalších maličkostí .... z Yamahy si pro ni vcelku ochotně přijeli s dodávkou. Přece jen bez not, bych si takovou dálku ujet nelajsnul servis sídlí až ve Vrbově ulici na rozhraní Krče a Braníku ... Veškerou podzimo-zimní výbavu, jako je moto bunda, moto kalhoty a blembák již mám doma .... teď se jen modlim, aby zima měla zpoždění pokud možno do dubna
A co týče výměny motorky za silnější, je to zcela běžná věc .... mě taky všichni zkušený motorkáři namlouvají, že na téhle mašině vydržím tak rok maximálně dva a půjdu do větší a silnější. Taky bych si už nikdy nekoupil motorku dotaženou z venku dostat ji na český papíry bylo takový martirium, že už bych to nikdy nechtěl absolvovat takový ty stupidní kecy, že jsme v Schengenu a všechno funguje bez problémů .... nechci bejt sprostej, ale v čechách funguje velký HOVNO !!! První věta na dovozovým STK byla, že nejde ztotožnit VIN a v tu chvíly je vymalováno, od tý doby jsem lítal po úřadech jak utrženej vagon a všude platíš a platíš ...
Takže další mašinu výhledově možná jo, ale na českých papírech !!
Tady je pár nových fotek Yamahy, už na značkách
Pak rychle na inspektorát zaplatit urychlení vystavení řidičáku ( za 500 kč ) a 20. 11 máme první klubovou vyjížďku samozřejmě když na to bude počasí. Jsem členem klubu Crewloners bikers a k poznání budeme podle výšivky vlka, na pozadí kanadské přírody ( bude na zádech ) ... Jinak Virážku jsem včera poslal do servisu na seřízení motoru, kontrolu brzd a dalších maličkostí .... z Yamahy si pro ni vcelku ochotně přijeli s dodávkou. Přece jen bez not, bych si takovou dálku ujet nelajsnul servis sídlí až ve Vrbově ulici na rozhraní Krče a Braníku ... Veškerou podzimo-zimní výbavu, jako je moto bunda, moto kalhoty a blembák již mám doma .... teď se jen modlim, aby zima měla zpoždění pokud možno do dubna
A co týče výměny motorky za silnější, je to zcela běžná věc .... mě taky všichni zkušený motorkáři namlouvají, že na téhle mašině vydržím tak rok maximálně dva a půjdu do větší a silnější. Taky bych si už nikdy nekoupil motorku dotaženou z venku dostat ji na český papíry bylo takový martirium, že už bych to nikdy nechtěl absolvovat takový ty stupidní kecy, že jsme v Schengenu a všechno funguje bez problémů .... nechci bejt sprostej, ale v čechách funguje velký HOVNO !!! První věta na dovozovým STK byla, že nejde ztotožnit VIN a v tu chvíly je vymalováno, od tý doby jsem lítal po úřadech jak utrženej vagon a všude platíš a platíš ...
Takže další mašinu výhledově možná jo, ale na českých papírech !!
Tady je pár nových fotek Yamahy, už na značkách
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Vilda
když už jsi všude platil a platil, taky si mohl podmáznout okénko abys dostal o dvě čísla menší SPZ.. nebo alespoň o jedno..
čoveče tak ty jsi úplně připraven co se výbavy týče! A budete mít i svůj znak, to je super!:-)
testy a jízdy budou u tebe jen formalita.. když děláš profesní zkoušky, musíš mít vše v malíčku..
Gandalf
tys to střelil?? takovej prýmovej stroj?
Ale máš recht, vždy se člověk nabaží a chce něco jiného, silnějšího.. těžko si po tomhle koupíš znovu fichtla..
když už jsi všude platil a platil, taky si mohl podmáznout okénko abys dostal o dvě čísla menší SPZ.. nebo alespoň o jedno..
čoveče tak ty jsi úplně připraven co se výbavy týče! A budete mít i svůj znak, to je super!:-)
testy a jízdy budou u tebe jen formalita.. když děláš profesní zkoušky, musíš mít vše v malíčku..
Gandalf
tys to střelil?? takovej prýmovej stroj?
Ale máš recht, vždy se člověk nabaží a chce něco jiného, silnějšího.. těžko si po tomhle koupíš znovu fichtla..
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Tohle nikdy nebude formalita, protože nikdy nevíš na jakýho komisaře narazíš a i když jsem hodně obezřetnej a vždycky jsem šel na všechny zkoušky, jak na škole nebo při atestacích u nás v práci, ale i tady v motoškole v klidu, protože jsem to prostě uměl tak ten jedinej slabej článek je právě komisař. I když co jsem slyšel od instruktora, tak oni se zaměřujou hlavně na ty nabušený mladý magory, kterej chce honem papíry na to, aby mohl lítat na mašině 300 km/h po dálnicích. K nám ... starším ročníkům jsou prý mnohem shovívavější, protože je mu jasný, že drtivá většina žadatelů o papíry v našem věku, už má rozum ... i když kdo víMartun píše: testy a jízdy budou u tebe jen formalita
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Přesně jak píše "Vildus" komisař je ke "zkušenějším" uchazečům poněkud benevolentnější, ale chce to jediné - aby měl za Tebou v sedle pocit jistoty. Takže za všech okolností žádné zbrklé nebo zmatené manévry, jet na pohodu, plynule, raději přibrzdit a rozhlédnout se a klídek...
Mě při zkouškách sdělil, jako jedinému ten den (to konstatuji, nechlubím se!), že k jízdě nemá co dodat a to si nemyslím, že bych jel dokonale, ale asi ho to uspokojilo. No a dnešní zkušební testy... to je vtip
Vildo, mě by spíš zajímalo - ten Váš gang, to je ofiko schválený a uznávaný? Nedávno jsem totiž četl nějakou debatu, že ty stávající skupiny mezi sebe nové neradi pouštějí, že musí splnit a dodržovat hromadu pravidel. A třeba jen na oblečení je velký rozdíl, jestli máš znak umístěný na prsou, rukávu nebo na zádech. Na zádech to může mít jen gang, který je ostatními oficiálně uznávaný, jinak jsou schopni Tě zastavit a oblečení spálit apod. Vím, zní to divoce a asi to není úplně běžné, ale ti skalní tyhle rituály prý dost prožívají...
Martunovi - tohle letos byla moje první větší zkušenost na dvou kolech, do té doby jen sporadicky nějaká ta padesátka. No a fakt, že mě to chytlo, mne posunul dál. Takže řidičák, který jsem léta odmítal, jsem najednou mít musel a díky relativně výhodnému prodeji "mého prvorozeného", budu mít příští rok cca dvojnásobně výkonnější a o něco sofistikovanější stroj. A věřím, že mi vydrží trošku déle
Máte tam na klubových stránkách pěkné desatero motorkáře, tak tady přidám jedno desatero k zasmání:
1.Kdo nepadá, jezdí pod hranice svých možností
2. Červená je jen barva
3. Plná čára není zeď
4. Dvojitá plná je pruh určený pro motorky
5. Ať tě vozí kdo tě šuká
6. Přikázání údržby silnic: NEPOSYPEŠ
7. Kde je vůle, je i cesta
8. Mít umytou mašinu je lepší než sex.
9. Za volantem nepřítel
10. Z integrálky na fizla neplivneš
Mě při zkouškách sdělil, jako jedinému ten den (to konstatuji, nechlubím se!), že k jízdě nemá co dodat a to si nemyslím, že bych jel dokonale, ale asi ho to uspokojilo. No a dnešní zkušební testy... to je vtip
Vildo, mě by spíš zajímalo - ten Váš gang, to je ofiko schválený a uznávaný? Nedávno jsem totiž četl nějakou debatu, že ty stávající skupiny mezi sebe nové neradi pouštějí, že musí splnit a dodržovat hromadu pravidel. A třeba jen na oblečení je velký rozdíl, jestli máš znak umístěný na prsou, rukávu nebo na zádech. Na zádech to může mít jen gang, který je ostatními oficiálně uznávaný, jinak jsou schopni Tě zastavit a oblečení spálit apod. Vím, zní to divoce a asi to není úplně běžné, ale ti skalní tyhle rituály prý dost prožívají...
Martunovi - tohle letos byla moje první větší zkušenost na dvou kolech, do té doby jen sporadicky nějaká ta padesátka. No a fakt, že mě to chytlo, mne posunul dál. Takže řidičák, který jsem léta odmítal, jsem najednou mít musel a díky relativně výhodnému prodeji "mého prvorozeného", budu mít příští rok cca dvojnásobně výkonnější a o něco sofistikovanější stroj. A věřím, že mi vydrží trošku déle
Máte tam na klubových stránkách pěkné desatero motorkáře, tak tady přidám jedno desatero k zasmání:
1.Kdo nepadá, jezdí pod hranice svých možností
2. Červená je jen barva
3. Plná čára není zeď
4. Dvojitá plná je pruh určený pro motorky
5. Ať tě vozí kdo tě šuká
6. Přikázání údržby silnic: NEPOSYPEŠ
7. Kde je vůle, je i cesta
8. Mít umytou mašinu je lepší než sex.
9. Za volantem nepřítel
10. Z integrálky na fizla neplivneš
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Koukám Gandalfe, že jsi odhalil můj nick Crew loners je nově založený klub a je uzavřený, takže jen pro vybraný okruh lidí .... ono je to tak lepší. Komornější srazy, bezpečnější spanilky, jednodušší ubytování atd.atd.
A pravidla na něm nějaká jsou, jako všude, bez toho by to asi nefungovalo .... a že by se český gangy mezi sebou mlátili, to nevim přece jen nejsme ve státech :shock:dva kluci z hospody jezdili na srazy čoprů i jiných motorek na skůtrech a vraceli se bez úhony jak to tady čtu, tak by je měli najít se dvěma kulema ráže 45 mm v játrech to minimálně ...
A ty půjdeš znova do skůtru a nebo že by taky chopper věk by si na něj pomalu měl a tyhle mašiny maji něco do sebe. Jestli se uskuteční nějaký jarní sraz, tak Tě nechám na Virágu svést, aby si si polaskal klasiku to je trochu o něčem jiným, než plastový moto na mini kolečkách
A pravidla na něm nějaká jsou, jako všude, bez toho by to asi nefungovalo .... a že by se český gangy mezi sebou mlátili, to nevim přece jen nejsme ve státech :shock:dva kluci z hospody jezdili na srazy čoprů i jiných motorek na skůtrech a vraceli se bez úhony jak to tady čtu, tak by je měli najít se dvěma kulema ráže 45 mm v játrech to minimálně ...
A ty půjdeš znova do skůtru a nebo že by taky chopper věk by si na něj pomalu měl a tyhle mašiny maji něco do sebe. Jestli se uskuteční nějaký jarní sraz, tak Tě nechám na Virágu svést, aby si si polaskal klasiku to je trochu o něčem jiným, než plastový moto na mini kolečkách
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Znám motorkáře, který se s tím osobně setkal. Vysvětloval nám, že znaky na hrudi nebo rukávech jsou v pohodě (pokud to není napodobenina zavedeného gangu), ale ne na záda! Jakmile je něco na zádech a není schválené (uznávané) tradičními gangy, tak si uživatel koleduje o problém. Ať už to budou vulgární komentáře nebo dokonce fyzické napadání
Vildo, zatím mě klasická motka neláká On můj skútr měl vpředu 15-kolo, takže tak maličké nebylo. Ale hlavně mě baví ochrana jezdce kapotáží, takže v chladnu jsem v závětří a v nečekaném dešti zmoknu jen minimálně. Druhou věcí jsou úložné prostory, dvě přilby nebo třeba nákup vejdou po sedlo a k tomu topcase dozadu na výlety. Vím, taky si tam dáš kožené brašny, ale tam vejde odhadem sotva polovina věcí a pod sedlem mi to přijde pohodlnější i bezpečnější Variátor je vlastně jen doplněk, který zkrátka skútry mají a usnadňuje jízdu po městě. Jinak jsem si na nožní řazení v autoškole zvykl celkem rychle, ale na křižovatce jsem vždycky musel čekat, než se motorkář rozjel a já mohl být se skútrem už pryč
Držím palce u zkoušky
Můj aktuální finalista (což se ještě do jara může změnit):
Vildo, zatím mě klasická motka neláká On můj skútr měl vpředu 15-kolo, takže tak maličké nebylo. Ale hlavně mě baví ochrana jezdce kapotáží, takže v chladnu jsem v závětří a v nečekaném dešti zmoknu jen minimálně. Druhou věcí jsou úložné prostory, dvě přilby nebo třeba nákup vejdou po sedlo a k tomu topcase dozadu na výlety. Vím, taky si tam dáš kožené brašny, ale tam vejde odhadem sotva polovina věcí a pod sedlem mi to přijde pohodlnější i bezpečnější Variátor je vlastně jen doplněk, který zkrátka skútry mají a usnadňuje jízdu po městě. Jinak jsem si na nožní řazení v autoškole zvykl celkem rychle, ale na křižovatce jsem vždycky musel čekat, než se motorkář rozjel a já mohl být se skútrem už pryč
Držím palce u zkoušky
Můj aktuální finalista (což se ještě do jara může změnit):
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Potom nezbývá nic jiného, než počkat, až se to stane .... a dotyčný agresor bude muset počítat s tím, že tvrdě narazí v práci jsem za ty roky, čelil mnoha útokům a vždycky jsem je dokázal odrazit ..... žádnej gaviál mi nebude nařizovat a zakazovat, co smím nosit a co neGandalf píše: dokonce fyzické napadání
Jinak ten Tvůj skůtřík je krásnej, to se musí nechat a co to je za obsah ??
Co se týče odpichu se skutrem na křižovatkách, tak asi hodně bude záležet, kdo vedle Tebe stojí .... možná se budeš divit, ale můj chopper s manuálem udělá z nuly na sto, za šest, sedm vteřin a točí okolo sedmi tisíc otáček ... co potom nějaký kapoťák
Když si vzpomenu na zátah Kawasaki 750, na které jsem jezdil v motoškole .... tam to chtělo velkou citovku s plynem, aby člověk nešel na zadní
Ale tohle konec konců můžeme otestovat na srazu, na který stopro přijedu na Virážce
Jinak věřím, že se na svýho novýho mazlíka netěšíš o nic míň, než já na choppera ... i když to stálo hodně peněz, jsem rád, že jsem do toho šel ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
myslim, ze by mal Martun urobit u Accentu jedno vlakno o motorkach.. lebo to tu Vildovi plevelime
ja stale cakam na jar a zatial sa mi podarilo objavit zaujimavu motorku. je tak skareda ako pekna (jasne, favorit je stale V-Strom 650) ... je to dost rozporuplna motorka, dvojspojka DCT 2gen, obejm 700ccm a vykon len 35kW a velmi solidny krutak - tak nejak ideal - a vola sa to Honda NC700X
kedy to ma Vilda tie skusky? (zlom vaz!!)
ja stale cakam na jar a zatial sa mi podarilo objavit zaujimavu motorku. je tak skareda ako pekna (jasne, favorit je stale V-Strom 650) ... je to dost rozporuplna motorka, dvojspojka DCT 2gen, obejm 700ccm a vykon len 35kW a velmi solidny krutak - tak nejak ideal - a vola sa to Honda NC700X
kedy to ma Vilda tie skusky? (zlom vaz!!)
- Přílohy
-
- 2012-honda-nc700x-01.jpg (69.45 KiB) Zobrazeno 1848 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Ten skutrik je bozi, na jaro jsme se rozhodli pro nejakou 50/125, na co mame papiry. Zatim vitezi Kymco
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Vildo, jsi pánem tohoto vlákna, takže rozhodni, jestli se nezaloží extra vlákno pro jednu stopu, aby tohle zůstalo zachováno pro Tvého Áccu. Věřím, že Pavel nebo Martun by tam asi v pohodě převedli poslední moto-příspěvky
Hardcam: Kymco jsem měl letos a maximální spokojenost, ale nenapsal jsi, jaký jste si vyhlídli model. V každém případě, pokud chcete jezdit ve dvou na 125 (50 vůbec neberu v úvahu z hlediska bezpečnosti na silnici), tak to chce co nejblíž k max. výkonovému limitu motoru pro sk. B, tedy 11kW.
Mexican: Na to NC-čko jsem se taky díval, ale na NC700S, ta je za slušnou cenu, ale jen za samotné DCT se připlácí 35tKč , byť je to chytrý systém a Honda je zkrátka Honda Navíc tam má velmi zajímavý prostor pro přilbu v místě nádrže, která je uložená jinde
Vilda: Tak do křížku se pouštět nedoporučuju, tady nejde o Tvou fyzičku, ale mají tam zkušené rváče a pohybují se v partách, které si své členy hájí. Neber to prosím, že bych chtěl strašit, ale bohužel v některých komunitách se to zkrátka může stát i v ČR. Však koncem léta se o jednom smrťáku na srazu psalo. Samozřejmě je mi jasné, že Vaše parta jsou slušní chlapi, ale ne všichni jsou takoví, oni mají kodex a žijí podle něj. Co se týká toho rozjezdu na křižovatce, je to hlavně o procesu, kdy já otočím plynem a letím, zatímco motorka má spojku, zařadit a rozjezd, takže čisté zrychlení má asi lepší, ale já už mám pěkných pár metrů náskok a bez prodlev při dalším řazení. Samozřejmě, když za to vezme, tak mě na volné silnici dojede (takový supersport může mít ve stovce ještě zařazenou jedničku), protože třeba tahle 350-ka, co mám v plánu, jede max 150. Ale já si jezdím na pohodu, takže zpravidla na volných silnicích 90-100 a chci mít hlavně rezervu na předjíždění, do kopců apod. Zase má spotřebu 3-3,5 l a to je těžká pohoda
Hardcam: Kymco jsem měl letos a maximální spokojenost, ale nenapsal jsi, jaký jste si vyhlídli model. V každém případě, pokud chcete jezdit ve dvou na 125 (50 vůbec neberu v úvahu z hlediska bezpečnosti na silnici), tak to chce co nejblíž k max. výkonovému limitu motoru pro sk. B, tedy 11kW.
Mexican: Na to NC-čko jsem se taky díval, ale na NC700S, ta je za slušnou cenu, ale jen za samotné DCT se připlácí 35tKč , byť je to chytrý systém a Honda je zkrátka Honda Navíc tam má velmi zajímavý prostor pro přilbu v místě nádrže, která je uložená jinde
Vilda: Tak do křížku se pouštět nedoporučuju, tady nejde o Tvou fyzičku, ale mají tam zkušené rváče a pohybují se v partách, které si své členy hájí. Neber to prosím, že bych chtěl strašit, ale bohužel v některých komunitách se to zkrátka může stát i v ČR. Však koncem léta se o jednom smrťáku na srazu psalo. Samozřejmě je mi jasné, že Vaše parta jsou slušní chlapi, ale ne všichni jsou takoví, oni mají kodex a žijí podle něj. Co se týká toho rozjezdu na křižovatce, je to hlavně o procesu, kdy já otočím plynem a letím, zatímco motorka má spojku, zařadit a rozjezd, takže čisté zrychlení má asi lepší, ale já už mám pěkných pár metrů náskok a bez prodlev při dalším řazení. Samozřejmě, když za to vezme, tak mě na volné silnici dojede (takový supersport může mít ve stovce ještě zařazenou jedničku), protože třeba tahle 350-ka, co mám v plánu, jede max 150. Ale já si jezdím na pohodu, takže zpravidla na volných silnicích 90-100 a chci mít hlavně rezervu na předjíždění, do kopců apod. Zase má spotřebu 3-3,5 l a to je těžká pohoda
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Klucí, mě to je vcelku jedno ... o Accentíkovi jsem tady napsal všechno, co jsem mohl a pochybuju, že bych si ještě na něco vzpoměl Yamaha je taky moje vozítko, takže si píšu do svého a Vaše reakce ohledně motorek vítám .... aspoň ten můj topik trochu žijeGandalf píše:Vildo, jsi pánem tohoto vlákna, takže rozhodni, jestli se nezaloží extra vlákno pro jednu stopu, aby tohle zůstalo zachováno pro Tvého Áccu.
Ale respektuju názor moderátora ... ten to tady má na starost
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný