Uchycení dětské sedačky isofix
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Uchycení dětské sedačky isofix
Po montáži sedačky do držáků mi vadí ,že jsou pásy příliš blízko sedačky a obtížně se zapínají ! Držáky by na karoserii mohly být navařeny blíže ke dveřím,aby se pásy lépe zapínaly ,tím by vznikl i větší prostor uprostřed třeba na podsedák pro 3. dítě ! Je škoda,že v autě kde mohou vzadu sedět 3 dospělí,se dají převážet jen 2 děti
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
- Reklama
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
Z bezpečnostních důvodů jsou úchyty ISOFIX vždy v ose sedadla. Jinak nevím, co máš za typ sedačky, ale ten co jsme měli my, tak se vůbec nezapínal bezpečnostním pásem, pouze nacvaknout a připevnit kotevním popruhem do držáku tohoto popruhu. Sedačka měla svůj bezpečnostní pás.
Pokud používáš sedačky s ISOFIXem v kategorii 15-36 kg, tak tam se bezpečnostní pás používá, ale je třeba opravdu počítat s tím, že sedačka je už objemnější, protože je určena pro děti až do 12 let. To je bohužel daň za ISOFIX.
Podíváš li se na video, na odkazu níže, zjistíš, že problematické zapínání pásu u sedaček s ISOFIXem pro kategorii 15 - 36kg není doménou pouze
http://www.youtube.com/watch?v=_hlLLISAhcw
Pokud používáš sedačky s ISOFIXem v kategorii 15-36 kg, tak tam se bezpečnostní pás používá, ale je třeba opravdu počítat s tím, že sedačka je už objemnější, protože je určena pro děti až do 12 let. To je bohužel daň za ISOFIX.
Podíváš li se na video, na odkazu níže, zjistíš, že problematické zapínání pásu u sedaček s ISOFIXem pro kategorii 15 - 36kg není doménou pouze
http://www.youtube.com/watch?v=_hlLLISAhcw
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Tak to jsi jeste nedaval sedacku do Fabie nebo Ochcavie. Tam jsou jeste tak kratke pasy ze sedacku cybex s pultikem ani neobepnou. V hyundai je to luxus a bliz navarit nejde pokud nemas nejakou sunt sedacku tak ma svoji predepsanou bezpecnostni sirku a to by jsi potom nezavrel dvere. A osobne bych dite na podsedak vzivote na stred sedacky nedal. Na to mam sve deti moc rad...
odeslano z telefonu.
odeslano z telefonu.
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
V O2 ani v YETI problém se zapínáním nebyl - zřejmě je zámek bezpečnostního pásu o něco dále od dveří, bohužel u je to opravdu velice těsné (stačil by 1cm) a při zapínání pásu se zámek musí trochu "vypáčit" - sedačka, kterou mám je Römer KIDFIX 15-36kgDavid PLEVA píše:Z bezpečnostních důvodů jsou úchyty ISOFIX vždy v ose sedadla. Jinak nevím, co máš za typ sedačky, ale ten co jsme měli my, tak se vůbec nezapínal bezpečnostním pásem, pouze nacvaknout a připevnit kotevním popruhem do držáku tohoto popruhu. Sedačka měla svůj bezpečnostní pás.
Pokud používáš sedačky s ISOFIXem v kategorii 15-36 kg, tak tam se bezpečnostní pás používá, ale je třeba opravdu počítat s tím, že sedačka je už objemnější, protože je určena pro děti až do 12 let. To je bohužel daň za ISOFIX.
Podíváš li se na video, na odkazu níže, zjistíš, že problematické zapínání pásu u sedaček s ISOFIXem pro kategorii 15 - 36kg není doménou pouze
http://www.youtube.com/watch?v=_hlLLISAhcw
http://www.eproton.cz/RemoteImages/PRTBR13223SG.jpg
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re:
zvláštní doba ty tísíce kilometrů co jsem jako malej najezdil s dědou v sedanu a s tátou v hundrtce na zadní sedačce uprostřed, opřenej o obě přední sedačky abych měl dobrý výhled a mohl počítat protijedoucí auta... sakra teď mi dochází, že mě táta s mámou neměli rádi pudou za to do LDNkybony píše:... A osobne bych dite na podsedak vzivote na stred sedacky nedal. Na to mam sve deti moc rad...
mý děti ve chvíli potřeby na střed sedáku s podsedákem jdou a nemám kvůli tomu ani výčitky svědomí
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
Co maju a nemaju ine znacky je jedno. Pravda je, ze do i30 2012 je problem zapnut sedacku. Na to nema znacka vplyv, lebo do i30 2011 dam tu istu sedacku bez najmensieho problemu. Tzn. problem je v tomto konkretnom aute a v mojom pripade aj v sedacke cybex solution x2 15-36kg. Dieta sa v nej zapina pasom auta, dlzka je OK, ale zacvaknut pas je kaskadersky kusok. Dieta to samo nespravi.
Mam obe auta vyskusane.
Mam obe auta vyskusane.
Naposledy upravil(a) mnkk dne 15 led 2014, 10:09, celkem upraveno 1 x.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Vis co je to kazdeho vec, ale aby te nedostihla ironie osudu. Delas fory na ne vhodnem miste... On mozna kazdy inteligentni clovek bude chapat rozdil mezi dnesni dobou a dobou kdy jsi jezdil opreny o predni sedacky a to hustotou provozu, rychlosti aut a spoustou dalsich aspektu... ale to je asi zbytecne vysvetlovat. Klidne si voz sve ratolesti treba na pripojnem voziku. Kazdy strujcem sveho stesti. Psal jsem svuj nazor.
odeslano z telefonu.
odeslano z telefonu.
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
jojo, neměl jsem v úmyslu nějak znevažovat tvé rozhodnutí, ale třeba za pár let se tu bude psát, že jsme skorovrazi, když vůbec dítě do auta dáváme, ona je už jenom ironie, že jsem školitel na práci ve výškách a nezajištěn spadnu ze střechy každopádně to tvoje "že bys v životě něco neudělal" je tak tendenční, že se to přímo nabízí na to zareagovat, klidně si udělej tlustou čáru a pod ní si sepiš věci co bys "v životě" neudělal a vedle toho si napiš co všechno si z toho už porušil
chudáci lidi co musej vzádu vozit 3 osoby, to aby si koupili mikrobus, nebo alespoň (třeba) berlingo aby nemuseli porušit svoje předsevzetí co někde v koutku duše vyslovili že v "životě" neudělaj
... a rozhodně nedělám fory, a kdyby to náhodou ten nahoře viděl (slyšel), tak jsem se pro jistotu proti rouhání pokřižoval a dal 3 × zdrávas to si myslím je adekvátní rozhřešení
odesláno z křesla u televize
chudáci lidi co musej vzádu vozit 3 osoby, to aby si koupili mikrobus, nebo alespoň (třeba) berlingo aby nemuseli porušit svoje předsevzetí co někde v koutku duše vyslovili že v "životě" neudělaj
... a rozhodně nedělám fory, a kdyby to náhodou ten nahoře viděl (slyšel), tak jsem se pro jistotu proti rouhání pokřižoval a dal 3 × zdrávas to si myslím je adekvátní rozhřešení
odesláno z křesla u televize
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
Používám Römer sedačku do "36" kg a po upnutí na isofix mám u dveří ještě místo,za to k zámku pásu se dostávám velmi špatně ! Stačily by 2-3cm a bylo by to v pohodě ! Podsedák jako třetí nouzovku mezi dvě sedačky s isofixem používám když potřebuji převézt 3 děti,nebo jej vozím stále v kuftu pro "strýčka příhodu" Vůbec si nepřipadám jako "vrah " svých vnoučat ! Své děti jsem vozil tisíce km ve škodě 120 !Nebo i ve staré Octávce co ani pásy neměla ! Na zadních sedačkách si hráli,chvíli se položili,prostě měli prostor a hlavně volný pohyb ! Dnes "natvrdo" upoutané děti jsou chudáci znehybněni a zvlášť ty malé s tím mají problém,třeba v létě jsou propocený . Řeším to častějšími zastávkami,nebo jedu tak aby spaly! Lidi jsou zmasírovaný reklamou,různými Besipy a loby vyrábějící autosedačky,takže mají pocit viny ,když s dítětem popojedou třeba jenom kousek ! S logikou "co kdyby" by člověk nemohl ani vyjít na ulici "co kdyby na něj spadlo třeba letadlo "
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
doporučuji shlédnout od cca 50sec. - a nedomnívám se, že jde o masáž reklamou, Besipy a lobby - jde o konstatování faktu.OGYN píše:Používám Römer sedačku do "36" kg a po upnutí na isofix mám u dveří ještě místo,za to k zámku pásu se dostávám velmi špatně ! Stačily by 2-3cm a bylo by to v pohodě ! Podsedák jako třetí nouzovku mezi dvě sedačky s isofixem používám když potřebuji převézt 3 děti,nebo jej vozím stále v kuftu pro "strýčka příhodu" Vůbec si nepřipadám jako "vrah " svých vnoučat ! Své děti jsem vozil tisíce km ve škodě 120 !Nebo i ve staré Octávce co ani pásy neměla ! Na zadních sedačkách si hráli,chvíli se položili,prostě měli prostor a hlavně volný pohyb ! Dnes "natvrdo" upoutané děti jsou chudáci znehybněni a zvlášť ty malé s tím mají problém,třeba v létě jsou propocený . Řeším to častějšími zastávkami,nebo jedu tak aby spaly! Lidi jsou zmasírovaný reklamou,různými Besipy a loby vyrábějící autosedačky,takže mají pocit viny ,když s dítětem popojedou třeba jenom kousek ! S logikou "co kdyby" by člověk nemohl ani vyjít na ulici "co kdyby na něj spadlo třeba letadlo "
Radši "propocené a znehybněné dítě" než si pak nadosmrti něco vyčítat "
http://www.youtube.com/watch?v=K6tsgzFvVI0
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
-
- *
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17 dub 2013, 20:21
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
souhlasim, nejedna se o reklamni masaze. Každý je zodpovedny za sve dite, bohužel (bohudik), deti se rozhodnout nemohou jaky jsou jejich rodicemkr píše:doporučuji shlédnout od cca 50sec. - a nedomnívám se, že jde o masáž reklamou, Besipy a lobby - jde o konstatování faktu.OGYN píše:Používám Römer sedačku do "36" kg a po upnutí na isofix mám u dveří ještě místo,za to k zámku pásu se dostávám velmi špatně ! Stačily by 2-3cm a bylo by to v pohodě ! Podsedák jako třetí nouzovku mezi dvě sedačky s isofixem používám když potřebuji převézt 3 děti,nebo jej vozím stále v kuftu pro "strýčka příhodu" Vůbec si nepřipadám jako "vrah " svých vnoučat ! Své děti jsem vozil tisíce km ve škodě 120 !Nebo i ve staré Octávce co ani pásy neměla ! Na zadních sedačkách si hráli,chvíli se položili,prostě měli prostor a hlavně volný pohyb ! Dnes "natvrdo" upoutané děti jsou chudáci znehybněni a zvlášť ty malé s tím mají problém,třeba v létě jsou propocený . Řeším to častějšími zastávkami,nebo jedu tak aby spaly! Lidi jsou zmasírovaný reklamou,různými Besipy a loby vyrábějící autosedačky,takže mají pocit viny ,když s dítětem popojedou třeba jenom kousek ! S logikou "co kdyby" by člověk nemohl ani vyjít na ulici "co kdyby na něj spadlo třeba letadlo "
Radši "propocené a znehybněné dítě" než si pak nadosmrti něco vyčítat "
http://www.youtube.com/watch?v=K6tsgzFvVI0
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
Provedení zadních pásů i30 GDe je úplně na houby Používáme Cybex s pultíkem. Délka pásu v pohodě, ale provedení zámku a spony pásu činí ze zapínání do téhle sedačky pro jednoho člověka téměř nemožný úkon. i30 FD úplně v pohodě, ix20 naprostá lahůdka!
Nejde ani tak o umístění kotvy ISOfix, ta jinam navařit nejde, ale o umístění zámku a tvar spony. Snové je provedení v ix20, kde zámek není uchycen natvrdo rovnou ke karoserii, ale taky "na pásu", tedy řešení zámkem je dole protažen materiál stejný jako má bezpečností pás a ten je teprve ukotven ke karoserii. Pevnostní problém nevidím, spíš naopak, tím, že se jedná o elastičtější uchycení, bude se méně namáhat tělo cestujícího. A je to krásně pohyblivé i přístupné.
Já jsem na tenhle problém a rozdíl v řešení i30 FD, i30 GDe a ix20 JC "upozornil" už v recenzi svého auta na moje.auto.cz, protože jsem jako náhradní auta postupně protočil všechny možnosti. A rozdíly jsou v tomto směru "obrovské".
Nejde ani tak o umístění kotvy ISOfix, ta jinam navařit nejde, ale o umístění zámku a tvar spony. Snové je provedení v ix20, kde zámek není uchycen natvrdo rovnou ke karoserii, ale taky "na pásu", tedy řešení zámkem je dole protažen materiál stejný jako má bezpečností pás a ten je teprve ukotven ke karoserii. Pevnostní problém nevidím, spíš naopak, tím, že se jedná o elastičtější uchycení, bude se méně namáhat tělo cestujícího. A je to krásně pohyblivé i přístupné.
Já jsem na tenhle problém a rozdíl v řešení i30 FD, i30 GDe a ix20 JC "upozornil" už v recenzi svého auta na moje.auto.cz, protože jsem jako náhradní auta postupně protočil všechny možnosti. A rozdíly jsou v tomto směru "obrovské".
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
Jsem rád, že jsou tu i lidé co používají vlastní rozum. Když čtu ty bláboly o 120L a jízdě bez pasů tak nemám ani sílu komentovat... Vidím při soudních jednáních jak vypadá havárka auta s dítětem v sedačce a jak vypadá havárka bez sedačky nebo špatně uchycené sedačky. To potom můžem jezdit jak v rusku viz. video někdo zde na fóru jak vypadají havárky v rusku atd. Tímto končím debatu, která se z uchycení sedaček dostala úplně mimo a jen zaplácává fórum. On každý, až prožije a pokud přežije havárku, tak si uvědomí jak je prevence a bezpečnost důležitá.Jan.satrapa píše:souhlasim, nejedna se o reklamni masaze. Každý je zodpovedny za sve dite, bohužel (bohudik), deti se rozhodnout nemohou jaky jsou jejich rodicemkr píše:doporučuji shlédnout od cca 50sec. - a nedomnívám se, že jde o masáž reklamou, Besipy a lobby - jde o konstatování faktu.OGYN píše:Používám Römer sedačku do "36" kg a po upnutí na isofix mám u dveří ještě místo,za to k zámku pásu se dostávám velmi špatně ! Stačily by 2-3cm a bylo by to v pohodě ! Podsedák jako třetí nouzovku mezi dvě sedačky s isofixem používám když potřebuji převézt 3 děti,nebo jej vozím stále v kuftu pro "strýčka příhodu" Vůbec si nepřipadám jako "vrah " svých vnoučat ! Své děti jsem vozil tisíce km ve škodě 120 !Nebo i ve staré Octávce co ani pásy neměla ! Na zadních sedačkách si hráli,chvíli se položili,prostě měli prostor a hlavně volný pohyb ! Dnes "natvrdo" upoutané děti jsou chudáci znehybněni a zvlášť ty malé s tím mají problém,třeba v létě jsou propocený . Řeším to častějšími zastávkami,nebo jedu tak aby spaly! Lidi jsou zmasírovaný reklamou,různými Besipy a loby vyrábějící autosedačky,takže mají pocit viny ,když s dítětem popojedou třeba jenom kousek ! S logikou "co kdyby" by člověk nemohl ani vyjít na ulici "co kdyby na něj spadlo třeba letadlo "
Radši "propocené a znehybněné dítě" než si pak nadosmrti něco vyčítat "
http://www.youtube.com/watch?v=K6tsgzFvVI0
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
][quote=quote]
Jsem rád, že jsou tu i lidé co používají vlastní rozum. Když čtu ty bláboly o 120L a jízdě bez pasů.[/quote][/quote]
Ty "bláboly " jsou na základě 40ti leté praxe ! Vozidly bez pásů jsme jezdili běžně,neboť nebyly ani zabudované ! A o sedačkách ani netušili,že budou existovat ! Nechci snižovat význam autosedaček,ale také mi vadí,když to někdo zveličuje a hystericky komentuje tak,jako kdyby boural denně,a jenom díky sedačkám se nikdy nic nestalo,ten ať si vozí děti třeba ve skafandru ! Debatu jsem započal z důvodu špatného přístupu k zapnutí pásu,a na tom trvám ! Stačilo by 2-3 cm posunout ůchyty ke dveřím,a bylo by po problému
Jsem rád, že jsou tu i lidé co používají vlastní rozum. Když čtu ty bláboly o 120L a jízdě bez pasů.[/quote][/quote]
Ty "bláboly " jsou na základě 40ti leté praxe ! Vozidly bez pásů jsme jezdili běžně,neboť nebyly ani zabudované ! A o sedačkách ani netušili,že budou existovat ! Nechci snižovat význam autosedaček,ale také mi vadí,když to někdo zveličuje a hystericky komentuje tak,jako kdyby boural denně,a jenom díky sedačkám se nikdy nic nestalo,ten ať si vozí děti třeba ve skafandru ! Debatu jsem započal z důvodu špatného přístupu k zapnutí pásu,a na tom trvám ! Stačilo by 2-3 cm posunout ůchyty ke dveřím,a bylo by po problému
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Uchycení dětské sedačky isofix
Právě proto by jsi měl už mít rozumOGYN píše: Ty "bláboly " jsou na základě 40ti leté praxe !
... a taky jsme lovili mamuty a přebývali v jeskyníchOGYN píše: Vozidly bez pásů jsme jezdili běžně,neboť nebyly ani zabudované ! A o sedačkách ani netušili,že budou existovat !
V tomto s tebou souhlasím (pokud by to nebylo v rozporu s nějakou nornou) nebo by stačilo, aby zámek pásu měl pružnější uchyceníOGYN píše:´
Stačilo by 2-3 cm posunout ůchyty ke dveřím,a bylo by po problému
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L