Topení
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Topení
Zkratka, rucicka je spojite zobrazeni, cisla jsou diskretni, klasicky rozdil analog vs. digital.
Ja ti ani nevim, dva tripy ma, ale co umi, to z hlavy netusim, nepouzivam to - jak jsem psal, me staci spotreba, dojezd a ODO.
Ja ti ani nevim, dva tripy ma, ale co umi, to z hlavy netusim, nepouzivam to - jak jsem psal, me staci spotreba, dojezd a ODO.
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
- Reklama
Re: Topení
Ono s s tou odfláknutou spotřebou na PP se to má asi stejně tak, že soudruzi z Asie chtěli dát klientům co nejmenší šanci pro srovnání reálné a udávané spotřeby. Nikdo se už nechce soudit a příjít o desítky milionů éček, že
Stříbrná Hyundai i30 combi, 1,6 CVVT/88Kw, paket Parking r.v. 2013
Re: Topení
johny_r píše:Myslím, že je to spíš otázka vkusu. Číselné zobrazení rychlosti kromě klasického budíku může být fajn, ale jenom digitální tachometr je na pěst. Měl jsem tu čest s tím nějakou dobu jezdit a nikdy bych to nechtěl. Ne, že by to byl důvod si nějaké auto nekoupit, ale mohu-li si vybrat, volím ručičku. Na číslech totiž člověk nepozná zrychlení. Ručička mnohem názorněji ukazuje jak rychle zrychluji nebo zpomaluji, na první pohled prostě dává lepší představu. Pokud jedu stabilně, tak je asi číslo přesnější, ale stejně radši ručičku. A tempomat si zapnu na GPSkových 50/90/130 a tacho neřeším.
Když už jsme u PP, co tedy i30 umí ukázat? Má dva tripy? Co všechno na nich umí, co se dá nulovat apod.? Díky
Dvojí trip umí jen co se týče ujeté vzdálenosti..Nic víc...
Stříbrná Hyundai i30 combi, 1,6 CVVT/88Kw, paket Parking r.v. 2013
Re: Topení
to: johny_r
trip 1,
trip 2,
okamžitú spotrebu,
pr. spotrebu,
pr. rýchlosť,
dojazd,
celkový čas jazdy,
teplotu (tá je stabilne umiestnená).
Nulovať sa dá všetko okrem okam. spotreby a dojazdu samozrejme.
trip 1,
trip 2,
okamžitú spotrebu,
pr. spotrebu,
pr. rýchlosť,
dojazd,
celkový čas jazdy,
teplotu (tá je stabilne umiestnená).
Nulovať sa dá všetko okrem okam. spotreby a dojazdu samozrejme.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Topení
Právě, že pokud máš možnost v PP si navolit aktuální rychlost, tak máš tu volnost volby(vedle analogu i digi) - a problém to nechat zobrazit v PP není tak složité, auto stejně digitální údaj k dispozici má (viděl jsem někde BT ODO čtečku a na výstupu na founu byla i aktuální rychlost)johny_r píše:Myslím, že je to spíš otázka vkusu. Číselné zobrazení rychlosti kromě klasického budíku může být fajn, ale jenom digitální tachometr je na pěst. Měl jsem tu čest s tím nějakou dobu jezdit a nikdy bych to nechtěl. Ne, že by to byl důvod si nějaké auto nekoupit, ale mohu-li si vybrat, volím ručičku. Na číslech totiž člověk nepozná zrychlení. Ručička mnohem názorněji ukazuje jak rychle zrychluji nebo zpomaluji, na první pohled prostě dává lepší představu. Pokud jedu stabilně, tak je asi číslo přesnější, ale stejně radši ručičku. A tempomat si zapnu na GPSkových 50/90/130 a tacho neřeším.
Když už jsme u PP, co tedy i30 umí ukázat? Má dva tripy? Co všechno na nich umí, co se dá nulovat apod.? Díky
K dotazu co umí PP v i30 mohu konstatovat, že umí velký kulový
to už moje "domácí meteorologická stanice" se stejným logem toho umí víc
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
koukám, že jsme se od topení dostali úplně někam jinam, může ADMIN přesunout diskuzi ohledně PP na správné vlákno?
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
Však soudit se můžeš i tak, pokud más v TP udanou spotřebu a spotřeba auta je razantně větší tak jdi soudní cestou, mám dojem, že KIA nebo kdo to už zažil... a prohrála.dexicek píše:Ono s s tou odfláknutou spotřebou na PP se to má asi stejně tak, že soudruzi z Asie chtěli dát klientům co nejmenší šanci pro srovnání reálné a udávané spotřeby. Nikdo se už nechce soudit a příjít o desítky milionů éček, že
Re: Topení
Jediná hodnota, ktorá je v techničáku a verím jej je maximálna rýchlosť a rozmery. Potom ma spotreba +2 litre neprekvapí.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Topení
ano, ale v USA - no a anglosaské právo je jiné než to "české" - u nás by nejspíš prosoudil na poplatcích 2 auta a stejně by se ničeho nedobral.bony píše:Však soudit se můžeš i tak, pokud más v TP udanou spotřebu a spotřeba auta je razantně větší tak jdi soudní cestou, mám dojem, že KIA nebo kdo to už zažil... a prohrála.dexicek píše:Ono s s tou odfláknutou spotřebou na PP se to má asi stejně tak, že soudruzi z Asie chtěli dát klientům co nejmenší šanci pro srovnání reálné a udávané spotřeby. Nikdo se už nechce soudit a příjít o desítky milionů éček, že
Ona totiž ta spotřeba je "normovaná" a je daná schválenou metodikou - a ta s realitou nemá vůbec nic společného.
To by nejdříve EU musela zavést novou metodiku měření spotřeby, která by se blížila běžnému provozu a pak by moooooožná bylo co žalovat. Jenže EU radši řeší správný poloměr banánů
Naposledy upravil(a) mkr dne 16 led 2014, 14:31, celkem upraveno 1 x.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
s tou maximálkou bych byl opatrnýmnkk píše:Jediná hodnota, ktorá je v techničáku a verím jej je maximálna rýchlosť a rozmery. Potom ma spotreba +2 litre neprekvapí.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
[/quote]
3) u digi zobrazení si podle GPS můžeš velice dobře "okalibrovat rychloměr", u analogu (pokud chceš mít jistotu, že nepřekračuješ předepsanou rychlost) vždy jedeš lehce pod limitem, protože ta přesnost zobrazení tam prostě není. To je skutečnost, kterou jsem si ověřil osobně - pokud jedu manželčiným YETI, tak jedu na limitu, pokud jedu svou i30, tak jedu o 3-4km pomaleji - mám na trase tři světelné radary, takže ten rozdíl jasně vidím
Vyzkoušej auto s digi tachometrem, najeď s ním pár set km - a nebudeš chtít nic jiného [/quote]
Mal som digi zobrazenie v Golfe, takže predpokladám, že je zhodné so škodováckym. Určite nezobrazuje na základe GPS signálu. Len ti prenáša analógové zobrazenie ručičky na digitálny formát (t.j. oba údaje sú zhodné). Takže o "kalibrácii" rýchlomeru sa hovoriť nedá.
3) u digi zobrazení si podle GPS můžeš velice dobře "okalibrovat rychloměr", u analogu (pokud chceš mít jistotu, že nepřekračuješ předepsanou rychlost) vždy jedeš lehce pod limitem, protože ta přesnost zobrazení tam prostě není. To je skutečnost, kterou jsem si ověřil osobně - pokud jedu manželčiným YETI, tak jedu na limitu, pokud jedu svou i30, tak jedu o 3-4km pomaleji - mám na trase tři světelné radary, takže ten rozdíl jasně vidím
Vyzkoušej auto s digi tachometrem, najeď s ním pár set km - a nebudeš chtít nic jiného [/quote]
Mal som digi zobrazenie v Golfe, takže predpokladám, že je zhodné so škodováckym. Určite nezobrazuje na základe GPS signálu. Len ti prenáša analógové zobrazenie ručičky na digitálny formát (t.j. oba údaje sú zhodné). Takže o "kalibrácii" rýchlomeru sa hovoriť nedá.
2018 - Hyundai Tucson 1,6GDI Style Fiery Red
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
Re: Topení
Prečo myslíš, že nemám pravdu? Ešte som na takom nešiel, ktoré by nešlo tak rýchlo ako má ísť. Samozrejme ak je auto v poriadku.mkr píše:s tou maximálkou bych byl opatrnýmnkk píše:Jediná hodnota, ktorá je v techničáku a verím jej je maximálna rýchlosť a rozmery. Potom ma spotreba +2 litre neprekvapí.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Topení
tak z těch veličin kterým věříš z techničáku si škrtni i tu maximální rychlost, moje předchozí auto tam mělo napsané číslo 140 a spohlehlivě a dlouhodobě se s tím dalo jezdit 160, maximálku s větrem v zádech a staženýma půlkama mám 189 (dle GPS samozřejmě)mnkk píše:Jediná hodnota, ktorá je v techničáku a verím jej je maximálna rýchlosť a rozmery. Potom ma spotreba +2 litre neprekvapí.
ano dalo by se napsat "tak rýchlo, lebo tak pomali"mnkk píše:Ešte som na takom nešiel, ktoré by nešlo tak rýchlo ako má ísť. Samozrejme ak je auto v poriadku.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Topení
Vmax. som myslel v tom význame, že keď je v techničáku 180km/h, tak to minimálne tých 180km/h podla GPS ide.
V mojom prípade verím aj Vmax. aj rozmerom. Prečo? Lebo Vmax. si možem overiť podla GPS a prečo rozmery? To vie snáď každý...
To že auto ide o 20km/h rýchlejšie ako je Vmax. je v poriadku. Vadilo by Vám keby ste mali spotrebu namiesto 6,1 iba 5,5??? Myslím, že by sa nikto nesťažoval, tak o čo Vám ide?
Komu nejde funčný hjundai tak rýchlo/pomaly ako má vo VTP???
V mojom prípade verím aj Vmax. aj rozmerom. Prečo? Lebo Vmax. si možem overiť podla GPS a prečo rozmery? To vie snáď každý...
To že auto ide o 20km/h rýchlejšie ako je Vmax. je v poriadku. Vadilo by Vám keby ste mali spotrebu namiesto 6,1 iba 5,5??? Myslím, že by sa nikto nesťažoval, tak o čo Vám ide?
Komu nejde funčný hjundai tak rýchlo/pomaly ako má vo VTP???
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM