Cyklovač stěračů
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Cyklovač stěračů
Zdarec borci! Řešil jste někdo bastl cyklovač stěračů? Jestli jo, buďte, prosím, sdílní kolem výsledného řešení - zapojení, umístění, foto...
Díky
Díky
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
- Reklama
cyklovac
podekuj VIPEovi
http://www.getzclub.net/kforum.php?akce=topic&Top_ID=11
PS: mne ho zapojili v servisu opacne ... misto pomaleho stirani je rychle a opacne
http://www.getzclub.net/kforum.php?akce=topic&Top_ID=11
PS: mne ho zapojili v servisu opacne ... misto pomaleho stirani je rychle a opacne
Getz 1.1 Cool - Green Bean
Mercedes Benz M-Class W164 3.0
Mercedes Benz M-Class W164 3.0
no tak to mi asi moc nepomůže, přece jenom nejsem technický typ
nicméně právě o cyklovači stěračů přemýšlím už delší dobu. Nevíte někdo kde a za kolik v Praze by to udělali? Na internetu jsem nic nenašel....
nicméně právě o cyklovači stěračů přemýšlím už delší dobu. Nevíte někdo kde a za kolik v Praze by to udělali? Na internetu jsem nic nenašel....
Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi 2015
Peugeot 5008 STYLE 2.0 BlueHDI 2016
ex. Hyundai i30 kombi 1.6 Trikolor Weekend 2015
ex. Hyundai Getz 1.3 2003
Peugeot 5008 STYLE 2.0 BlueHDI 2016
ex. Hyundai i30 kombi 1.6 Trikolor Weekend 2015
ex. Hyundai Getz 1.3 2003
Re: cyklovac
Vipeovi samozřejmě děkuji, a nejen za to schema, ale za celkové zasřešování Getziků.ROOOM píše:podekuj VIPEovi
Kde jsou konektory napojení je dobré info, samotný cyklovač napojený třeba do série na pomalejší stírání (tj. první poloha dolů jako sepnutí na externí cyklovač a druhá poloha ponechaná jako rychlostírání napolno) taky nebude složitý. Mě však šlo spíš o náměty k umístění ovládání cyklovače, to jest toho potenciometru měnícího rychlost stírání, z hlediska estetiky. Asi to navrtám přímo do plastu pod volantem hned někde u páčky stěračů, a to směrem dolů - koneckonců bude stačit to mít na snadné nahmátnutí, a když to nebude moc vidět, tak jen dobře.
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
- mario_liptov
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20 bře 2006, 14:03
- Bydliště: Liptov Slovensko
No ja by som radsej robil cyklovac s pamatou, bolo niekolko zapojeni pre stare skodovky s triakom alebo s rele. Ak sa mi niekedy podari najst tak hodim odkaz prip. schemu. Pre domaceho kutila to nebude problem.
Problem so spotrebou vyrieseny. Stal som sa majitelom novuckeho PEUGEOT 2008...
5.9l/100km
5.9l/100km
Re: cyklovac
Tak to je jiné já myslel že chceš dát origo. Chce to opravdu najít nějaké místečko dobře dostupné a kde to moc nebude kazit vzhled palubní desky a nebude překážet.Benedikt píše:
Mě však šlo spíš o náměty k umístění ovládání cyklovače....
Doufám že zas nebudu vypadat jako úplná hlupačka...ale nechala jsem si ve svém Getzu udělat originální cyklovač stěračů. Fakticky to vypadá tak, že vyměnily páčku, přibyl na ní takový ovládací kroužek na kterém se volí int, lo a hi. Já to pochopila tak, že když si na kroužku navolím int tak v poloze o jedna níže, která přibyla, bude cyklovač aktivní a délku intervalu si budu určovat tak jak jsem byla zvyklá z Felicie a to doba mezi setřeními určená dobou mezi vypnutím z první pozice a opětovným zapnutím do ní. bohužel interval je stále stejný, sice pomalejší než klasické stírání ale přece jenom neplní funkci cyklovače.
Tak bych se chtěla zeptat, pokud to dělám špatně, jak se to dělá abych nešla opět a zbytečně do servisu.
Děkuji za milou odpověď!
Tak bych se chtěla zeptat, pokud to dělám špatně, jak se to dělá abych nešla opět a zbytečně do servisu.
Děkuji za milou odpověď!
Getz 1.3
cyklovač
ahoj - no není to jako ve Feldě, navolíš INT a otočíš si kolečkem LO - HI dle potřeby - neboli cyklovač je pevný a má asi 5 délek cyklování Hi nejrychlejší, LO nejpomalejší - ale neboj, taky jsem byl překvapenej, když jsem si poprvé sednul do hyundae
Hyundai Pony GLS 1,5i ´93
no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý...
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý...
Getz 1.3
Tím kroužkem je to nastavitelné zhruba v rozmezí 2 - 10 vteřinmelisa píše:no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý...
Pokud si já pamatuji, tak jsou skutečně 4 polohy páčky. OFF, INT, Lo, Hi. INT je právě cyklovač, OFF stěrače vypnuty, Lo - pomalu, HI - rychle. Pokud se páčka přepne na INT (jednou dolu), tak je na páčce ještě kroužek s nakreslenýnou něco jako stupnucí (rozšiřující proužek), který se otáčí a zarážka (či co) ukazuje jaký interval je nastaven. Takže to zopakuji. Nastavením páčkou na INT se aktivuje cyklovač a otočením kroužku se nastavý interval stírání. (Jinak mezi náma, je to popsané v každém návodu na GETZe).melisa píše:no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý...
Matrix CHAMPION, 1,5CRDi VGT, rok 9/2006
Getz 1,3, rok 3/2003
Getz 1,3, rok 3/2003