ja som tiez uvazoval na aurisom {kratky}, ale tam mi vadilo nedostatok miesta vzadu a hlavne hluk od zadnych kolies/vyfuku. vzadu sediace osoby mali problem pocut o com sa vpredu ludia rozpravaju, museli zvysovat hlas. problem s miestom vzadu nebol v corolle, ale hluk zostal...
inac je to vydarene auto, velmi sa mi paci, cena je celkom fajn, ale ten hluk ma odradil o uvazovani nad touto vydarenou dvojicou...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
trochu si dovolim ozivit toto vlakno - kedze priatelka ma Skodu Fabia, teraz jazdim najma po meste prave s fabkou a tak nejak spadla na mna aj udrzba
nebudem hodnotit silu motoru, pretoze 47kW hatapka je fakt peklo. nejde mi o silu motora, to je v meste a okoli uplne v pohode ale katastrofalny prejav (zahriaty vibruje na krizovatkach skutocne pekelne a nepravidelne). Po Brne to zerie asi 8l/100. Z mojho pohladu moc rychlo ubuda benal.
Do auta tecie. Myslel som si ze to je problem jednotliveho kusu, ale nie je - su toho plne fora. Vratane debilne vymysleneho systemu nasavania vzduchu do interieru ktory sa zanasa bordelom je to na udrzbu hrozne narocne auto. nie penazne ale casovo. Teraz na jesen ked je vlkho, tak je v aute skoro 90% vlhkost, co je daleko od zdraveho vzduchu (v Accente ktory stoji vedla je 60%). Tesnenia okien su uplne mrtve a zateka podzlz skiel poza dvere do prahov - IMHo divne u auta rv 2003 a 65 000km. Pod 5. dverami je stale vhlho, nastastie netecie este dnu
zerie to olej - za 1000km treba dolievat asi pol litra. peklo. to ja nemam u auta s cca 190 000km ani nahodou. Prevodovka je daleko horsia ako u Accenta (co sa tyka presnosti) - spiatocka ide horsie. Paradoxne sa vyhybaju tradicne problemy fabii - praskajuce ziarovky / silentbloky. To je zatial (klop, klop) v poriadku
Chcel som dat vyrovnat blatnik do skody (autorizaku) a ckeli po mne 600kc za hodinu (ROS auto Brno) ... takze otazka do plena, ktori pricentny clovek si kupi Skdovku? Hunac nie je nic moc, ale iste je to lepsie auto resp cena/spolahlivost je uplne niekde inde
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mal som Fabiu 1.4MPi a nemal som s nou ziadne starosti... predal som ked mala 140tis km..Len bezne vymeny ako brzdy,rozvodova retaz a bezny servis, a ziarovka kazdy rok . Radenie bolo omnoho lepsie,presnejsie ako u Accenta (dvojka je o ničom) aj podvozok sa nedá porovnat ,Fabia lepsie sedela na ceste.. Accent ma zase lepsiu vybavu a motor ak porovnavam ceny aut.. No uz okolo 100tis km odysli predne loziska,zadne tlmice, menil som brzdy (triaslo sa auto pri brzdení),olej v prevodovke (dvojka sa zlepsila a kúsok) .. takze to zalezi asi na aký kus natrafíš . Octaviu TDi (na podnikanie) mala pri predaji 240tis km a okrem rozvodov a brzd bolo vsetko pôvodné..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
este nie som rozhodnuty, ale pokukavam po Suzuki SX4-cross 4x4 1,6 s CVT 9automatickou prevodovkou), to je cca 530 000kc. No a paci sa mi aj Ceed Executive s 1,6 GDi a DCT (znova automat). Ak by sa dala ukecat zlava na Jeep Compass 2,4 4x4 A/T, ten by bol ale asi za 550 000 a to je uz dost. No a este tam je Kia Sportage 4x4 tam ma ale odradzuje stary motor (nie GDi) a ix35 sa mi moc nepaci (aj ked po facelifte dvojliter s A/T a 4x4 je za dobru cenu. No a stale ma celkom laka aj Auris 1,6 CVVT Style s Multidrive S prevodovkou. Toz to su momentalne moje dreamcars
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Tak jsem si musel dát do vyhledávače jak ten Jeep Compass vypadá. No řeknu ti, moc pěknej!
Taky by se mi líbilo!! Ale ukázalo mi to cenu 550 bez dph.. skladem v Americe a Kanadě
Chtěl bych všem majitelům New Accenta i ostatním členům klubu, popřát veselé a klidné Vánoce a do Nového roku hodně štěstí. A ať nám ty naše zlatý a pohodový autíčka ještě nějaký ten rok vydrží
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný