Řazení II. rychlostního stupně
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Řazení II. rychlostního stupně
Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat zda náhodou nemáte problém se zařazením dvojky. Ozývá se mi totiž občas nějaké divné chrastění...
HYUNDAI I30 1,6 GDI Weekend
- Reklama
Re: Řazení II. rychlostního stupně
To se mi ještě nestalo, někdy mi jde hůř jednička a zpátečka.
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Občas mi to udělá i na modelu 2011. Někdy to "křoupne" při řazení 1-2, občas taky 4-5. Samozřejmě, že kdybych s tím jel do servisu na reklamaci, tak zrovna v ten moment to půjde hladce
Každopádně ten občasný problém vnímám víc než rok a během nějakých 35-40 tkm se situace nezhoršuje, takže to zatím nijak dramaticky neřeším. Už jsem tady jednou tuším psal, že by možná bylo horší, kdyby se mi někdo v převodovce rýpal, třeba tam nic nenašel a já pak měl ještě problém s těsností převodovky. Protože jak se ta skříň jednou rozdělá, tak po opětovném smontování se často nepodaří zajistit původní těsnost...
Každopádně ten občasný problém vnímám víc než rok a během nějakých 35-40 tkm se situace nezhoršuje, takže to zatím nijak dramaticky neřeším. Už jsem tady jednou tuším psal, že by možná bylo horší, kdyby se mi někdo v převodovce rýpal, třeba tam nic nenašel a já pak měl ještě problém s těsností převodovky. Protože jak se ta skříň jednou rozdělá, tak po opětovném smontování se často nepodaří zajistit původní těsnost...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Ja mám ten istý problém, iba pri radení z jedničky do dvojky. Bol som s tým aj v servise v rámci riešenia iného problému, ale samozrejme sa im tento problém počas jazdy neprejavil (nebol som s nimi počas jazdy). Keď som sa na to pýtal ešte počas zábehu, tak mi vraveli že sa to musí všetko "usadiť", teraz mám najazdených 25 tisíc km a stále sa to prejavuje, aj keď sa mi zdá že menej často.
Hyundai i30 1,6 GDI Style
Re: Řazení II. rychlostního stupně
mne buchoce pri preradovani paka stale, od zakupenia auta, jednoducho pri preradovani nemam v kabine ticho. ked sa na to pozriem z hladiska "sportoveho", je to zaujimava kulisa, pokial sa na to ale pozeram z hladiska praktickeho, vadi mi to. mam rad v kabine klud a ticho. reklamoval som to, samozrejme zevraj je to normalne a kulisa je to k danemu typu auta standardna.
co ma ale stve je, ze pri preradovani napr z 1-2 ale hlavne z 2-3 niekedy aj 3-4 pocujem od motora/spojky pri vypustani spojky nohou hore jemne buchnutie/hrknutie. tiez som 2 x reklamoval, v servise "nic nepoculi" a vsetko je v poriadku.
takze co z toho vyplyva? pokial pocujete z interieru alebo exterieru akekolvek hrknutia ci buchnutia, je to vsetko standard a normal - taky je zaver nasich H servisov.
co ma ale stve je, ze pri preradovani napr z 1-2 ale hlavne z 2-3 niekedy aj 3-4 pocujem od motora/spojky pri vypustani spojky nohou hore jemne buchnutie/hrknutie. tiez som 2 x reklamoval, v servise "nic nepoculi" a vsetko je v poriadku.
takze co z toho vyplyva? pokial pocujete z interieru alebo exterieru akekolvek hrknutia ci buchnutia, je to vsetko standard a normal - taky je zaver nasich H servisov.
i30 2012 1.6 GDI, Cool Red
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Měl jsem ten samý problém, ale po cca 6 tisích už jde dvojka řadit krásně čistě.
________________
Hyundai i30 1.6 MPI 2012, Aqua Blue 88kW
Hyundai i30 1.6 MPI 2012, Aqua Blue 88kW
-
- *
- Příspěvky: 85
- Registrován: 12 dub 2013, 22:44
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Zatím nejsem zrovna nadšenej z řazení. Najeto cca 14 tisíc km.
Při přeřazování 1-2 mi sice nic nechrastí, ale páka jakoby o něco drhne, a to znatelně.
Potom mi velmi často nejde zařadit jednička nebo zpátečka. Obzvlášť příjemné to je, když k tomu dojde na rušné křižovatce.
Navíc se mi několikrát stalo, že se nějak zblbly synchrony a při řazení trojky se ozvaly zuby, jakobych nevyšlápl spojku (přitom samozřejmě vyšlápl).
Měl jsem před časem půjčenou náhradní i30 a tam se chovala řadící páka mnohem kultivovaněji.
Při přeřazování 1-2 mi sice nic nechrastí, ale páka jakoby o něco drhne, a to znatelně.
Potom mi velmi často nejde zařadit jednička nebo zpátečka. Obzvlášť příjemné to je, když k tomu dojde na rušné křižovatce.
Navíc se mi několikrát stalo, že se nějak zblbly synchrony a při řazení trojky se ozvaly zuby, jakobych nevyšlápl spojku (přitom samozřejmě vyšlápl).
Měl jsem před časem půjčenou náhradní i30 a tam se chovala řadící páka mnohem kultivovaněji.
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Nic takového jsem nezaznamenal, řadí to nádherně od samého začátku...
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Jestli nemáš automat, tak je potřeba vždycky sešlápnout spojku
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Tak přesně ty samé pocity co popisuješ mám taky. Nevím jak je to u jiných značek, ve firmě máme dvě auta, která občas řídím a oproti nim je zase řazení úplné blaho. Ale jedna se o 12 a 6 let stará auta (Ford a Hyundai). Tak jsem si řekl, že je to asi normální a vlastně si nemám na co stěžovat. Ale pokud skoro nikdo tady nepociťuje podobné problémy, tak se trochu bojím. V servisu už před pul rokem jsem to popisoval technikovi a ten mi řekl, že je to prý normální (ale věřili by jste jim?). Jinak ještě postřeh, že když je auto studené tak řadí ještě hůře. po ujetí cca 5 km se to podstatně zlepší.Zatím nejsem zrovna nadšenej z řazení. Najeto cca 14 tisíc km.
Při přeřazování 1-2 mi sice nic nechrastí, ale páka jakoby o něco drhne, a to znatelně.
Potom mi velmi často nejde zařadit jednička nebo zpátečka. Obzvlášť příjemné to je, když k tomu dojde na rušné křižovatce.
Navíc se mi několikrát stalo, že se nějak zblbly synchrony a při řazení trojky se ozvaly zuby, jakobych nevyšlápl spojku (přitom samozřejmě vyšlápl).
Měl jsem před časem půjčenou náhradní i30 a tam se chovala řadící páka mnohem kultivovaněji.
1.6 GDI, paket Style, Hazelbrown
Re: Řazení II. rychlostního stupně
kentanjack píše:Zatím nejsem zrovna nadšenej z řazení. Najeto cca 14 tisíc km.
Při přeřazování 1-2 mi sice nic nechrastí, ale páka jakoby o něco drhne, a to znatelně.
Potom mi velmi často nejde zařadit jednička nebo zpátečka. Obzvlášť příjemné to je, když k tomu dojde na rušné křižovatce.
Navíc se mi několikrát stalo, že se nějak zblbly synchrony a při řazení trojky se ozvaly zuby, jakobych nevyšlápl spojku (přitom samozřejmě vyšlápl).
Měl jsem před časem půjčenou náhradní i30 a tam se chovala řadící páka mnohem kultivovaněji.
Souhlasím, mně to dělá taktéž. Auto je nové 10 dní. Ale jak zde čtu tak ani po čase se to nemění
Řazení 1 - 2 a občas i zpátečka drhne ((
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Řazení mám naprosto plynulé, bez sebemenšího drhnutí nebo pazvuku. Asi problém daného kusu.
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Já jsem na tom stejně radí excelentne, přesné razení, málo které auto co jsem sedlal mělo tak dobré řazení.kajman73 píše:Řazení mám naprosto plynulé, bez sebemenšího drhnutí nebo pazvuku. Asi problém daného kusu.
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Zdravím, jsem majitelem nového vozu i30 s motorem Gdi. Při řazení z 1 na 2 ale především mezi 2 a 3 stupněm ozve hlasitý zvuk, něco jako křupnutí. Má nêkdo s tím nějakou zkušenost? Má to cenu reklamovat?
HYUNDAI I30 1,6 GDI Weekend
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Právě jezdím i30 s GDi vrámci programu permanentní mobility a razení jde nádherně hladce, bez zaškobrtnutí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek