Spotreba 2.0 CRDi VGT TUCSON
Moderátor: Moderátoři
to Jirka
kdyz tak to zpetne procitam tak podobne hodnoty mame jen my dva
Ted mam 11.7 jen mesto a dalnice mimo tak 10proc. Ja rezignoval na ty usporne jizdni zkousky. Auto potrebuju pro praci na presuny a ne na pokusy.
U prispevkuu s typem nafty me napada jen "syty hladovemu neveri"
kazdy ma svuj rozum, verim ze tem co to jede za 8 to jede za 8,
verim i ostatnim /pocitam i sebe/ - nic jineho nezbyva, podezrivat nema cenu.
I pres to ze nejsem odbornik na motory snazim se uvazovat
o pricine. Jsem rozhodnut jako krajni reseni pouzit po zaruce preprogramovani na 104kW a zkusit toto. Proto jsem se snazil zjistit
jestli to nekdo neudelal s ohledem na spotrebu ne vykon. Dokonce se objevilo nove vlakno na to tema tak to budu sledovat.
Napadlo me ze se tu uz kdysi vzpominaly vstrikovace. Je to drahe zarizeni a servis nepripusti ani sluvkem moznost kontroly,vymeny atd. Kdyby nekdo vedel jak zjistit ze jsou vstrikovace v poradku treba profi upravce motoru s kompletni diagnostikou.
Vi nekdo jestli je tento motor CRDI 83kW provenience HYUNDAI a nebo je i v jinem aute /samo krom KIA/
kdyz tak to zpetne procitam tak podobne hodnoty mame jen my dva
Ted mam 11.7 jen mesto a dalnice mimo tak 10proc. Ja rezignoval na ty usporne jizdni zkousky. Auto potrebuju pro praci na presuny a ne na pokusy.
U prispevkuu s typem nafty me napada jen "syty hladovemu neveri"
kazdy ma svuj rozum, verim ze tem co to jede za 8 to jede za 8,
verim i ostatnim /pocitam i sebe/ - nic jineho nezbyva, podezrivat nema cenu.
I pres to ze nejsem odbornik na motory snazim se uvazovat
o pricine. Jsem rozhodnut jako krajni reseni pouzit po zaruce preprogramovani na 104kW a zkusit toto. Proto jsem se snazil zjistit
jestli to nekdo neudelal s ohledem na spotrebu ne vykon. Dokonce se objevilo nove vlakno na to tema tak to budu sledovat.
Napadlo me ze se tu uz kdysi vzpominaly vstrikovace. Je to drahe zarizeni a servis nepripusti ani sluvkem moznost kontroly,vymeny atd. Kdyby nekdo vedel jak zjistit ze jsou vstrikovace v poradku treba profi upravce motoru s kompletni diagnostikou.
Vi nekdo jestli je tento motor CRDI 83kW provenience HYUNDAI a nebo je i v jinem aute /samo krom KIA/
TUCSON 2.0CRDI AT
- Reklama
Pavel: Vseobecne by malo platit, ze po nacipovani avsak pri zachovani kludneho stylu jazdy (nie brzda-plyn) by mala spotreba trochu klesnut, kedze motor je silnejsi, mozes ist na nizsie otacky a nizsie otacky znamenaju nizsiu spotrebu. Vycsi vykon vsak naopak nuti vodica trosku mu "sliapnut na krk" a potom sa naopak spotreba zvysi. No a potom je tu samozrejme aj diskutabilna otazka zivotnosti motora po nacipovani, ktoru mi zatial nikto nezodpovedal do takej miery, aby ma uplne presvedcil.pavel2005 píše:to Jirka
kdyz tak to zpetne procitam tak podobne hodnoty mame jen my dva
Ted mam 11.7 jen mesto a dalnice mimo tak 10proc. Ja rezignoval na ty usporne jizdni zkousky. Auto potrebuju pro praci na presuny a ne na pokusy.
U prispevkuu s typem nafty me napada jen "syty hladovemu neveri"
kazdy ma svuj rozum, verim ze tem co to jede za 8 to jede za 8,
verim i ostatnim /pocitam i sebe/ - nic jineho nezbyva, podezrivat nema cenu.
I pres to ze nejsem odbornik na motory snazim se uvazovat
o pricine. Jsem rozhodnut jako krajni reseni pouzit po zaruce preprogramovani na 104kW a zkusit toto. Proto jsem se snazil zjistit
jestli to nekdo neudelal s ohledem na spotrebu ne vykon. Dokonce se objevilo nove vlakno na to tema tak to budu sledovat.
Napadlo me ze se tu uz kdysi vzpominaly vstrikovace. Je to drahe zarizeni a servis nepripusti ani sluvkem moznost kontroly,vymeny atd. Kdyby nekdo vedel jak zjistit ze jsou vstrikovace v poradku treba profi upravce motoru s kompletni diagnostikou.
Vi nekdo jestli je tento motor CRDI 83kW provenience HYUNDAI a nebo je i v jinem aute /samo krom KIA/
Hyundai Tucson 2.0CRDi VGT
Skoda Fabia 1.2 HTP
Renault Clio II, 1.2
Skoda Fabia 1.2 HTP
Renault Clio II, 1.2
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 27 srp 2006, 11:14
- Bydliště: Praha západ
Jirko, opravdu mám jiné auto!!! 2x mě měnili spojku a bezvýsledně pořád to rachtá, ložisko v levém zadním kole, teď mě tam teče zadním výklopným oknem, geometrie je pořád totálně mimo mísu a jiné. Kdybych ho měl v cajku jak ty tak mě spotřeba nějak asi netrápí. Ale jak říkám Tankuju u Shellu, který se zaváží přímo z rafinerie toť vše... Záleží možná jak jsi s tím jezdil od začátku ja jsem jezdil dost svižně a asi za 10 a po ujetí asi 5000 se to ustálilo.
Tucson 2.0 CRDi 83kW Elegance. Klumpr, hnojůvka, nekvalitní Korejský výrobek!
Pokud budes chipovat v umerne mire,tak na zivotnosti motoru to nepoznas.Motory jsou fabricky vyladeny pro ruzne prostredi pro ruznou kvalitu nafty,cili jejich bezpecna hranice je vyse nez Vas originalni vykon.Daddo píše:Pavel: Vseobecne by malo platit, ze po nacipovani avsak pri zachovani kludneho stylu jazdy (nie brzda-plyn) by mala spotreba trochu klesnut, kedze motor je silnejsi, mozes ist na nizsie otacky a nizsie otacky znamenaju nizsiu spotrebu. Vycsi vykon vsak naopak nuti vodica trosku mu "sliapnut na krk" a potom sa naopak spotreba zvysi. No a potom je tu samozrejme aj diskutabilna otazka zivotnosti motora po nacipovani, ktoru mi zatial nikto nezodpovedal do takej miery, aby ma uplne presvedcil.pavel2005 píše:to Jirka
kdyz tak to zpetne procitam tak podobne hodnoty mame jen my dva
Ted mam 11.7 jen mesto a dalnice mimo tak 10proc. Ja rezignoval na ty usporne jizdni zkousky. Auto potrebuju pro praci na presuny a ne na pokusy.
U prispevkuu s typem nafty me napada jen "syty hladovemu neveri"
kazdy ma svuj rozum, verim ze tem co to jede za 8 to jede za 8,
verim i ostatnim /pocitam i sebe/ - nic jineho nezbyva, podezrivat nema cenu.
I pres to ze nejsem odbornik na motory snazim se uvazovat
o pricine. Jsem rozhodnut jako krajni reseni pouzit po zaruce preprogramovani na 104kW a zkusit toto. Proto jsem se snazil zjistit
jestli to nekdo neudelal s ohledem na spotrebu ne vykon. Dokonce se objevilo nove vlakno na to tema tak to budu sledovat.
Napadlo me ze se tu uz kdysi vzpominaly vstrikovace. Je to drahe zarizeni a servis nepripusti ani sluvkem moznost kontroly,vymeny atd. Kdyby nekdo vedel jak zjistit ze jsou vstrikovace v poradku treba profi upravce motoru s kompletni diagnostikou.
Vi nekdo jestli je tento motor CRDI 83kW provenience HYUNDAI a nebo je i v jinem aute /samo krom KIA/
S tim cos napsal nahore plne souhlasim.
Mimochodem se jeden Tuscon po chipu zkousi a nevypada to vubec zle,je naladen na unosnou miru motoru bez zkraceni zivotnosti a vysledky jsou velmi prekvapive...pozitivne .Bohuzel nemam souhlas vam sdelit,o koho jde ale treba se vam pak pochlubi a sdeli dojmy z jizdy a upravy motora
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24 pro 2006, 16:49
- Bydliště: Staré Město
zdar TUCSONACI. Mát tukana od května 06 a najeto 9tis.Km. je to dvou litr 103KW v max. výbavě. Spotřeba byla vzsoká, ale už leze dolů. Vev čtvrtek jsem jel Vídeň a zpět 300Km a jel jsem za 7,4 litru. Při cestě zpět celou dobu sněžilo, takže rxchlost do 70Km/h. Myslím, že ta spotřeba už celkem ujde. Po městě teď jezdím okolo 8litrů.
Spotreba
Tucsona 2.0 CRDi VGT 6-kvalt mám skoro rok so spotrebou som spokojný,z LM do Blavy a späť celkom 630 km vyšla priemerná spotreba 7,6 l ale úplne podľa predpisov dialnica 130 a menej po Blave sa inak ako 40-50 ani neda takže v pohode.
Pozdravujem Vás všetkých a prajem mnoho šťastných km
Pozdravujem Vás všetkých a prajem mnoho šťastných km
TUCSON Eleganc 2.0 CRDi VGT 103 kW 6-kvalt
Spotřeba po přezutí
Jak jste na tom po přezutí na letní ???
Vynuloval jsem počitadlo průměru, najel zhruba 600 Km. Spotřeba se ustálila na 7,7 l/100 Jezdím 50 : 50 město a okolí. Motor CRDi.
Vynuloval jsem počitadlo průměru, najel zhruba 600 Km. Spotřeba se ustálila na 7,7 l/100 Jezdím 50 : 50 město a okolí. Motor CRDi.
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 27 srp 2006, 11:14
- Bydliště: Praha západ
Ja mam benzin, tomu je asi jedno co ma obute, pod 10 sa v podstate neda dostat v lete v zmiesanej jazde. No na zimu davam uzsie 215 Michelin 4x4 (neviem teraz presne oznac.), je to lepsie v snehu (toho roku sice ziaden nebol ), no na suchej teplejsej vozoke to uz pri raznejsej jazde plave viac nez na letnych 235 (Bridgestone Turanza ER30-su absolutne super). Na meranie spotreby a porovnavanie a modlenie sa kedy to konecne klesne so msa uz vykaslal! Fakt je ten, ze benzin 2.0i zerie realne o 2-3 litre viac!
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Spotřeba
Tedy pokud se mám vyjádřit k spotřebě, tak je zcela patrné, že novější VGT-čka jsou na tom o nějakých pár deci, ba dokonce litránek lépe než klasický CRDi... Mám právě Tucson CRDi 83kw, najeto asi 16 000km a průměrná spotřeba je tak 8,5 l .. Do Prahy jsem s ním jel už i za 6,9 l a při největší letošní kalamitě (vlastně jedinné) jsem také jel zrovna z Prahy, byla to fakt jízda mého života, nikde mě Tucson nezklamal, spolu s Octavií 4x4 jsme uháněli vztříc domovině přes pole a všechno možný, přestože ostatní stáli uvízlí v koloně a to při finální spotřebě 8,2 l .. Já si myslím, že při váze vozu prostě nelze než spotřebu akceptovat, už jsem si na ta čísla zvyknul a jak jsem říkal, respektuju je..
Spotřeba obecně
Je jasné, že v papírech uvedená spotřeba je ideální a skutečnost ovlivňuje mnoho faktorů (styl jízdy, těžké doplňky - rámy, neaerodynamické doplňky - střešní příčníky, teplý / studený motor, pneu a jejich nahuštění atd.). Ale i tak by rozdíl proti techničáku neměl být nijak extrémní, to by mě jinak hodně mrzelo, brát vlastní auto na služební cestu.
Mám diesel (VGT 6-kvalt 15.000km, 15 měsíců provozu) a jezdím 40% město, 40% okresky, 20% dálnice, dost krátkých pojíždění, občas vlek, v zimě dost na sněhu (dokonce i letos) a palubní počítač mi ukazuje 8.1 l/100km. Protože si od zakoupení auta vedu evidenci, kolik jsem do toho nalil nafty, vím, že realita je jiná (palubní počítač lže, nechápu, jak to počítá a proč to nevychází) a realita dělá 8.6 km/100km.
Mám diesel (VGT 6-kvalt 15.000km, 15 měsíců provozu) a jezdím 40% město, 40% okresky, 20% dálnice, dost krátkých pojíždění, občas vlek, v zimě dost na sněhu (dokonce i letos) a palubní počítač mi ukazuje 8.1 l/100km. Protože si od zakoupení auta vedu evidenci, kolik jsem do toho nalil nafty, vím, že realita je jiná (palubní počítač lže, nechápu, jak to počítá a proč to nevychází) a realita dělá 8.6 km/100km.
Hyundai Tucson CRDi 2.0 VGT (2006)
20000km
20000km
Nazdar, prepac, no nexe sa mi verit, ze jazdis s 8,8. To musis mat extreme lahku nohu, ale ani tak by to neslo. Tato hodnota je priemer alebo len mimo mesta? Pri akych rychlostiach??? dikBobík píše:Zdravím vás,
mám benzínový Tucson 2.0 a priemerná spotreba po 1300 km je 8,8 litra. osobne som s tým veľmi spokojný, vzhľadom na skúsenosti iných majiteľov a na to, že som sa snažil zabiehať to dosť svižne. Ináč som prekvapený aj dynamikou, ktorú má ten motor-čakal som že to bude horšie kvoli váhe auta. Tucson je fantastický, prvé dni by som v ňom aj spával Tak zatial nazdárek a nech vám to moc nežere...
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD