Hyundai se srovnání nebojí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Velké auto=velká cena .Holt i se začal držet rčení z ťamanských tržnic-"čím víc pruhů,tím víc Adidas"===čím víc auta,tím víc servis penízků.Espero píše:Autopalace Butovice pro H1 - 1150,- Kč/hod.
To máš lepší než opravovat,koupit při každé poruše vždy nové .
Kvalita jde posledních 5-6 roků rapidně do (.),tak při těch cenách servisu,bude mít nahrabáno víc,než z prodeje aut.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Je to jedna z věcí, které se budu snažit s za H club řešit. Zatím jsem při jednom z jednání s jejich korejským nejvyšším zmiňoval nedostatečnost sítě servisů, jsou místa, odkud to mají lidi do značkového servisu třeba i 50 km, týká se to Tachovska, konkrétně jsem ale mluvil i o Orlických horách - oblast Kralicka třeba.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Mě ceny ani hustota servisů nevadí----za celé ty roky Tiburon servis nepotřeboval Vše stále funguje bez chybičky,nic nevrže,neskřípe,vždy dojel domů bez sebemenší závady a je stále v top kondici ........jen jezdím a užívám si.
Dnes automobilky jedou na kvantitu za pár šupů a kvalita šla do (.) . Servisy si mnou ruce.Na druhou stranu----alespoň mají práci.Kdyby všichni jen spokojeně jezdili kolem servisů,tak pomřou hlady .
S hustotou serv.sítě máš pravdu.Tady je vlastně také teď jen jeden servis v okruhu 70km(co zavřeli v HK i Pardubicích,tak zůstala jen Česká Třebová).
Dnes automobilky jedou na kvantitu za pár šupů a kvalita šla do (.) . Servisy si mnou ruce.Na druhou stranu----alespoň mají práci.Kdyby všichni jen spokojeně jezdili kolem servisů,tak pomřou hlady .
S hustotou serv.sítě máš pravdu.Tady je vlastně také teď jen jeden servis v okruhu 70km(co zavřeli v HK i Pardubicích,tak zůstala jen Česká Třebová).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Nestačí mít servisy a podle některých nekvalitní auta, aby do nich musela jezdit.
Musíš mít také ořezanou administrativu a balast. Co vídám, tak místní servis H má práci, ale jezdí tam jen lidi, kteří si na autě ani nevymění žárovku, nebo lidi, kteří mají havarijko a rozbité auto.
Normální uživatel auta tam nevkročí, protože se musí potupně objednávat a nebývá to ani na ten samý TÝDEN, jak jsem se osobně přesvědčil v případě nošodrátu nebo teď v tématu I30 - Elektronika - Náhradní klíč.
Musíš mít také ořezanou administrativu a balast. Co vídám, tak místní servis H má práci, ale jezdí tam jen lidi, kteří si na autě ani nevymění žárovku, nebo lidi, kteří mají havarijko a rozbité auto.
Normální uživatel auta tam nevkročí, protože se musí potupně objednávat a nebývá to ani na ten samý TÝDEN, jak jsem se osobně přesvědčil v případě nošodrátu nebo teď v tématu I30 - Elektronika - Náhradní klíč.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
to si opravdu myslíte, že kvalita aut šla dolu pouze u ? V dnešní době kdy se z aut stala spotřebka za půlku ceny než před deseti lety? Teď jde jenom o to jak moc šla kvalita dolu... Ad servisy: porovnejte si ceny hodinové práce u konkurecnce - ona taky potichoučku leze nahoru. Je to logické, dealerství žije ze servisu, ne z prodeje...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Co si myslí ostatní samozřejmě nevím. Ale jako profesionál, který se auty živí 20 let, si samozřejmě nedělám iluze. Kvalita šla dolů všude, prémii nevyjímajíc. Klesá-li, a to raketově, konečná cena, musí se někde ušetřit. A šetří se všude a do bezvědomí. A v tom mám já megaproblém. uměl dělat auta levně a přitom bytelně. Levnost zůstala, i když se nás VeVerka s Adouškem snaží zmasírovat nejkvalitnější kvalitou , ale bytelnost a spolehlivost jde do ha..lu Nezlob se na mě, ale já prostě vím, že se dá šetřit podstatně smysluplněji než to co momentálně praktikuje. A nárůst závad (i když ne fatálních - na štěstí) v řádu stovek procent, je prostě katastrofa. A kdyby to tak ani náznakem nebylo, tak neskládají v Koreji manažeři funkce kvůli problémům s kvalitou. A když k tomu přidám ne zrovna nejlepší servisní síť, tak to prostě povede k tomu, že zatímco před 8-10 lety byli zákazníci jedni z nejvěrnějších, tak se dojde do fáze "nikdy více". To podle mě není správný přístup.
Z nových aut nežijí nejen dealeři, ale ani sami výrobci. Nejlepší zákazník je ten, který dá dvakrát až třikrát za dva roky ránu těsně pod totálku a po dvou letech to završí totálkou a nákupem dalšího auta . Já osobně žádný problém se servisem nemám, na mě čas vždycky mají, vždy se hned věnují identifikaci závady, řeší to jak nejrychleji to jde, náhradní auto vždy mám, pokud ho chci. Ale stejně tak vím, že to není obvyklý standard služeb a že vlastně "zneužívám" jednak osobní vazby, jednak počet aut, který k nim celkově vozím. A tomu odpovídají i ceny, které se těm ceníkovým moc nepodobají, ale to je jiný příběh.
Ale nepřijde mi normální čekat na kliku na ix20 tři týdny Vždyť se tady to auto pořád ještě vyrábí, sakra. A na mechanismus zámku zadních dveří na mojí i30cw jsem čekal 27 dnů. To je prostě za čárou, na tohle se déle jak týden čekat prostě nemá. Je mi jasné, že stav, kdy za MOTOKOVu byly skladem všechny díly na všechny modely se už nikdy nevrátí. Jednak od té doby vzrostl objem dílů mnohonásobně, jednak do toho nikdo peníze nevloží, ale musí být možné díly dodávat v rozumném časovém horizontu, a to se neděje. V tuto chvíli se jede metodou "prodávat, prodávat, prodávat" a poprodejní služby (náhradní díly, školení servisního personálu, celková podpora servisu) jsou ne na druhé, ale na desáté koleji. A jsme zase u toho, že se zákazníci po takové zkušenosti vracet nebudou.
Z nových aut nežijí nejen dealeři, ale ani sami výrobci. Nejlepší zákazník je ten, který dá dvakrát až třikrát za dva roky ránu těsně pod totálku a po dvou letech to završí totálkou a nákupem dalšího auta . Já osobně žádný problém se servisem nemám, na mě čas vždycky mají, vždy se hned věnují identifikaci závady, řeší to jak nejrychleji to jde, náhradní auto vždy mám, pokud ho chci. Ale stejně tak vím, že to není obvyklý standard služeb a že vlastně "zneužívám" jednak osobní vazby, jednak počet aut, který k nim celkově vozím. A tomu odpovídají i ceny, které se těm ceníkovým moc nepodobají, ale to je jiný příběh.
Ale nepřijde mi normální čekat na kliku na ix20 tři týdny Vždyť se tady to auto pořád ještě vyrábí, sakra. A na mechanismus zámku zadních dveří na mojí i30cw jsem čekal 27 dnů. To je prostě za čárou, na tohle se déle jak týden čekat prostě nemá. Je mi jasné, že stav, kdy za MOTOKOVu byly skladem všechny díly na všechny modely se už nikdy nevrátí. Jednak od té doby vzrostl objem dílů mnohonásobně, jednak do toho nikdo peníze nevloží, ale musí být možné díly dodávat v rozumném časovém horizontu, a to se neděje. V tuto chvíli se jede metodou "prodávat, prodávat, prodávat" a poprodejní služby (náhradní díly, školení servisního personálu, celková podpora servisu) jsou ne na druhé, ale na desáté koleji. A jsme zase u toho, že se zákazníci po takové zkušenosti vracet nebudou.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Stejná zkušenost se servisy v Olomouci, jak píše Mr. Hyundai: v jednom mě již neuvidí a v druhém jestli se na mě jeden z přijímacích techniků ještě jednou ošklivě podívá (Olomoučáci budou vědět, ten starší, na jméno si nespomenu), jdu za majitelkou. Na to, aby mi při přebírání auta v 17:45 (mají otevřeno do 18:00) neodpověděl na pozdrav a tvářil se "kurva, co tady ten teď tady dělá, nemohl přijít zítra ráno?", tak to fakt ne! Jak kdysi řekl otec o servisu Opel: auto skvělé, ale servis na hovno.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai se srovnání nebojí
No, to aby si majitelé starších konečně začali platit pojištění proti krádežiMr. HYUNDAI píše: uměl dělat auta levně a přitom bytelně. Levnost zůstala,
Aspoň já ho teda neplatil. Spoléhal jsem na to, že ta image zkrátka není taková.
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Re: Hyundai se srovnání nebojí
nějak to tu usíná (na vavřínech)
že by nějaké tajné přání s. Vošického ?? Rumuny neintegroval a tak to zkouší tady ?? "Welcome to the land of Hyundai," čtou čerství návštěvníci Prahy, kteří odjíždějí z Letiště Václava Havla po Aviatické ulici do centra metropole. Billboard, na kterém je vyobrazen model Santa Fe, který se v Česku nevyrábí a krajina za ním také nepochází z Čech, je sebevědomý.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/provokativni- ... nomika_spi
vypadá to jako by Vošický Babišovi něco udělal
http://www.kukuku.cz
že by nějaké tajné přání s. Vošického ?? Rumuny neintegroval a tak to zkouší tady ?? "Welcome to the land of Hyundai," čtou čerství návštěvníci Prahy, kteří odjíždějí z Letiště Václava Havla po Aviatické ulici do centra metropole. Billboard, na kterém je vyobrazen model Santa Fe, který se v Česku nevyrábí a krajina za ním také nepochází z Čech, je sebevědomý.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/provokativni- ... nomika_spi
vypadá to jako by Vošický Babišovi něco udělal
http://www.kukuku.cz
Naposledy upravil(a) mmv dne 09 pro 2013, 22:27, celkem upraveno 1 x.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
je fakt, ze PR oddeleniu Hyundai by asi mal niekto nafackovat. Dat tam Santu a nejaku pust a napisat vitajte v krajine Hyundai je amaterizmus najhrubsieho zrna
BTW je to slaboduche okopirovanie sesterskej KIE, ktora celkom vtipne pouzila svoj nazov v nazve krajiny (Welcome to SlovaKIA)
BTW je to slaboduche okopirovanie sesterskej KIE, ktora celkom vtipne pouzila svoj nazov v nazve krajiny (Welcome to SlovaKIA)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hyundai se srovnání nebojí
je to trapny, co k tomu dodat...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai se srovnání nebojí
no mozno to je ich postoj k zakaznikovi. Ako USA k Mexikancom .
Minimalna na 95% servisov by to na SK sadlo
Minimalna na 95% servisov by to na SK sadlo
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Taky se mi to moc nelíbí. Ovšem proč se do škodofky netrefovat. Co oni tady vlastně dělají? Zastaralé motory TSi do rapidů a fabií, pak plechy na kastle, sedadla a pár plastů. Ostatní je z NDR. Takže on ten soupeř vlastně ani neexsituje. Pro škodofku je to lichotka že ji hyu bere za soupeře!
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Mě zaujal ten článek na idnesu jako takový. Přečetli jste si ho opravdu pozorně? Obsahuje totiž mimořádně velké množství chyb, nepřesností a nesmyslů. Ač to normálně nedělám, poslal jsem autorce email v němž jsem si dovolil ji na její chyby a nesmysly upozornit. A co by jste řekli - žádná reakce .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate