nova Santa - integrovany nosic

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Pavel Javůrek
Příspěvky: 4
Registrován: 14 lis 2006, 20:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavel Javůrek »

Přátelé kamarádi jsem rád , že moje rada pomohla a nebojte se za ten plastový díl zatahnout,(já se taky bál), s tou spodní gumou to nemá nic společného a vůbec to na ní nedrží.Rád uvítám i vaše rady a zkušenosti. Například se mi nelíbí to denní svícení.Když necháte světla rozsvícená tak po otevření dveří zhosnou, ale když auto startuju ,tak jsou hlavní světlomety rozsvícené hned po otočení klíčku,což je podle mě záhul na baterku.Mají se rozsvítit až při chodu motoru.V návodu píšou ,že některé santy mají jiný systém denního svícení. Nemáte někdo radu ,zda se s tím nedá něco udělat?
HYUNDAI Santa Fe 2.2 CRDi ,AT,Elegance,stříbrný,model 2007
Reklama
 

Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

Pavel Javůrek píše:Například se mi nelíbí to denní svícení.Když necháte světla rozsvícená tak po otevření dveří zhosnou, ale když auto startuju ,tak jsou hlavní světlomety rozsvícené hned po otočení klíčku,což je podle mě záhul na baterku.Mají se rozsvítit až při chodu motoru.V návodu píšou ,že některé santy mají jiný systém denního svícení. Nemáte někdo radu ,zda se s tím nedá něco udělat?
Co se tyce tech svetel, nevim jestli ma santa svetla pro denni sviceni, nebo sviti klasickymi potavackami. Kdyz vsak vezmu, ze sviti potkavackami, ze jedna ma 55W a zadni plus SPZ maji tak cca 20W dohromady, dojdes k vypoctu SS proudu: I=P/U, tzn. I=130/12 tj. 10,8A. Pri startu motoru, zvlaste dieselu jde do starteru 300-500A, v tom se takova hodnota lehce ztrati. Pokud je v poradku baterka, nevidel bych v tom potiz.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
frica
*
Příspěvky: 30
Registrován: 07 zář 2006, 21:10

Re: nova Santa - integrovany nosic

Příspěvek od frica »

[quote="kozich"]Ahoj,
nemáte někdo reálnou zkušenost s využitím integrovaného střešního nosiče (příčníků). Já vidím dva problémy:

- robustnost - bez redukce (viz. Hyundai příslušenství)

Sakriš asi jsem slepej , kde je ta redukce k nalezení ??
Určitě budu potřovat koupit aby mi tam šli nosiče na kola a lyže Thule . díky

Jinak moc děkuji za radu jak to sundat 8-)
Uživatelský avatar
Marty
*
Příspěvky: 34
Registrován: 29 kvě 2006, 15:24
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Marty »

Takže taky hlásim zdárné odstranění příčníků. Pouze rukama jsem ale plastové koncovky ven nedostal. Musel jsem opatrně zapáčit podloženým šroubovákem, aby západky povolily. Dobrá věc se nakonec podařila. Už jsem nažhavenej, jak se to projeví na spořebě. Před demontáží jsem nulovat prům. spotřebu, po najetých 30 km to vypadá nadějně, nechci ale dělat ukvapené závěry. Až vyjedu nádrž, napíšu jak se spotřeba pohnula.
Už brzy Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D Paris AT
Santa Fe 2006, 2,2 CRDi VGT Dynamic, Manual, Blue Onyx
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“