Nevidím dôvod mať zapnutú klimu v zime takmer nonstop. Pokiaľ, ako píšeš, neodhmlievam okná (nesuším), ju nepúšťam. Mám síce nastavené AUTO, ale kúrenie, klímu mám vypnutú.TripleTap píše:No tak v prve rade, klima neni jen o tom, kdyz chces chladit (ano, primarne asi ano), ale take susit. V minulem aute jsem ji mel zapnutou vicemene nonstop na AUTO, v novem zatim vicemene taky.
Topení
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Topení
2018 - Hyundai Tucson 1,6GDI Style Fiery Red
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
- Reklama
Re: Topení
Za hodinu ,alebo na 100km ?johny_r píše:Nová OIII to umí na velkém displeji v nějakém submenu. Normálně v litrech.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Topení
A čo je tam napísané? Spotreba klímy?
Nemyslíš náhodou spotrebu 0,6l/h ktorú ukazuje PP, keď auto stojí na mieste??? Lebo to nie je klíma.
Nemyslíš náhodou spotrebu 0,6l/h ktorú ukazuje PP, keď auto stojí na mieste??? Lebo to nie je klíma.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Topení
V menu OIII na velkém dotykovem disp. je položka komfortní spotřebiče, kde to ukazuje spotřebu jednotlivých systémů, především klimy, pak asi radio apod. Je to v manuálu, který se dá vygooglit.
i30 kombi MY2014, 1.6 GDI, Fleet, Aqua Blue
Re: Topení
Tak vidíš, poučil si ma. Toto som nevedel.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Topení
Pěkně
Aniž bych záviděl (natož takovou to nepotřebnost), tak PP je (spolu s kufrem) to,co Octavii a i30snad nejvíce odlišuje. Zde soudruzi s Koreje trošku zaspali
Aniž bych záviděl (natož takovou to nepotřebnost), tak PP je (spolu s kufrem) to,co Octavii a i30snad nejvíce odlišuje. Zde soudruzi s Koreje trošku zaspali
Stříbrná Hyundai i30 combi, 1,6 CVVT/88Kw, paket Parking r.v. 2013
Re: Topení
Žiť sa bez toho dá. Veď čo iné ostáva?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Topení
Mam pocit, ze jsem jediny, komu ten PP v i30 prijde hodne (hooodne) osekany/jednoduchy a zaroven dostatecny? V 90% casu mam zapnuto zobrazeni prumerne a aktualni spotreby, v 10% dojezd a zbytek me vicemene nezajima.
Co bych na PP naopak uvital, je zobrazeni nekterych udaju z radia/navigace, ale tim, ze displej radia/navigace je dost vysoko, tak neni nutne.
Jo, hodiny by tam byt MELY!
Co bych na PP naopak uvital, je zobrazeni nekterych udaju z radia/navigace, ale tim, ze displej radia/navigace je dost vysoko, tak neni nutne.
Jo, hodiny by tam byt MELY!
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Re: Topení
Nejsi jediný, už jsem se tu na fóru taky ke "kvalitě" PP vyjadřoval. Kromě jediného "dynamického" ukazatele tj. měření okamžité spotřeby (která je mimochodem na dvě věci ) bych uvítal např. možnost digitální zobrazení rychlosti. Na O2 a Yeti jsem využíval právě tuto "vychytávku". Jak už jsem psal jinde - "statické" či chcete-li "statistické" údaje, nepotřebuji mít na očích pořád a mohu si je vyvolat, jen když mne zajímajíTripleTap píše:Mam pocit, ze jsem jediny, komu ten PP v i30 prijde hodne (hooodne) osekany/jednoduchy a zaroven dostatecny? V 90% casu mam zapnuto zobrazeni prumerne a aktualni spotreby, v 10% dojezd a zbytek me vicemene nezajima.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
Mne osobně jednoznačně nejvíce chybí možnost měření 2 průměrných spotřeb. Dlouhodobé x krátkodobé
Né vždy beru plnou, né vždy mám chuť a čas si ručně spočítat spotřebu.
A hodiny samozřejmě
Mám najeto 3 tis. km, a toto je přes víceméně spokojenost s vozidlem pro mne hlavní negativum (ale nic, na čem by stál svět, že
Né vždy beru plnou, né vždy mám chuť a čas si ručně spočítat spotřebu.
A hodiny samozřejmě
Mám najeto 3 tis. km, a toto je přes víceméně spokojenost s vozidlem pro mne hlavní negativum (ale nic, na čem by stál svět, že
Stříbrná Hyundai i30 combi, 1,6 CVVT/88Kw, paket Parking r.v. 2013
Re: Topení
Mozna se zeptam blbe (nikdy jsem to v aute nemel ani zadne takove neridil), ale k cemu je to digitalni/ciselne zobrazeni aktualni rychlosti. Osobne se teda podle budiku zorientuju mnohem rychlej, nez podle nejakeho cisla, ktere se furt prekresluje...ale mozna mi neco unika.
Stejne tak graficky ukazatel aktualni spotreby. Mne vyhovuje, fakt je mi jedno, jestli je to zrovna ted aktualne 6,1 nebo 6,5 nebo 6,9, mne bohate staci informace, ze ted aktualne je to nekde kolem 6-7... Asi jsem v tomhle nenarocny.
Stejne tak graficky ukazatel aktualni spotreby. Mne vyhovuje, fakt je mi jedno, jestli je to zrovna ted aktualne 6,1 nebo 6,5 nebo 6,9, mne bohate staci informace, ze ted aktualne je to nekde kolem 6-7... Asi jsem v tomhle nenarocny.
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Re: Topení
Možná právě proto, že jsi nezkusil, tak ti to nechybíTripleTap píše:Mozna se zeptam blbe (nikdy jsem to v aute nemel ani zadne takove neridil), ale k cemu je to digitalni/ciselne zobrazeni aktualni rychlosti. Osobne se teda podle budiku zorientuju mnohem rychlej, nez podle nejakeho cisla, ktere se furt prekresluje...ale mozna mi neco unika.
Ale věcně
1) ta rychlost se nepřekresluje furt (jde to velice plynule, žádné skákání na horu a dolu)
2) ano analog je na rychlou orientaci (už ne na přesnost) - vzhledem k tomu, že rychloměr nikdy nemáš v ose očí, tak vždy dochází k optickému zkreslení (nepamatuji si auto, které by mělo rychloměr ve středu panelu - vlastně ano - Škoda 100 )
3) u digi zobrazení si podle GPS můžeš velice dobře "okalibrovat rychloměr", u analogu (pokud chceš mít jistotu, že nepřekračuješ předepsanou rychlost) vždy jedeš lehce pod limitem, protože ta přesnost zobrazení tam prostě není. To je skutečnost, kterou jsem si ověřil osobně - pokud jedu manželčiným YETI, tak jedu na limitu, pokud jedu svou i30, tak jedu o 3-4km pomaleji - mám na trase tři světelné radary, takže ten rozdíl jasně vidím
Vyzkoušej auto s digi tachometrem, najeď s ním pár set km - a nebudeš chtít nic jiného
Naposledy upravil(a) mkr dne 16 led 2014, 12:20, celkem upraveno 1 x.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
Fajn, dik za info, mozna az mi neco takoveho nekdy prijde pod ruku, zacne mi to chybet.
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Re: Topení
Taky si občas krátce přepnu na okamžitou - ale abych to tam měl pořád, to ne - to bych byl akorát nas... že zase jedu jako praseTripleTap píše:Stejne tak graficky ukazatel aktualni spotreby. Mne vyhovuje, fakt je mi jedno, jestli je to zrovna ted aktualne 6,1 nebo 6,5 nebo 6,9, mne bohate staci informace, ze ted aktualne je to nekde kolem 6-7... Asi jsem v tomhle nenarocny.
Můj názor je, že to tam chtěl "marketing", i když reálně to je využitelný akorát pro EKO rallye
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
Myslím, že je to spíš otázka vkusu. Číselné zobrazení rychlosti kromě klasického budíku může být fajn, ale jenom digitální tachometr je na pěst. Měl jsem tu čest s tím nějakou dobu jezdit a nikdy bych to nechtěl. Ne, že by to byl důvod si nějaké auto nekoupit, ale mohu-li si vybrat, volím ručičku. Na číslech totiž člověk nepozná zrychlení. Ručička mnohem názorněji ukazuje jak rychle zrychluji nebo zpomaluji, na první pohled prostě dává lepší představu. Pokud jedu stabilně, tak je asi číslo přesnější, ale stejně radši ručičku. A tempomat si zapnu na GPSkových 50/90/130 a tacho neřeším.
Když už jsme u PP, co tedy i30 umí ukázat? Má dva tripy? Co všechno na nich umí, co se dá nulovat apod.? Díky
Když už jsme u PP, co tedy i30 umí ukázat? Má dva tripy? Co všechno na nich umí, co se dá nulovat apod.? Díky
i30 kombi MY2014, 1.6 GDI, Fleet, Aqua Blue